>$bram$< Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 @ TecaLoca, na even jouw gameplay geanalyseerd te hebben heb ik 1 tip: Minder ADHD! Je schiet als een malle! Doe wat rustiger aan en je zal zien dat meer schoten je target raken. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Alles wat een beetje convenient is wordt tegenwoordig afgedaan als 'noob'. De grenade launcher is ook een handig attachment, maar als je die gebruikte werd je ook altijd uitgemaakt voor noobtuber. Slaat mijn inziens helemaal nergens op. Het zit in het spel, dus waarom zou je het niet gebruiken? Omdat je er makkelijk kills mee maakt? Is dat niet het hele doel van het spel? Reageren
Svenie Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Ik heb toch een beetje spijt dat ik de Hardened edition niet gekocht heb. Dat dagboek van Soap ziet er vrij lijp uit moet ik zeggen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 @ TecaLoca, na even jouw gameplay geanalyseerd te hebben heb ik 1 tip: Minder ADHD! Je schiet als een malle! Doe wat rustiger aan en je zal zien dat meer schoten je target raken. Ik was toen zeer geirriteerd aangezien ik zwaar negatief stond Overigens bedankt voor de tip Reageren
R-fl3x Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Zálige match gehad daarjuist, Kill Confirmed in Mission: EMP gehaald, van rang 41 naar 43, en dan nog eens de Autumn camo voor m'n Scar-L. Eindigde met een dikke 25 - 4. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Ben level 26 nu in de survival modus, pas sinds gisteravond aan begonnen. Die eerste levels tot en met 40 gaan echt onwijs snel, als je level 24 bent kun je een drietal soldaten oproepen met dikke wapens en schilden. Spelen die modus mensen! Reageren
vice Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Zijn de survival modus levels samen met de multiplayer levels, of is dat apart? Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Apart, maar je kan wel co-op met vrienden de survival modus spelen. Tof! Hellemaal links in het menu moet je wezen, en vervolgens klik je op Solo. Dan op survival modus, en je kunt kiezen uit 16 maps. 4 op easy, 4 op normal, 4 op hard, en 4 op veteran. Steeds meer uitdaging ook in deze modus. Reageren
Faenty. Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Zálige match gehad daarjuist, Kill Confirmed in Mission: EMP gehaald, van rang 41 naar 43, en dan nog eens de Autumn camo voor m'n Scar-L. Eindigde met een dikke 25 - 4. GVD zat je op de xbox? Mij 10 keer killen is niet liev. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Zálige match gehad daarjuist, Kill Confirmed in Mission: EMP gehaald, van rang 41 naar 43, en dan nog eens de Autumn camo voor m'n Scar-L. Eindigde met een dikke 25 - 4. GVD zat je op de xbox? Mij 10 keer killen is niet liev. Ik speel op de PS3 hoor. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Zijn er nog meer Xbox 360 spelers? Of ben ik de enige? Die controller vind ik altijd het fijnste, op de PS3 speel ik alleen PS3 exclusieve games zoals Killzone en Resistance. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Ik speel ook gewoon MW3 op Xbox 360. Ik haat die controller gewoon van die PS3.. Reageren
Flokkert Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Ik speel ook op de Xbox en ook ik haat de controller van de PS3. Vandaag een lekkere match gehad op Hardhat. 27-3 geloof ik. Weet ik zo niet meer zeker. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Wat is jullie favoriete map? Ik speel supergraag op 'Arkaden'. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Ik vind Underground en Village het leukst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.