Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Die survival modus is zo vet in MW3, je kan airstrikes op roepen, jezelf met een schild beschermen ( mits je level hoog genoeg is ) En de vijanden worden steeds sterker. Echt 10 keer beter dan die hersenloze zombies die in bijna iedere game zitten tegenwoordig. Deze vijanden zijn nog meer bewust van waar jij bent, dan de vijanden die je hebt in de singleplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Jaja.. http://pc.4gamers.be/nieuws/10473/1/MW3-haalt-93-miljoen-keer-uit-op-dag-1

Een 2-tal weken geleden kwam er ook zo'n nieuwsbericht voor BF3, al deden zij er 1 week over. Dit laat toch nog altijd zien, dat ondanks alles, de COD-serie erg geliefd word ^^.

En ik moet zeggen dat ik ook vind dat ze het geld verdienen, ik ben dan nog wel niet aan de MP of de co-op begonnen, de campaign is ieder geval al erg veelbelovend.

Link to comment
Delen op andere websites

Campaign uitgespeeld. Ah =)

Het was erg leuk om te spelen (het eerste uur was ik niet zo onder de indruk, maar het werd uiteindelijk alleen maar beter). Ik kan iedereen aanbevelen de campaign te spelen :D.

EDIT: Zonet 2 matches in Multiplayer gedaan, en ook daarover moet ik zeggen dat ik aangenaam verrast ben. De enige MP's die ik heb gspeeld (van COD) zijn atm Black Ops en MW3. Ik heb wel de andere 2 MW's gespeeld, maar die had ik gedownload (:$, dat deed ik omdat ik zeker wou zijn dat ik deze game zou leuk vinden, vanaf nu koop ik iedere COD gewoon).

Ik schrijf hieronder een soort korte review over mijn eerste multiplayer experience, om achteraf geen 'problemen' te krijgen, zet ik het in een spoiler. Lezen op eigen risico, al is er niet echt iets dat ik verraad qua secrets in de game oid.

Maar goed: Ik vind het een heel fijne game, het speelt vlot (in vergelijking met Treyarch's game in het begin), ik verwachtte niet dat er geen server list was (of toch niet gevonden, op PC dan), maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het op deze manier zelfs leuker vind (EDIT2: gedeeltelijk dan, nu nog zorgen dat ik geen 10.000 keer uit de lobby gegooid wordt).. Je weet nooit exact in welke map je terecht komt, en je hebt ruim de tijd om even te kijken welke unlocks je hebt gekregen enz. In Black Ops vond ik het ongelooflijk vervelend dat je vaak maar 15 - 20 seconden had voordat de volgende match alweer begon. Nog iets waar ik heel blij mee ben, dat zijn de laadtijden, MAN diti s gewoon Awesome. In Black Ops kwam ik bijna ALTIJD te laat in de game omdat mijn game nog niet op tijd geladen was, in Modern Warfare 3 laadt alles veel vlotter, en ben ik (tot nu toe iig xD) altijd wat te vroeg in de game waardoor ik even rustig een wapen kan kiezen enz.

Verder komen de deathstreaks voor mij volgens mij ook erg goed van pas. Binnenkort kan ik een eigen class maken, want ik denk niet dat ik dat al kan vanaf level 2 :puh:.

Over ingame ga ik maar zwijgen, want ik heb behoorlijk slecht gespeeld, al was dat geen verassing vermits ik in Black Ops nooit erg goed was.

__

Maar goed, misschien is dit wel een beetje zoals MW2 MP (geen idee :puh:), maar ik moet toch zeggen dat ik het een heel leuke game vind. Misschien zelfs nog iets beter dan die van Treyarch. En vermits de MW serie hier eindigt, verwacht ik ook wel grotere veranderingen voor de volgende Multiplayer van Infinity Ward.

Kortom, als ik een cijfer moet geven aan deze game dan verdient ie zeker niet minder dan een 9. Het is fast-paced (maar toch niet té snel), de maps zien er leuk uit (heb er nog maar 2 gespeeld), de campaign is awesome, en de co-op heb ik nog niet geprobeerd :puh:.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Even een tip aan de mensen: gebruik geen hacks, fast levelling of wat dan ook, Activion is namelijk al bezig met de eerste mensen te bannen van de leaderboards en van het gamen zelf.

Oooh dat is geen probleem hoor... zo gedaan :D

Laat ze liever patches uitbrengen :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu ook de campaign uitgespeeld. Ik vond hem een stuk beter dan die van Black Ops.

Als je de campaign nog niet uit hebt kijkt dan niet:

Ik vond het vooral erg leuk dat het deze keer zich ook afspeelde in Europese steden. Veel mensen herkennen natuurlijk New York, en Europeanen herkennen Parijs, Londen en Berlijn.

Wat vinden jullie van het einde? Vinden jullie het jammer dat eigenlijk alleen Price overblijft?

En hadden jullie Stepherd nog verwacht?

Link to comment
Delen op andere websites

Pijnlijke fout, die wellicht makkelijk te vermijden viel. Maar goed, het is niet zo dat dit iemands plezier aan de game zal beïnvloeden. De singeplayer en special ops bewijzen voldoende dat het hier om een nieuwe game gaat, de multiplayer buiten beschouwing gelaten. Enige mensen die dit soort ontdekkingen leuk vinden, zijn diegene die al maanden voor de release riepen dat MW3 slechts een uitbreiding van MW2 zou worden en hiermee denken hun gelijk te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vinden jullie van het einde? Vinden jullie het jammer dat eigenlijk alleen Price overblijft?

En hadden jullie Stepherd nog verwacht?

Reactie erop.

Shepperd/Sheppard/ of hoe je die ook noemt, niet echt.

Dat Soap omkwam wel. Mocht hem wel, vooral ook omdat je de reeks begon als Soap. Er gingen in MW3 wel veel meer characters dood dan normaal leek wel.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...