cooling Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2012 Hoi Allemaal, Inmiddels ben ik in bezit van GTA3 op mijn android telefoon. Nu weten de meeste dat Vice City map al lang naar GTA3 engine is verplaatst. Nu de vraag.. is dit ook mogelijk om dit op de Android versie te doen? Of zijn alle bestandsformaten anders? Ben zeer benieuwd.. indien er veel vraag is wil ik hier verder induiken. Groetjes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2012 Ik denk niet dat dat kan, want op de iPhone zal het heel anders gecomprimeerd en gecodeerd worden dan op je PC. Ik denk dat het niet lang zal duren voordat je wat trainers erop kunt zetten, die destijds ook voor de games uitkwamen die op de PSP verschenen (LCS, VCS), maar echte mods waarbij models vervangen worden zal denk ik lastig worden. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar het zal wel vrij lastig zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2012 (bewerkt) Ik denk niet dat dat kan, want op de iPhone zal het heel anders gecomprimeerd en gecodeerd worden dan op je PC. Ik denk dat het niet lang zal duren voordat je wat trainers erop kunt zetten, die destijds ook voor de games uitkwamen die op de PSP verschenen (LCS, VCS), maar echte mods waarbij models vervangen worden zal denk ik lastig worden. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar het zal wel vrij lastig zijn. Volgens mij niet hoor. Drifter heeft onlangs een Nissan 200SX S13 gemaakt voor de IPhone versie, met de standaard export tools voor GTA 3. Codering van voertuigen is dus sowieso hetzelfde. Aangezien voertuigen en gebouwen in de GTA trilogy gewoon hetzelfde bestandsformaat gebruiken (.dff'jes en .txd'tjes) neem ik aan dat, aangezien voertuigen dus nog steeds dff en txd gebruiken, gebouwen dat ook nog doen. Zou dus gewoon mogelijk moeten zijn, of het al gedaan is: geen idee, of het ooit wordt gedaan: vast wel Bewerkt: 7 januari 2012 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cooling Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2012 Interessant! Twee verschillende meningen waar in beide gevallen waarheid in zit Ik begon al snel met een poging tot het editen van main.scm maar rockstargames heeft een trucie uit gehaald. De wijzigingen van dit bestand hebben geen effect op het spel. De DFF/TXD/COL formule zou het zelfde moeten zijn. Ik ga dus nog eens proberen. Helpen? vragen? laat maar horen! Mocht iemand al een mod gevonden hebben tot betrekking op models hoor ik het graag. Groetjes, Cooling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst: 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2012 Ik zoek een paar niet al te serieuze voertuigmods zoals Puma op zijn site heeft staan,weet iemand er een paar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_NL Geplaatst: 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2012 ik zoek en mod van een golf 3 voor gta sa weeten julie meschien en leuke mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2012 ik zoek en mod van een golf 3 voor gta sa weeten julie meschien en leuke mod Ik denk dat ik wat voor je gevonden heb: Kijk hier eens, ook op andere pagina's. Op die pagina staan 2 Golfjes mk3, het zijn wel allebei cabrio's. Helaas zijn dit soort auto's vaak bijna niet te vinden helemaal standaard. 6 van de 10 keer is het een model van lage kwaliteit en ze zijn bijna altijd getuned. Op die pagina staan echter wel 2 redelijk nette Golf 3 cabrio mods, zo te zien. Overigens kun je dit soort mods zelf ook wel vinden door te googlen op GTA SA Golf 3, met de 2e link kwam ik al op die website... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2012 (bewerkt) ik zoek een gta sa snow mod die precies dit sneeuw laat liggen op de grond : Bewerkt: 20 augustus 2012 door mekane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2012 Ik zou het niet weten met dat sneeuw. Google anders op 'Gta sa snow mod download' of iets anders wat daarop lijkt. Ik zoek een mod: Ik weet dat je voertuigen met SAMI kunt modden, alleen dat is 1 voor 1. Is er een mod waarbij je alle voertuigen in 1x mod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2012 Ik zou het niet weten met dat sneeuw. Google anders op 'Gta sa snow mod download' of iets anders wat daarop lijkt. Ik zoek een mod: Ik weet dat je voertuigen met SAMI kunt modden, alleen dat is 1 voor 1. Is er een mod waarbij je alle voertuigen in 1x mod? SAMI levert bugs op. Je kunt Alci's IMG editor proberen. Daarmee kun je meerdere bestanden tegelijk toevoegen. Je kunt er ook instellen dat de bestanden dan ook gelijk vervangen worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2012 Cool bedankt! Ik zal het maandag of dinsdag uitproberen want ik ben nu niet bij mn pc en dan wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitchelhal Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2012 Kan iemand een NL politie pet maken voor San Andreas? Alvast BEdankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kamiel Geplaatst: 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2012 Ik zoek al heel lang naar goede mods voor geluid. Daarmee bedoel ik voor geweershoten, auto's... Ze moeten wel realistisch klinken. Als je er een goede weet, stuur die dan alsjeblieft eens door. Leg ook even uit hoe ik het moet installeren Al vast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kamiel Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2012 Hallo, ik zoek al een tijdje op zoek naar een goede crosshair, maar ik vind echt niet wat ik wil. Ik zoek achter een crosshair dat eigenlijk gewoon een soort punt is. In het volgende filmpje staat het perfecte voorbeeld van wat ik wil. Op 01.45 kan je het goed zien. http://www.youtube.com/watch?gl=SN&feature=related&hl=fr&v=5KD2ikR-NYE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TimTwin Geplaatst: 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2013 Ik zoek een mod. BEstaat er een mod van een hele grote garage waar je veel auto's in kan opslaan? Zoek dit al een tijdje maar kan dit niet vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.