myron.b Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 De nieuwe update ken ik totaal nog niet. Of dat ik de nieuwe Russische lijn ga spelen is maar de vraag. Zijn de nationale voices er dan eindelijk ? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 13 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Die zijn er inderdaad, wel een beetje verwarrend nog bij de Russen, maar wel leuk. Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Speel World of Tanks al sinds de Beta uitkwam op de PC. Eergister de Xbox 360 Beta gespeeld, vind het echt HELEMAAL niets aan vergeleken met PC. Ik had me erop verheugd en had veel hogere verwachtingen dan hoe het nu is. Gewoon maar weer terug naar myn WoT op de PC. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 wie komt keertje met mij op wot ? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Wat is je naam? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 18 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Bump. Ik heb al een aardig tijdje geen WoT meer gedaan, maar check zo af en toe nog wel eens de nieuwspagina. Zag toevallig dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xzYgj2kU0N0 Geeft een mooi beeld weer van de WoT periode, zeker leuk om te zien aangezien ik al bijna vanaf het begin lid ben. Ben van plan om langzaam aan de draad weer op te pakken. Reageren
myron.b Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Ziet er wel grappig uit ! Ik speelde van de week voor de gein eens WOT, gelijk 9 kills met M4 Sherman. Eindelijk de Radley-Walters Medaille ! Reageren
commandant Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Ik moet het maar weer eens in de vakantie gaan spelen. Blijft wel een leuk spel om af en toe uit de kast te halen. Reageren
moechy Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Heb het ook net geïnstalleerd en zometeen weer een potje doen. Naam is geloof ik gewoon Moechy Reageren
Mrkwark Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 Wat is je naam? Mrkwark Sorry voor laate reactie haha Reageren
moechy Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Zometeen ook nog even wat potjes doen. Donderdag paar potjes gespeeld met Myron.B Spijtig van de slechte Matchmaking Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Ik denk dat ik dit binnenkort ook eens ga proberen Reageren
moechy Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Wat is je naam? Mrkwark Sorry voor laate reactie haha Ik voeg jou ook meteen toe. Ik denk dat ik dit binnenkort ook eens ga proberen Zeker doen Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Mijn activiteit op World of Tanks is dramatisch gedaald, een beetje een mengsel van geen zin en te weinig tijd. Ik wil nog wel eens een peloton met iemand, zeg het gerust. Reageren
moechy Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Ben er achter gekomen dat de Arty Tier 3 van de fransozen echt een ongelooflijke kuttank is . Deze maar ingeruild voor een Arty tier 2 van de engelsen. Veel beter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.