Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hi everybody

ik zoek een automod voor San Andreas van een BMW 6 serie, het laatste nieuwe model als dit mogelijk is.

ik heb me al rot gezocht, maar nergens een deftige gevonden, dus kan iemand me helpen aub? :D

ff voor de duidelijkheid, ik zoek iets als dit:

BMW 6 serie

thnx n Greetz_ :cya:

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

63

• Beagle

62

• -Matthijs-

58

• Ghost_Rider

56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hallo,

Weet iemand hier ook een paar skins van Back To The Future voor BTTF Hill Valley? Dat zou misschien wel leuk zijn om echt helemaal in Hill Valley te zitten.

Speedball

Geplaatst:

Bestaat er een mod voor gta sa die alle auto,s veranderd net zo,n mod als gta vc deluxe mod alfast bedankt _O_

Geplaatst:

bij mijn weten niet...

wel mods die de naam van alle auto's in het spel veranderen in de naam van de auto waarp hij in het echt is gebaseerd, en natuurlijk zijn er ook Car pack mods te downloaden, waarin zich meerdere auto's bevinden, maar die moet je nog altijd een voor een installeren.

correct me if I'm wrong en het wel bestaat, dan zou ik dit ook wel willen weten. :D

Greetz_ :cya:

Geplaatst:
deze misschien? is wel niet steen maar asfalt, had ook een gezien met steen, maar die vind ik niet zo direct, zal nog ff zoeken :D

>>klik<<

Edit: nog paar: :D

>>klik2<<

en deze, maar dat is enkel het gebouw enzo

>>klik3<<

dankje ik vind de eerste wel ok

Geplaatst: (bewerkt)
hi everybody

ik zoek een automod voor San Andreas van een BMW 6 serie, het laatste nieuwe model als dit mogelijk is.

ik heb me al rot gezocht, maar nergens een deftige gevonden, dus kan iemand me helpen aub? :D

ff voor de duidelijkheid, ik zoek iets als dit:

BMW 6 serie

thnx n Greetz_ :cya:

Ik heb er een gevonden,hopen dattie goed is ;)

>> Klik <<

Hij staat bijna onderaan,als een na laatste ;)

Bewerkt: door Bossinkje
Geplaatst:

Ja, dat kan, maar daar meot je wle voor gaan modden. Kijk dus eerst welke versie je hebt. ;)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2/v1.1 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

Nu je je versie weet en weet of de versie moddable is moet je >>deze<< tutorial doorlezen. Daar staat een downloadlink in én een goede tutorial. :tu:

Geplaatst:
:schater: ik kan nergens een 1985 toyota levin wit met zwarte strepen of de trueno van de D1GP kan iemand me helpen please?!?!?!
Geplaatst:
:schater: ik kan nergens een 1985 toyota levin wit met zwarte strepen of de trueno van de D1GP kan iemand me helpen please?!?!?!

deze misschien? :7

weet niet of het die is die je zoekt, mrjah :D

>>hiero<<

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Ik ben nog steeds op zoek naar de jaguar van Tupac, Ik weet niet wat voor type het was, maar misschien weet iemand van jullie dat wel :D

Ook zoek ik nu zijn Rolls Royce Droptop, Ook hier weet ik het type weer niet van, maar als iemand wel de goeie weet te vinden zou dat fijn zijn ^_^

Hier is een plaatje van de Rolls Royce:

http://www.2pac2k.de/cgi-bin/picture.pl?ho...garagesmall.jpg

het gaat dus om de linker auto ;)

Bedankt! :)

Geplaatst: (bewerkt)

ik weet niet of het het juiste type is, maar hij lijkt er alleszins wel op:

>> RR Silver Dawn <<

zal nog even verder zoeken naar andere, dat wordt dan een edit :D

Edit: tjah, is de enige die ik kan vinden die erop lijkt, voor de rest nx.. :7

misschien iemand anders...?

greetz_ :cya:

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

Jaa die is zeker mooi, en lijkt er op een paar details best veel op :Y

Alleen zou ik het het mooist vinden als het ook nog een cabrio is :D:engel:

Geplaatst:

zou er iemand een link voor mij hebben voor deze mod Enterable Buildings Mod antwoord aub zo snel mogelijk en nie ne site in het frans want daar werkt die link nie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...