Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ej jongenzz kent iemand initial-d ik zoek al 2maand naar de 1985 toyota levin van itsuki

kan iemand ff helpe _O_

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

63

• Beagle

62

• -Matthijs-

58

• Ghost_Rider

56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

hot adrenalin MOD, noob MOD en gunfire-sound MOD

waar kan ik die downlouden en hoe zet ik die in mijn game. :?

weet iemand het antwoord?

kan niemand me helpen :?

niemand???

:duh:

>>> Door -Matthijs-: Triple-post samengevoegd. Het is niet nodig om binnen een uur drie keer achter elkaar om een reactie te vragen, je krijgt vanzelf een antwoord.<<<

Geplaatst:

als je in het modding fora kijkt staat een hele uitleg over hoe je de n00bmod download en installeert,

de rest weet ik niks van

Geplaatst:

Hey allemaal.

allereerst, mocht dit op de verkeerde plek staan, verplaats/sluit dit topic dan aub.

Ok nu de vragen:

In sommige filmpjes zag ik dat mensen een andere map hadden, een beetje 3D achtig (je kan de pyramide goed zien).

Maar ik zou niet weten waar ik deze kan vinden en hoe deze mod heet.

2e vraag: Police City mod (dat je als politie rondloopt en mensen arresteert) kan ik nergens vinden.

Ik heb een tijdje gezocht, maar uiteindelijk opgegeven omdat ik het niet kon vinden.

Dus bij deze, weet iemand iets van 1 (of 2) van de 2 hierboven genoemde mods?

Alvast Bedankt;

Justin ~

Geplaatst:
In sommige filmpjes zag ik dat mensen een andere map hadden, een beetje 3D achtig (je kan de pyramide goed zien).

2e vraag: Police City mod (dat je als politie rondloopt en mensen arresteert) kan ik nergens vinden.

Ik heb een tijdje gezocht, maar uiteindelijk opgegeven omdat ik het niet kon vinden.

De eerste mod die je zoekt weet ik wel, dat is de Detailed Radar Mod. Klik op Download en kies de Worldwide Mirror. Als je hem gedownload hebt dan zal er een zogenaamd WinRAR-archief staan in de opgegeven locatie. Je kunt die archieven uitpakken met het gelijknamige programma WinRAR. Mocht je het niet hebben moet je het even installeren via die site. Pak het uit door middel van 'Uitpakken in ...'. Er zal in de uitgepakte map een ReadMe-bestand staan. Open dat. Er zal een 'Easy way' (makkelijke manier) en een 'Hard way' (moeilijkere manier) staan. Ik raad de moeilijke manier aan, het is moeilijker maar wél veiliger. Met eerste manier wordt SAMI gebruikt, en die wil nog wel eens problemen opleveren. Volg de beschreven stappen en je bent klaar. Succes :)

Geplaatst: (bewerkt)

weet iemand mischien een goede ( het liefst een nederlandse) site waar ik de s.a. modern mod kan downloaden? ik kan nergens een goede site vinden! help me!!! :ch: :ch:

Bewerkt: door gta vcs-freak
Geplaatst:
Hey allemaal.

allereerst, mocht dit op de verkeerde plek staan, verplaats/sluit dit topic dan aub.

Ok nu de vragen:

Dus bij deze, weet iemand iets van 1 (of 2) van de 2 hierboven genoemde mods?

Alvast Bedankt;

Justin ~

De 2de is makkelijk... Ga gewoon de vigilante missie's doen... Dan heb je geen Cop pak... Je kunt een Police pak krijgen door 100% met barbara als ik me niet vergis...

Geplaatst:

ik weet wel wat voor mods ik wil maar ik weet niet welke programma`s ik heb daar geen verstand van:P kan iemand me helpen?

Geplaatst:

Als je een mod hebt gedownload zit er een README bij, daar kun je lezen hoe je hem moet installeren

Geplaatst:
Als je een mod hebt gedownload zit er een README bij, daar kun je lezen hoe je hem moet installeren

Een ReadMe zit altijd wel bij een mod, maar het kan zijn datje er niet bij kunt omdat je niet over een benodigd programma beschikt. Vaak krijg je een ingepakt bestandje, die de .rar- of .zip-extensie draagt. Je kunt deze bestanden openen met een programma als WinRAR, WinZIP of Power Archiver (staat op mijn oude '98 pc, weet niet of die nog bestaat :puh:). Ik raad je WinRAR aan, die wordt volgens mij het meest gebruikt. Je kunt het hier downloaden. Eenmaal gedownload start je het installatieprogramma op. Installeer het programma en je kunt nu .rar bestanden openen (andere bestanden als .zip ook). Klik rechts op het .rar bestand en kies 'Uitpakken in [naam van .rar-bestand]' en de mod wordt uitgepakt. Hiermee zul je wel verder kunnen :Y

P.S. Als je zegt wat voor mod je hebt gedownload kunnen we je nog verder helpen, met het installeren van de mod zelf.

Geplaatst:

Hey ik ben op zoek naar de mod waar je de motoren van je hydra mee uit kan zetten net als in

filmpje. Ik heb ook al heel google afgezocht maar nopez niks :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...