Jump to content

Bin Laden is dood!


PrioX

Recommended Posts

Leuk om over na te denken. De illuminatie theorie is het zelfde als de zog theorie, en de eerste mensen die hier openlijk over schreven waren neo-nazi's. En die illuminatie ondersteunt juist het nazi gedachtegoed en spreekt het nergens op tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferrigno

    56

  • Faenty.

    35

  • PowerPats

    18

  • Kenny-Petrovic

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat de mainstream media een keer in beeld moet brengen zijn de leden van de Bildenberg groep.

Er zitten zowat de meest invloedrijke mensen van de hele wereld. De bank meester David Rockefeller, CNN's baas Ted Turner, Koningin Beatrix, hoofd van Federal Reserve Ben Bernanke, de baas de van de CIA, Brezenski.

Allemaal machtige mensen onder elkaar. En wat jij jezelf eens moet afvragen is dit nou een complot theorie of zijn dit de mensen die wereldwijd beleid voeren. Na elke meeting stijgen de olie, gas of benzine pijzen. Dit is geen luk verhaal maar echte feiten wat je zo op google kunt vinden.

Maar goed, als mensen weer hier aankomen met dat dit een complot theorie is, moeten misschien zichzelf afvragen of zij wel 100% helder kunnen nadenken.

Want dat deze mensen bij een komen en dan plots een aantal dingen veranderen in de wereld is geen theorie maar een feit. Keuze is aan jou om hiermee wat te doen.

Net zoals de interview met Aaron Russo, die meer dan 6 jaar geleden men had verteld over de plannen van de elite familie Rockefellers. Dat ze men willen chippen met de RFID chip. Wat nu al trouwens in je paspoort zit en ook nu met bepaalde gezinnen wordt gedaan in Amerika en in Mexico.

Do your research, never believe what the media tells you.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat de mainstream media een keer in beeld moet brengen zijn de leden van de Bildenberg groep.

Er zitten zowat de meest invloedrijke mensen van de hele wereld. De bank meester David Rockefeller, CNN's baas Ted Turner, Koningin Beatrix, hoofd van Federal Reserve Ben Bernanke, de baas de van de CIA, Brezenski.

Allemaal machtige mensen onder elkaar. En wat jij jezelf eens moet afvragen is dit nou een complot theorie of zijn dit de mensen die wereldwijd beleid voeren. Na elke meeting stijgen de olie, gas of benzine pijzen. Dit is geen luk verhaal maar echte feiten wat je zo op google kunt vinden.

Maar goed, als mensen weer hier aankomen met dat dit een complot theorie is, moeten misschien zichzelf afvragen of zij wel 100% helder kunnen nadenken.

Want dat deze mensen bij een komen en dan plots een aantal dingen veranderen in de wereld is geen theorie maar een feit. Keuze is aan jou om hiermee wat te doen.

Net zoals de interview met Aaron Russo, die meer dan 6 jaar geleden men had verteld over de plannen van de elite familie Rockefellers. Dat ze men willen chippen met de RFID chip. Wat nu al trouwens in je paspoort zit en ook nu met bepaalde gezinnen wordt gedaan in Amerika en in Mexico.

Do your research, never believe what the media tells you.

en dan moet ik zeker wel geloven wat jij vertelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je begrijpt het niet volgens mij. Wat ik jou vertel, of hierboven vermeld zijn algemene bekende zaken.

Het is typisch dat als je bewijs voor iemand zijn neus laat zien, dat die gene alsnog blijft ontkennen. Je kunt wel oude topics erbij halen, en ik discussieer er graag met jou over. Maar zolang JIJ zelf geen feiten hebt, dus dat bijv. Bildenberg group niet bestaat. Dat er GEEN nano thermite is gevonden in de 3 WTC stoffen, dat ER GEEN vliegtuig wrakken zijn gevonden in de pentagon. Dan houdt ik mijn mond dicht.

Dat eerste kopje wat jij geciteerd hebt, is bekende informatie, toch grappig dat jij erover doorgaat alsof dat ook verzonnen is. Dat laat meer zien dat jij 0 investigation hebt gedaan.

Je zegt '' moet ik wel geloven wat jij zegt ''. Ik wil niet lullig doen maar dat laat zien dat je puur het bullshit slikt wat de 9/11 comission zegt.

Misschien heb je geen zin om onderzoek te doen dan zal ik even wat voor je qouten, de laatste verslag van de 9/11 comissie: 9/11 Commission Was Set Up to Fail

En voor je met hun rapporten begint die vertellen dat de WTC7 gezakt is door vuur is 1. Een oud rapport, laatste rapport wat de NIST zei over WTC7 is '' dat ze niet kunnen verklaren waarom WTC7 ingestort is ''.

Maar dat was niet nodig om van hen te horen dat ze geen logische verklaring hadden. Hun eerste verklaring dat het door vuur was gezakt werdt direct ontkracht door de heren, Steven Jones, Richard Gage en meerder hondereden architecten.

Hier Danny Jowenko die een eigenbedrijf heeft in controlled demolition:

Oh nee, hij is vast ook gek of deugt niet omdat hij misschien (denk wel 100%) de waarheid spreekt.

Elke ezel kan zien dat die toren niet door een kantoor vuur wat boven brand en van onderen neer gaat binnen 6-7 seconden is ingestort, recht op zijn eigen bodem en in een freefall speed. Wat typisch kenmerken zijn van een controlled demolition.

Er is nano thermite gevonden, genoeg zelfs dus a.u.b. hou op met dat ''geloven'' gedeelte want jullie willen altijd bewijs, deze meneer heeft bewijs.

Maar goed dat was even het 9/11 gedeelde waar jij dus denkt dat als iemand vragen erover heeft, gek is of bullshit praat. Blijkbaar heb je zelf geen enkel bewijs en is iemand proberen te kleineren het enige mogelijkheid voor jou.

Nu jij weer.

Bewerkt: door MrApollo
Link to comment
Delen op andere websites

Raad eens, op de dag van 9/11 zijn de torens op de zelfde snelheid neergegaan als dat blok met zonder weerstand eronder.

En wat wil je daar nu in godsnaam mee zeggen? Dat de Amerikanen 900 000 ton staal verwijderd hebben? Jezus Christus..

Link to comment
Delen op andere websites

Lang onnutig verhaal enzo wat niks met Bin LAden heeft maken enzo dus hier niet van toepassing is en ik heb ook nooit beweerd dat ik zei dat je ongelijk hebt. Dat dacht ik alleen. Graag de rest via PB. :)

vinden jullie dat de foto's van Osama vrijgegeven moeten worden?

Link to comment
Delen op andere websites

vinden jullie dat de foto's van Osama vrijgegeven moeten worden?

Alsjeblief, nee zeg! Dan zouden die Illumati-aanhangers beweren dat ze fake zijn..

MrApollo wat denk jij hierover? :7

Nja ik zou het wel willen door mijn nieuwschierigheid.

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Raad eens, op de dag van 9/11 zijn de torens op de zelfde snelheid neergegaan als dat blok met zonder weerstand eronder.

En wat wil je daar nu in godsnaam mee zeggen? Dat de Amerikanen 900 000 ton staal verwijderd hebben? Jezus Christus..

Gast doe niet zo fucking naief! Man man man, kijk eens naar dat verdomd bewijs wat er gevonden is in het WTC stoffelijk overschot. Ik zeg niet wie dat gedaan heeft. Alleen weet ik dat een grot terrorist waar jij zo in gelooft, niet aan dat soort materiaal kan komen en in die torens plaatsen.

Waar jij tegen discusseerd dat is tegen natuurscheikunde. En als je zo wijs persoon bent dan weet je dat het onlogisch is.

Damn wat is het moeilijk voor sommige mensen om tegenwoordig helder na te denken ipv hun gedachtegang meteen te blokkeren en niet naar eventueel bewijs kijken.

Ik kap met deze discussie het geeft geen enkel nut om tegen mensen zoals jou in te gaan. Jij hebt je eigen beeld. Het enige wat ik wel kan zeggen beste Megapilot, is dat je een keer dingen van een andere kant moet bekijken en de bronnen uitzoeken.

Neem niks van mij aan, doe altijd zelf onderzoek. Ik was net zoals jullie in het begin, was er ook voor dat terrorisme niet kan in deze wereld. Totdat je erachter komt wie de werkelijke terroristen zijn.

Mocht er ooit nog uitkomen wie er werkelijk verantwoordelijk was voor 9/11 (wat ik eigenlijk al denk of weet en de meeste mensen ook en nee geen grot terrorist) dan hoop ik dat men in de toekomst een keer na zal denken voordat ze weer met allemaal regels en wetten instemmen dat onze vrijheid afneemt.

Bewerkt: door MrApollo
Link to comment
Delen op andere websites

dat je een keer dingen van een andere kant moet bekijken

Why?

Omdat mensen ook geloofden in het Tokin incident, dat was de reden waarom Amerika Vietnam binnenviel en meer dan 50 duizend mensen het leven heeft gekost, daarom. Ze komen er nu pas mee dat het hele incident nooit heeft plaatsgenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

dat je een keer dingen van een andere kant moet bekijken

Why?

Omdat mensen ook geloofden in het Tokin incident, dat was de reden waarom Amerika Vietnam binnenviel en meer dan 50 duizend mensen het leven heeft gekost, daarom. Ze komen er nu pas mee dat het hele incident nooit heeft plaatsgenomen.

dat modgedrag maakt me nu ff niks uit: Ga eens on-topic man! Pb's voor verdere discussie

Link to comment
Delen op andere websites

dat je een keer dingen van een andere kant moet bekijken

Why?

Omdat mensen ook geloofden in het Tokin incident, dat was de reden waarom Amerika Vietnam binnenviel en meer dan 50 duizend mensen het leven heeft gekost, daarom. Ze komen er nu pas mee dat het hele incident nooit heeft plaatsgenomen.

dat modgedrag maakt me nu ff niks uit: Ga eens on-topic man! Pb's voor verdere discussie

Ik volg je niet?

Link to comment
Delen op andere websites

dat je een keer dingen van een andere kant moet bekijken

Why?

Omdat mensen ook geloofden in het Tokin incident, dat was de reden waarom Amerika Vietnam binnenviel en meer dan 50 duizend mensen het leven heeft gekost, daarom. Ze komen er nu pas mee dat het hele incident nooit heeft plaatsgenomen.

dat modgedrag maakt me nu ff niks uit: Ga eens on-topic man! Pb's voor verdere discussie

Ik volg je niet?

Je staat te bazelen over dingen die niet te maken hebben met het topic. Ga maar verder via PB.

Dat snap je toch wel? Of zit daar ook een grote complottheorie achter?

EDIT:

Jochie :7 kom jij aan met aan lading gebazel die alleen je hippieouders je verteld hebben xD

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...