NickOwnage Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 Dit spel speelt zich toch af in Turkije? Reageren
moechy Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 Dit spel speelt zich toch af in Turkije? Ja in het Aziatische gedeelte van turkije. In Constantinopel, het huidige Istanbul. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 Okéy, naja. Dat land moet de pret van AC niet drukken. Ik ga deze zeker halen! Reageren
moechy Geplaatst: 29 mei 2011 Rapport Geplaatst: 29 mei 2011 Okéy, naja. Dat land moet de pret van AC niet drukken. Ik ga deze zeker halen! Constantinopel was gigantisch in de tijd waarin AC zich afspeelt. Dus er gaat genoeg te beleven zijn. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 29 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2011 volgens mij heeft dit spel ook top graphics wand het lijke wel echte mensen Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 29 mei 2011 Rapport Geplaatst: 29 mei 2011 volgens mij heeft dit spel ook top graphics wand het lijke wel echte mensen Pre-rendered? Reageren
HA5H Geplaatst: 29 mei 2011 Rapport Geplaatst: 29 mei 2011 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 mei 2011 Rapport Geplaatst: 29 mei 2011 Assassin's Creed vond ik ook niet heel bijzonder, Assassin's Creed II vond ik een stuk beter en ook vermakelijker zowel qua verhaal als gameplay en Brotherhood gooide daar nog een schepje boven op. Je zou Assassin's Creed II eens moeten proberen. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 30 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Niet om jullie voor het hoofd te stoten of zoiets, maar ik weet nog dat ik vorig jaar zomer voor heel goedkoop Assassins Creed I kocht. Ik weet nog dat toen AC nog niet uit was, ik al wel gameplay op HDTV's had gezien en echt enorm onder de indruk was geraakt. Echter, toen ik het spel zelf had gekocht was ik het spel al snel zat. Je rent, springt en loopt een beetje rond. Het reizen te paard is wel leuk, maar gaat snel vervelen en de missies zijn nou ook niet bepaald spannend. Ik was 2-3 weken na aankoop alweer uitgekeken op deze game. Hoe kan het dan toch, dat jullie alle delen spannend en leuk blijven vinden? :o (en dat is een serieuze vraag) assasins creed 1 vind ik zelf ook de slechtste deel maar de rest van de spellen zijn allemaal het komt ook door de verhaal wand dat trek je echt in die tijd, misschien moet je AC 2 kopen dan vind je het ook wel leuk Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 mei 2011 Rapport Geplaatst: 30 mei 2011 Niet om jullie voor het hoofd te stoten of zoiets, maar ik weet nog dat ik vorig jaar zomer voor heel goedkoop Assassins Creed I kocht. Ik weet nog dat toen AC nog niet uit was, ik al wel gameplay op HDTV's had gezien en echt enorm onder de indruk was geraakt. Echter, toen ik het spel zelf had gekocht was ik het spel al snel zat. Je rent, springt en loopt een beetje rond. Het reizen te paard is wel leuk, maar gaat snel vervelen en de missies zijn nou ook niet bepaald spannend. Ik was 2-3 weken na aankoop alweer uitgekeken op deze game. Hoe kan het dan toch, dat jullie alle delen spannend en leuk blijven vinden? :o (en dat is een serieuze vraag) Ik blijf het niet spannend vinden. Maar als ik de storyline heb uitgespeeld en de meeste collectables heb gehaald en ff 1 week multiplayer doe ben ik AC ook wel weer zat. (Heb ik het over AC Brotherhood) Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 (bewerkt) Bij het zien van deze trailer wil ik hem direct spelen. Wat ziet dit er fantastisch uit!Edit: ook nog enkele screenshots van de gameplay die op de E3 is verschenen. Helaas is dit nog niet in goeie kwaliteit via youtube te bekijken Edit 2: Er is nog een filmpje verschenen waarin Desmond te zien is. Deze is alleen niet van hoge kwaliteit helaas Bewerkt: 7 juni 2011 door Kenny-Petrovic Reageren
benhelsloot Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 een beetje gameplay Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Assassin's Creed heeft de meest epic trailers ooit, ik kijk er al naar uit! Reageren
moechy Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 Wow het ziet er grafisch nog mooier uit. Dit word een van de beste games v/h najaar. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=UeqSXBnL1o4&feature=feedu de nieuwe multiplayer lijkt als je het mij vraagt gewoon op die van brotherhood dat is wel jammer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.