Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand of er modifications zijn van Nederlandse hulpdiensten (de voertuigen) voor GTA Vice City? Ik heb veel gezocht, maar kan ze niet vinden. Voor SA zijn er genoeg, maar die hoef ik niet :puh:

Alvast bedankt!

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

63

• Beagle

62

• -Matthijs-

58

• Ghost_Rider

56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou graag een Hummer Limousine in GTA IV hebben, diegene die dat zou maken bedank ik al heel erg :)

Bewerkt: door -Nico-Bellic-
Geplaatst:

ik weet niet of het hierboven al genoemd is, dan heb ik er totaal overheen gelezen maar weet iemand of er een mod is voor gta iv waarmee je de lichten van een voertuig aan en uit kan doen? dus niet de fog/head lights maar allemaal voor en achter.

Dankje alvast voor de hulp!

• 2 weken later...
Geplaatst:

weet iemand waar ik een download kan vinden om de gta 3 dodo in sa te zetten

want ik vind de gta 3 dodo (zonder vleugels) erg leuk

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb nu allemaal verschillende Nederlandse politie voertuigen in het spel geplaatst nu ontbreekt er nog een mooi politie uniform voor Niko, is deze ergens te downloaden?

Geplaatst:

hallo ik heb 3 vragen 1. is er ook een NL brandweer mod die het doet 2. waarom doen de ladder wagen mods het nooit 3. is er iemand die me een link kan sturen naar een site met de NL brandweer wagen en ladder wagen die het doen

• 1 maand later...
Geplaatst:

Simpel, omdat dat niet gaat.

Er is er 1 die het doet door middel van EPM (extra moving parts)

En er is geen NL Brandweer mod. (helaas) :N

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Hallo,

Ik zoek al een langere tijd naar een Monstertruck Golfcart, want dit lijkt echt super erg op zo'n Rock Crawler.

Een beetje iets zoals dit:

of Klik.

Maar niet dit dus: Klik.

Als iemand toevallig iets weet, laat hier eventjes een reactie achter ASJEBLIEFT. Ik zoek er al zo lang namelijk...

Bedankt. Point

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil graag voor CJ een ajax shirt van het seizoen van dit jaar(in plaats van het groene eris shirt)of iets anders

alleen waar kan ik die krijgen?

Bewerkt: door grandtheftautolover
Geplaatst:

Ik denk niet dat deze gemaakt is, ik kan hem namelijk ook nergens op internet vinden. Je kan hier een aanvraag doen om een modificatie te laten maken.

Veel succes!

Geplaatst:

Heey leden.

Ik zoek simpelweg een Hayabusa Mod die geschikt is voor San Andreas + Ik wil hem graag met SAMI kunnen installeren ;)

Groetjes. Tommy.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Weet iemand ook of er een mod is van de bloodring in San Fierro waarbij geen tijd is?

Het leuke aan de bloodring vind ik het botsen met andere auto's, maar die tijd is zo irritant omdat er steeds net iemand voor mij ingaat. :bonk:

Gr. GTAK

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...