GrandTheftHaye Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Heb nu de M4 en bijna genoeg xp voor de 76mm, denk dat ik daarmee wel een goede keus heb gemaakt. Een beetje een tank die nergens super maar ook nergens echt slecht in is, overal gewoon goed dus. Ben ook nog niet echt begonnen met de duitsers, nee (behalve de ltractor en pz2 dan) maar daar zal ik nog wel even naar kunnen kijken. Heb laatst ook nog xvm gedownload op advies van een vriend, circon's 8.11modpack, installatie verliep moeizaam maar is uiteindelijk goed gekomen. Reageren
myron.b Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Vandaag ook nog gekeken naar The Grand Finals. Natus Vincere ( NAVI ) heeft gewonnen. Reageren
MisterDM Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 (bewerkt) Heb nu de M4 en bijna genoeg xp voor de 76mm, denk dat ik daarmee wel een goede keus heb gemaakt. Een beetje een tank die nergens super maar ook nergens echt slecht in is, overal gewoon goed dus. Ben ook nog niet echt begonnen met de duitsers, nee (behalve de ltractor en pz2 dan) maar daar zal ik nog wel even naar kunnen kijken. Heb laatst ook nog xvm gedownload op advies van een vriend, circon's 8.11modpack, installatie verliep moeizaam maar is uiteindelijk goed gekomen. Ah oké, fijn dat je een goed gevoel hebt over de M4 Sherman. Die tank heb ik zelf ook, vind het zelf een fantastische tank. Heb er ook veel games mee gespeeld. Best een goed idee dat je XVM hebt geïnstalleerd, nu kan je ook de rating van bepaalde spelers zien. En ook leuk dat je Circon's modpack hebt geïnstalleerd, bevalt het je al? Bewerkt: 7 april 2014 door MisterDM Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Tot nu toe bevalt XVM me wel, heb voor circon's pack gekozen om gewoon snel een totaalpack te hebben en niet zelf voor alles te hoeven zoeken. Vind de map wel handig, dat je kan zien waar tanks het laatst waren, en de verschillende cirkels voor spotting range etc. Hitlog is handig en de ratings ook wel alleen zie ik niet hoe je daar echt gebruik van kan maken. Het enige wat ik veranderd heb is dat er 3 rijen met tanks waren in de garage wat ik terug naar 1 heb gedaan. En natuurlijk was de custom garage zelf ook heel cool. Ben trouwens net voorbij de 1000 battles. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Geplaatst: 13 april 2014 Wie zin om vandaag met mij te teamen ? Ben bezig met de Japanse Tech tree Zit nu met een iv Type 5 Ke-ho dus wie wilt joinen voeg me toe : Mrkwark Reageren
myron.b Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Succes met de Japanse lijn. Ik heb zelf de Chi - Nu en ik vind die nogal slecht. De gun is opzich wel te doen maar de armor..daar komt iedereen doorheen. In 3 a 4 schoten ben je al kapot. Reageren
MisterDM Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 Wie zin om vandaag met mij te teamen ? Ben bezig met de Japanse Tech tree Zit nu met een iv Type 5 Ke-ho dus wie wilt joinen voeg me toe : Mrkwark Op de EU server(s) neem ik aan? Ik wil wel eens een potje wagen hoor ^^ Reageren
commandant Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 KV, All the way! Ik had zelfs vanacht gedroomd dat ik in een KV-4 zat te pwnen Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Zo hoe bevalt 9.0 bij jullie tot nu toe? Ben zelf de Historical Battles uit gaan proberen, leek heel leuk in het begin, maar nu spelen er nog maar heel weinig mensen. En mijn Hellcat en M4 zien er echt heel goed uit in HD. Reageren
MisterDM Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Zo hoe bevalt 9.0 bij jullie tot nu toe? Ben zelf de Historical Battles uit gaan proberen, leek heel leuk in het begin, maar nu spelen er nog maar heel weinig mensen. En mijn Hellcat en M4 zien er echt heel goed uit in HD. Jammer genoeg kan ik op de pc bij m'n moeder niet meer op high spelen, maar goed ik heb nog een andere draaiende staan dus dat zal snel veranderen. Verder kan ik WoT gewoon fatsoenlijk spelen Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Oh, ik heb geen verschil gemerkt in settings en volgens mij is FPS zelfs omhoog gegaan (klein beetje maar). Je moet je voor de statistieken van XVM nu blijkbaar wel aan melde op de xvm site en de garage mods werken niet meer, maar de standaard garage is nu toch wel een stuk beter dan die eerst was. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Wie zin om vandaag met mij te teamen ? Ben bezig met de Japanse Tech tree Zit nu met een iv Type 5 Ke-ho dus wie wilt joinen voeg me toe : Mrkwark Op de EU server(s) neem ik aan? Ik wil wel eens een potje wagen hoor ^^ eu ofc :3 Reageren
MisterDM Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 (bewerkt) Oh, ik heb geen verschil gemerkt in settings en volgens mij is FPS zelfs omhoog gegaan (klein beetje maar). Je moet je voor de statistieken van XVM nu blijkbaar wel aan melde op de xvm site en de garage mods werken niet meer, maar de standaard garage is nu toch wel een stuk beter dan die eerst was. Sinds wanneer moet je je aanmelden voor XVM, dat heb ik nog nooit gemoeten wat ik ook wel een keer had als je mods te vaak installeer dat ze het dan op een of andere manier niet meer doen. Wie zin om vandaag met mij te teamen ? Ben bezig met de Japanse Tech tree Zit nu met een iv Type 5 Ke-ho dus wie wilt joinen voeg me toe : Mrkwark Op de EU server(s) neem ik aan? Ik wil wel eens een potje wagen hoor ^^ eu ofc :3 Oh da's chill dan Bewerkt: 30 april 2014 door MisterDM Reageren
myron.b Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 (bewerkt) Als je XVM wilt gebruiken moet je naar een site gaan om aan te melden. Je kan gewoon aanmelden met je WG account. http://www.modxvm.com/ Bewerkt: 30 april 2014 door myron.b Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Je moest je idd aanmelden met je WG account om gebuik te maken van XVM, overigens alleen voor de stats de rest werkt wel zonder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.