Dippie Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Weet iemand of er modifications zijn van Nederlandse hulpdiensten (de voertuigen) voor GTA Vice City? Ik heb veel gezocht, maar kan ze niet vinden. Voor SA zijn er genoeg, maar die hoef ik niet Alvast bedankt! Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 (bewerkt) Ik zou graag een Hummer Limousine in GTA IV hebben, diegene die dat zou maken bedank ik al heel erg Bewerkt: 14 januari 2011 door -Nico-Bellic- Reageren
TAD18 Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 ik weet niet of het hierboven al genoemd is, dan heb ik er totaal overheen gelezen maar weet iemand of er een mod is voor gta iv waarmee je de lichten van een voertuig aan en uit kan doen? dus niet de fog/head lights maar allemaal voor en achter. Dankje alvast voor de hulp! Reageren
jeffrey123456 Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 weet iemand waar ik een download kan vinden om de gta 3 dodo in sa te zetten want ik vind de gta 3 dodo (zonder vleugels) erg leuk Reageren
Joost01 Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Ik heb nu allemaal verschillende Nederlandse politie voertuigen in het spel geplaatst nu ontbreekt er nog een mooi politie uniform voor Niko, is deze ergens te downloaden? Reageren
wesleygtasa Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 hallo ik heb 3 vragen 1. is er ook een NL brandweer mod die het doet 2. waarom doen de ladder wagen mods het nooit 3. is er iemand die me een link kan sturen naar een site met de NL brandweer wagen en ladder wagen die het doen Reageren
nvidiageforce Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Simpel, omdat dat niet gaat. Er is er 1 die het doet door middel van EPM (extra moving parts) En er is geen NL Brandweer mod. (helaas) Reageren
Venzio Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Een werkende ASI loader (geen xLiveless ding) voor de nieuwste gta iv versie. Reageren
Point Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Hallo, Ik zoek al een langere tijd naar een Monstertruck Golfcart, want dit lijkt echt super erg op zo'n Rock Crawler. Een beetje iets zoals dit: of Klik. Maar niet dit dus: Klik. Als iemand toevallig iets weet, laat hier eventjes een reactie achter ASJEBLIEFT. Ik zoek er al zo lang namelijk... Bedankt. Point Reageren
grandtheftautolover Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 (bewerkt) ik wil graag voor CJ een ajax shirt van het seizoen van dit jaar(in plaats van het groene eris shirt)of iets anders alleen waar kan ik die krijgen? Bewerkt: 3 juni 2011 door grandtheftautolover Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Ik denk niet dat deze gemaakt is, ik kan hem namelijk ook nergens op internet vinden. Je kan hier een aanvraag doen om een modificatie te laten maken. Veel succes! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 ik wil graag voor CJ een ajax shirt van het seizoen van dit jaar(in plaats van het groene eris shirt)of iets anders alleen waar kan ik die krijgen? Visser heeft gelijk of Hier kan je hem wel vinden : http://www.gtaforum.nl/topic/120390-hoe-zou-jij-in-straatgevecht-iemand-snel-uitschakelen/ Reageren
grandtheftautolover Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 ik wil graag voor CJ een ajax shirt van het seizoen van dit jaar(in plaats van het groene eris shirt)of iets anders alleen waar kan ik die krijgen? Visser heeft gelijk of Hier kan je hem wel vinden : http://www.gtaforum.nl/topic/120390-hoe-zou-jij-in-straatgevecht-iemand-snel-uitschakelen/ daar kan je het niet krijgen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Heey leden. Ik zoek simpelweg een Hayabusa Mod die geschikt is voor San Andreas + Ik wil hem graag met SAMI kunnen installeren Groetjes. Tommy. Reageren
GTA_K Geplaatst: 20 juni 2011 Rapport Geplaatst: 20 juni 2011 Weet iemand ook of er een mod is van de bloodring in San Fierro waarbij geen tijd is? Het leuke aan de bloodring vind ik het botsen met andere auto's, maar die tijd is zo irritant omdat er steeds net iemand voor mij ingaat. Gr. GTAK Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.