Ghost_Rider Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Hey ik ben op zoek naar de mod waar je de motoren van je hydra mee uit kan zetten net als in filmpje. Ik heb ook al heel google afgezocht maar nopez niks In de beschrijving van de video staat een link voor de mod: >>Klik!<< Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Hallo,is er toevallig niet een Nederlandse Brandweerwagen mod? Gewoon goed zoeken Op Internet, Wil je een Paar site's? Stuur dan maar PB Reageren
troy_NL Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Ik had weleens een mod die veranderde Ballas in Grove Street (Zelfs de hoods in de radar en map) en Grove street in ballas. En Sweet , Ryder en Smoke ook. Maar toen ging me pctje verrot maar nu staat ie niet meer op die site waar ik m vandaan had. En op andre sites waar ik zoek staat ie ook niet. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Ik had weleens een mod die veranderde Ballas in Grove Street (Zelfs de hoods in de radar en map) en Grove street in ballas. En Sweet , Ryder en Smoke ook.Maar toen ging me pctje verrot maar nu staat ie niet meer op die site waar ik m vandaan had. En op andre sites waar ik zoek staat ie ook niet. Probeer het eens >>hier<< te posten Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Hey ik ben op zoek naar de mod waar je de motoren van je hydra mee uit kan zetten net als in filmpje. Ik heb ook al heel google afgezocht maar nopez niks In de beschrijving van de video staat een link voor de mod: >>Klik!<< Kijk nu es goed er staat d3dx nogwat, dat is toch helemaal niet goed, dat is een directX bestand. Reageren
batmaster Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Hallo, ik had een vraag, heeft iemand een mod, zodat je op muren kan rijden, en niet zoals de spider car, want dan zijn de wielen van de auto een stukje weg! THANKS!!!! Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Hey ik ben op zoek naar de mod waar je de motoren van je hydra mee uit kan zetten net als in filmpje. Ik heb ook al heel google afgezocht maar nopez niks In de beschrijving van de video staat een link voor de mod: >>Klik!<< Maar, kijk nog eens goed er staat bij: d3dx9_26.rar en het bestand dat er in zit is d3dx9_26.dll daar kan ik dus helemaal niks mee. want het is een directX bestand. Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 kan iemand e een downloadlink geven voor gta noobmode 2.0 die van deze site is defect staat er dus die kan ik niet gebruiken Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Kijk eens aan: >>Hier<< EDIT: Zie pas net dat je zegt is defect: Moment even zoeken Bewerkt: 11 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Jacobus Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 kunnen jullie mij ook ff helpe ik zoek een nieuw verdant meadows dat voledig van steen is help me Reageren
.Senne Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) deze misschien? is wel niet steen maar asfalt, had ook een gezien met steen, maar die vind ik niet zo direct, zal nog ff zoeken >>klik<< Edit: nog paar: >>klik2<< en deze, maar dat is enkel het gebouw enzo >>klik3<< Bewerkt: 11 april 2008 door senneken Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Hey allemaal.2e vraag: Police City mod (dat je als politie rondloopt en mensen arresteert) kan ik nergens vinden. Alvast Bedankt; Justin ~ De 2de is makkelijk... Ga gewoon de vigilante missie's doen... Dan heb je geen Cop pak... Je kunt een Police pak krijgen door 100% met barbara als ik me niet vergis... Daar zal die niet erg veel aan hebben. Het enigste wat veranderd is, is CJ's kleding. Daarnaast had ik op google gezocht op 'police city mod'. San Andreas had ik vergeten om erbij te zetten. Maar het bleek dat ik de bovenste links al voor GTA SA was. Nou ja hier is tie dan: >>>Klik<<<. Daaronder vind je een beshrijving: This mod will change CJ & Grove Members into police officers,CJ will be head police officer,the Grove Street will be extended and rebuilt into a police HQ,you will not have a wanted level,you can arrest people,chase people,you will not have to shoot people to get them out of there car,you can give them a warning and pull away,you can talk on the police radio,etc.Ik heb het even vrij vertaal indien je het niet echt snapt:Deze mod zal CJ en de grove members laten vranderen in politieagenten. CJ zal hoofd politie officieër zijn. Grove Street zal worden uitgebreid en er zal een politie bureau geplaatst worden. Je kan geen wanted level krijgen. Je kan mensen arresteren, achtervolgen, dwingen mensen hun auto af te geven, je kunt mensen een waarschuwing geven, de politie radio inspreken, etc... Veel plezier ermee! Reageren
michaelfivez Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 waar vind je de gta sa map editor, ik kan hem niet vinden met google Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Een map editor voor III, VC, en SA vind ke >>hier<<. Bewerkt: 11 april 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
JeGe Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik zoek een freerunning/parcour mod. Heb al op google gezocht maar die gaf alleen maar filmpjes en daar stond ook niets. Dus het gaat om deze mod: Klikkie? Ik heb wel zoiets zelf in gebruik. Je hebt wel wat minder mogelikheden maar je kan wel: handstand, koprol als je ergens vanaf springt en neerkomt, salto achteruit en als je ergens op klimt hang je er anders aan. 1198448265_Parkour_mod_BETA.rar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.