Jump to content

Bin Laden is dood!

PrioX

Recommended Posts

MrApollo, wat maakt het uit? Wat doe jij hier als je niet op onze argumenten en vragen antwoord?

Wat een fucking gelul. Ik beantwoord elke vraag het zijn jullie die telkens om de vragen heen draaien.

Ik post weteschappelijk bewijs (PDF) bestand met meer dan 40 pagina's wetenschappelijke studies over het WTC staal en zonder enige ontkrachting ga je antwoorden geven als deze: Geloof jij in aliens?

Het is gewoon vriendjes politiek hier en jullie steunen elkaar. Als een iemand ook zijn gelijk had, dan zouden jullie het alsnog niet toegeven.

Zo grappig om te zien hoe amateurs als jullie over zaken praten die totaal niet reeël zijn.

Antwoord hier dan op: Pietje is weegt 20kg en Jantje 120kg. Ze zitten allebei op een wip wap. Pietje wordt van boven naar beneden gegooid en land precies op het wip wap stoeltje. Vliegt Jantje dan direct omhoog? Nee tuurlijk niet. Jantje blijft stabiel staan/zitten.

Precies hetzelfde verhaal met de WTC.

Antwoord deze vraag ook even:

Waarom bleef WTC5 die vlak onder de WTC torens stond. Na een dag branden nog steeds overeind? En waarom viel de WTC7 die het verst vanaf stond binnen 6 seconden naar beneden?

Zullen we wedden dat geen van jullie antwoord gaat geven en dom eromheen draaien? Want zo zit de mentaliteit van mensen hier in elkaar.

Bewerkt: door MrApollo
Delen op andere websites

• Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ferrigno

56

• Faenty.

35

• PowerPats

18

• Kenny-Petrovic

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

MrApollo, wat maakt het uit? Wat doe jij hier als je niet op onze argumenten en vragen antwoord?

Wat een fucking gelul. Ik beantwoord elke vraag het zijn jullie die telkens om de vragen heen draaien.
Ik post weteschappelijk bewijs (PDF) bestand met meer dan 40 pagina's wetenschappelijke studies over het WTC staal en zonder enige ontkrachting ga je antwoorden geven als deze: Geloof jij in aliens?

Het is gewoon vriendjes politiek hier en jullie steunen elkaar. Als een iemand ook zijn gelijk had, dan zouden jullie het alsnog niet toegeven.
Zo grappig om te zien hoe amateurs als jullie over zaken praten die totaal niet reeël zijn.

Antwoord hier dan op: Pietje is weegt 20kg en Jantje 120kg. Ze zitten allebei op een wip wap. Pietje wordt van boven naar beneden gegooid en land precies op het wip wap stoeltje. Vliegt Jantje dan direct omhoog? Nee tuurlijk niet. Jantje blijft stabiel staan/zitten.

Waarom bleef WTC5 die vlak onder de WTC torens stond. Na een dag branden nog steeds overeind? En waarom viel de WTC7 die het verst vanaf stond binnen 6 seconden naar beneden?

Zullen we wedden dat geen van jullie antwoord gaat geven en dom eromheen draaien? Want zo zit de mentaliteit van mensen hier in elkaar.

Het WTC viel omdat het ijzer verzwakt was door de hitte.
Omdat het zo is, alles kan. (zie filmpje) Bewerkt: door Pwned.
Delen op andere websites

Het WTC viel omdat het ijzer verzwakt was door de hitte.

Omdat het zo is, alles kan. (zie filmpje)

Omdat het zo is?

Gast WTC5 stond VLAK onder de WTC torens en die is na een dag branden niet eens in elkaar gezakt. En WTC7 wel? Die het verst vanaf stond?

Dat filmpje van jou laat zien dat de rechter balken zogenaamd verzwakt waren.

Maar het laat niet zien dat als WTC7 naar beneden gaat het vanuit zijn middenpunt in elkaar zakt. Wat wil dat zeggen? Juist dat de kolommen zijn weggeblazen.

Net zoals meneer Jowenko, controlled demolition exper dat zegt hier:

Kenmerken van een controlled demolition:

- Valt in een freefall speed (dus dat er onder totaal geen weerstand is)

- Valt in zijn eigen footprint

- Staal is altijd diagonaal weggezaagd of gesneden of hoe je het noemen wilt

Wat zien we hier? Even het WTC staal tevoorschijn halen: http://curezone.com/upload/Members/trapper/wtc911/thermite_thermate_wtc_steel400.jpg

Diagonaal?

Bovendien is er ook nano thermite gevonden en is het officeel bewijs.

Hier heb je nog even de juiste video. Wat jou video weer ontkracht:

DEZE MAN die zelf in WTC7 zat zegt zelfs dat er explosies waren

Hoeveel bewijs is er nog nodig?

Delen op andere websites

Omdat het zo is?

Gast WTC5 stond VLAK onder de WTC torens en die is na een dag branden niet eens in elkaar gezakt. En WTC7 wel? Die het verst vanaf stond?

Maar het laat niet zien dat als WTC7 naar beneden gaat het vanuit zijn middenpunt in elkaar zakt. Wat wil dat zeggen? Juist dat de kolommen zijn weggeblazen.

Wat zien we hier? Even het WTC staal tevoorschijn halen: http://curezone.com/upload/Members/trapper/wtc911/thermite_thermate_wtc_steel400.jpg

Diagonaal?

Ontkracht dit even a.u.b. "The reason why 9/11 is not mentioned on Usama Bin Laden's Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11."

Haha hoe grappig is dit. De ''realisten'' gaan nu weer claimen dat dit fake is.

Jullie hele verhaal is eigenlijk eerder een complot theorie ipv de werkelijke waarheid.

En ik heb nog steeds niemand gehoord hier die het verhaal over de wargames ontkracht?

Oja en dit ook even. FBI zelf zegt geen bewijs te hebben dat Bin Laden achter 9/11 zat :

Delen op andere websites

Omdat het zo is?

Diagonaal?

Ontkracht dit even a.u.b. "The reason why 9/11 is not mentioned on Usama Bin Laden's Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11."

Haha hoe grappig is dit. De ''realisten'' gaan nu weer claimen dat dit fake is.

Jullie hele verhaal is eigenlijk eerder een complot theorie ipv de werkelijke waarheid.

En ik heb nog steeds niemand gehoord hier die het verhaal over de wargames ontkracht?

Oja en dit ook even. FBI zelf zegt geen bewijs te hebben dat Bin Laden achter 9/11 zat :

Ik wacht nog steeds op mensen die elke punt kunnen ontkrachten. Misschien ben je druk aan het zoeken en denk je van, HE? waarom wil dit niet?

Het logische antwoord is dat je een leugen niet kunt bewijzen. En dat is waar jullie nu vast lopen. Wordt wakker mensen hou toch eens op met dat complot theorie bullshit verhaal en zie de realiteit voor je!

Delen op andere websites

@MrApollo

Ik begrijp niet dat je zo lang doorgaat met het proberen van het bewijzen van je statement. Ik denk namelijk niet dat er veel mensen naar je luisteren. En waarom zo geprikkeld? Ik heb er geen moeite mee om amateur genoemd te worden maar ik begrijp je doel niet helemaal.

Stel je hebt gelijk, wat dan? Wat stel je voor? Moeten we nu allemaal bang zijn voor onze eigen regering? Of moeten we op staan en ons gaan verzetten tegen de regering? Nou ga je gang, ik denk alleen dat 90% van de bevolking niet mee doet.

Je zegt dan wel dat "ons verhaal" een complottheorie is. Maar heb je ook wel is nagedacht over je eigen verhaal? Hoe dat tot stand is gekomen? Is het niet gewoon bedacht om angst op te wekken bij de mensen? Is het niet gewoon een complottheorie?

Je mag hier best op reageren maar dan liever wel op een beschaafde manier.

Cheers :bier:

paul007

Delen op andere websites

@MrApollo

Ik begrijp niet dat je zo lang doorgaat met het proberen van het bewijzen van je statement. Ik denk namelijk niet dat er veel mensen naar je luisteren. En waarom zo geprikkeld? Ik heb er geen moeite mee om amateur genoemd te worden maar ik begrijp je doel niet helemaal.

Stel je hebt gelijk, wat dan? Wat stel je voor? Moeten we nu allemaal bang zijn voor onze eigen regering? Of moeten we op staan en ons gaan verzetten tegen de regering? Nou ga je gang, ik denk alleen dat 90% van de bevolking niet mee doet.

Je zegt dan wel dat "ons verhaal" een complottheorie is. Maar heb je ook wel is nagedacht over je eigen verhaal? Hoe dat tot stand is gekomen? Is het niet gewoon bedacht om angst op te wekken bij de mensen? Is het niet gewoon een complottheorie?

Je mag hier best op reageren maar dan liever wel op een beschaafde manier.

Cheers :bier:

paul007

Dacht ik al, geen antwoord geen ontkrachting.

90% van bevolking niet mee doet? Gast vanuit Fox News geloofde 44% van de Amerikanen dat 9/11 inside job was.

21% procent twijfelde aan het verhaal en de rest dacht dat Bin laden het gedaan had.

Het is hier op het forum dat men beetje achterloopt qua informatie.

Jij en ''pwnd'' konden duidelijk mijn laatste statements niet ontkrachten, waarom? Omdat er geen bewijs voor is dat het bewijs niet klopt.

Ik discusseer op een beschaafde manier ik klink zo nu en dan wel eens bot, maar dat komt omdat anderen mij daar toe dwingen met hun belachelijke argumenten en het manier van feiten ontzeilen.

Oja waarom zeg je telkens VERHAAL? Gast, ik zou me echt niet zo druk erom hebben gemaakt als er geen bewijs was gevonden. Maar de hele archictecten organisatie en het fireman team werken samen om een nieuw onderzoek te starten.

JE KIJKT NIET EENS NAAR DE FEITEN.

Je leest waarschijnlijk mijn eerste zin en reageert vervolgens. Kijk en zo onstaan er eindeloze discussies.

Bekijk op z'n minst deze video waarin Richard Gage al jullie argumenten en filmpjes ontkracht: http://www.youtube.com/user/ae911truth?feature=mhum#p/u/23/Q-FSP-lHcmc

Oja:

Zoals eerder aangegeven zal Niels Harrit in Nederland een lezing geven. Wij willen dan ook iedereen graag uitnodigen voor de lezing van Professor Niels Harrit,welke op 31 mei in Amsterdam gehouden zal worden. Op deze dag zal de heer Harrit overdag een lezing doen in de Amsterdamse Universiteit. 'S avonds zal hij een lezing doen in de Volkskrantgebouw Adres: Wibautstraat 150 te Amsterdam.Tijd: 19.30 welkom; 20.00 start lezing, georganiseerd door AE911Truth action group Delft.

Professor Niels Harrit, hoogleraar chemie aan de Universiteit van Kopenhagen, is een van de wetenschappers die samen met o.a. fysicus Steven E. Jones officieel hebben bewezen dat er hoogwaardige explosieve materialen aanwezig waren in the vrijgekomen stof van de WTC torens. Dit hebben zij vastgelegd in het volgende artikel: N.H.et al.: Active Thermitic Material Discovered in Dust from the 9/11 World Trade Center Catastrophe, Open Chemical Physics Journal, 2009, 2, 7-31.

Uit het onderzoek van o.a. Niels Harrit en zeven andere betrokkenen wordt duidelijk dat er nano-termiet aanwezig was. Dit is gevonden door het vrijgekomen stof van het WTC te analyseren. De Analyse liet meerdere extreem kleine rood/oranje chips zien in de stof, welke als de extreem kleine(nano)termietdeeltjes zijn gedetermineerd. Thermiet is een stof die in het leger wordt gebruikt en is daarom niet zomaar aan te komen.

Bron: WACHOLLAND.ORG

Delen op andere websites

Ik heb de video's al gezien maar ik denk (let op: een mening) dat mensen soms te veel achter niets zoeken. Ik geloof daarom ook niet in die theorie van jou (of de waarheid zoals jij het graag wilt noemen). En misschien wil ik er ook niet in geloven.

Maar geef nou is antwoord op mijn vraag: wat moeten we nou met jouw verhaal? Moeten we nou bang zijn? Wat moeten we met die waarheid van jou?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...