Bonk1985 Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2010 Ik vroeg me af of er een mod was zodat je in Area 69 het ondergrondse gedeelte kunt betreden. Ik heb gezien dat er al zo een mod bestaat, maar deze veranderd ook een aantal andere zaken zoals bijvoorbeeld geen SAM, een saveplaats,... Ik zoek dus een mod die alles origineel houdt, behalve dan dat je het ondergrondse gedeelte kan betreden. Iemand enig idee of dit al bestaat, en indien ja, waar ik dit kan vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dizzyadaze Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2010 haj.. dit is misschien het verkeerde topic. maar ik zoek de skin van die gta iv agent met dat blauwe jack met aan de achterkant LCPD erop staat in het geel voor GTA SA ? ik zou heel erg blij zijn als ik die heb!! Thx alvas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Albert03 Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2010 Ik vroeg me af of er een mod was zodat je in Area 69 het ondergrondse gedeelte kunt betreden. Ik heb gezien dat er al zo een mod bestaat, maar deze veranderd ook een aantal andere zaken zoals bijvoorbeeld geen SAM, een saveplaats,... Ik zoek dus een mod die alles origineel houdt, behalve dan dat je het ondergrondse gedeelte kan betreden. Iemand enig idee of dit al bestaat, en indien ja, waar ik dit kan vinden? Klik, 5 seconden googlen! Probeer het in het vervolg eerst eventjes zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2010 Is er een Total Conversion mod dat GTA San Andreas of GTA Vice City helemaal naar Jurassic Park veranderd ? ( map, missies, personages, auto's, etc... ) Hij moet wel helemaal afgewerkt zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2010 Er is ooit wel een versie geweest, maar ik vraag me af of dat afgemaakt is. Je kunt het proberen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2010 Er is ooit wel een versie geweest, maar ik vraag me af of dat afgemaakt is. Je kunt het proberen.. Hij is nooit volledig afgewerkt geweest, er is maar 1 ding uitgebracht, en dat zijn maar 2 auto's Maar toch bedankt, iemand anders of jijzelf terug ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Hey, in het verleden is kon Niko Bellic als model online in mods zoals player selector en simple native trainer. Ze hebben naargelang de tijd vorderde, de mods aan de patches aangepast en verbeteringen toegevoegd. Zo hebbe, ze ook Niko Bellic uit MP gehaald, omdat de game dan kon crashen. -Nou zou ik graag een simple native trainer of player selector hebben waar Niko wel in MP kan. -Als dit te moeilijk is; je mag ook de textures/skin van Niko Bellic (in een maatpak)naar een ped skin overbrengen. Dus als ik Niko in MP wil dat ik bijvoorbeeld m_m_doc_scrubs_01_p moet laden(omdat die skin van die dokter dan in Niko's skin is gewijzigd) AUB zo snel mogelijk tegen 26 februari JVJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
markanie Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2010 (bewerkt) ik zoek een mod waarmee je ingame missies kan maken. heb al gezocht maar kon niks vinden alvast bedankt grtzz Markanie edit: volgens mij was hij van iemand op deze site Bewerkt: 16 februari 2010 door markanie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2010 ik zoek een mod waarmee je ingame missies kan maken. heb al gezocht maar kon niks vinden alvast bedankt grtzz Markanie edit: volgens mij was hij van iemand op deze site Jij bent vast en zeker op zoek naar de Design Your Own Mission mod van Dutchy3010 en PatrickW ? Daarmee kan je eigen missies ingame maken, en het is gemaakt door 2 mensen van deze site http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=5038 Veel plezier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
markanie Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2010 ja die dankjewel en goed werk van Dutchy3010 en PatrickW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2010 ja die dankjewel en goed werk van Dutchy3010 en PatrickW Geen probleem en ZEER goed werk van Dutchy3010 en PatrickW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2010 Ik zoek voertuigen mods, die op die van alien city lijken, zoals vliegende auto's of auto's zonder wielen, en ook motors en jet board, ik weet dat er de hoverboard van Puma is, maar vroeg me af of er ook nog andere zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nouveau_Riche Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2010 heej het is niet echt een mod maar heeft iemand de origenele lapd1.dff voor mij, voor gta san andreas gr marijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2010 Volgende keer kan je aanvragen voor bestanden hier vragen, maar ik heb hem toch voor je geüpload. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nouveau_Riche Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2010 Volgende keer kan je aanvragen voor bestanden hier vragen, maar ik heb hem toch voor je geüpload. ok stom van me maar hardstikke bedankt!!! gr marijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.