Bassieboy35 Geplaatst: 10 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2016 Zo, ik neem even de gelegenheid om een geniaal potje te laten zien. Denzell (MisterDM) en ik speelden premium tanks om wat geld te verdienen. Het resultaat was dat wij uiteindelijk een beetje de battle moesten carrien. Wij als laatste twee over, helaas ging Denzell vroegtijdig dood. Ik bleef tegen vier over. Drie wist ik te doden, 20 seconden resteerde en er bleef nog een tank over. Wat er gebeurde moet je maar even in de replay kijken. Iets met gewicht ofzo. http://wotreplays.eu...e/2674739#stats Overigens ziet het er qua damage niet zo heel geweldig uit, maar het was een tier 8 battle waar niet zoveel damage te doen viel. En ik speelde met een gun met weinig penetratie. We hebben 'm overigens ingestuurd naar Best Replays of the Week, benieuwd als we daar nog in op worden genomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterDM Geplaatst: 13 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2016 Zo, ik neem even de gelegenheid om een geniaal potje te laten zien. Denzell (MisterDM) en ik speelden premium tanks om wat geld te verdienen. Het resultaat was dat wij uiteindelijk een beetje de battle moesten carrien. Wij als laatste twee over, helaas ging Denzell vroegtijdig dood. Ik bleef tegen vier over. Drie wist ik te doden, 20 seconden resteerde en er bleef nog een tank over. Wat er gebeurde moet je maar even in de replay kijken. Iets met gewicht ofzo. http://wotreplays.eu...e/2674739#stats Overigens ziet het er qua damage niet zo heel geweldig uit, maar het was een tier 8 battle waar niet zoveel damage te doen viel. En ik speelde met een gun met weinig penetratie. We hebben 'm overigens ingestuurd naar Best Replays of the Week, benieuwd als we daar nog in op worden genomen. Dat was een mooie battle Bas, jammer genoeg ging ik dood met wat redelijk damage gedaan te hebben. Toen jij wegging met alle kills (het is je gegunt man, haha). Gelukkig hebben we de battle gewonnen, zou jammer zijn als dat niet zo was. De ram van jou tegen de laatste secondes van de battle was wel mooi man, haha. Hopelijk zien we ons terug in de Best Replays of the Week, zou een mooie aanwinst zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2016 Raad eens welke tank er eindelijk weer wordt verkocht op de Amerikaanse server. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 1 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2016 Heb 'm zelf niet, maar lijkt mij wel een leuke tank om te spelen. Erg overpowered voor z'n tier. Zelf vanavond de Jagdpanzer E-100 gekocht. Eerste indruk valt die eigenlijk toch wat tegen. Op de testserver speelde die wat fijner, maarja ik mag niet te snel oordelen. Probleem is dat de tank wat te sloom is in vrijwel alle opzichten waardoor je bijvoorbeeld ook makkelijk omsingeld kan worden. Eerst even zorgen dat de crew 100% wordt, dan zal het uiteindelijk wel meevallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 1 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2016 Behalve de acceleratie, iets hogere topsnelheid en mindere MM, vind ik de Matilda eigenlijk op alle punten beter dan de B2. Maar goed, juist die MM maakte de B2 wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 5 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2016 Heb 'm zelf niet, maar lijkt mij wel een leuke tank om te spelen. Erg overpowered voor z'n tier. Zelf vanavond de Jagdpanzer E-100 gekocht. Eerste indruk valt die eigenlijk toch wat tegen. Op de testserver speelde die wat fijner, maarja ik mag niet te snel oordelen. Probleem is dat de tank wat te sloom is in vrijwel alle opzichten waardoor je bijvoorbeeld ook makkelijk omsingeld kan worden. Eerst even zorgen dat de crew 100% wordt, dan zal het uiteindelijk wel meevallen. Ben je echt zo snel over de Jagdtiger heen gegaan dan? Ik kan me herinneren dat je nog niet zo lang geleden in de Ferdinand aan het grinden was. Impressionant man. Ik ben nog steeds bezig om de topgun van de JT vrij te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 6 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2016 Heb 'm zelf niet, maar lijkt mij wel een leuke tank om te spelen. Erg overpowered voor z'n tier. Zelf vanavond de Jagdpanzer E-100 gekocht. Eerste indruk valt die eigenlijk toch wat tegen. Op de testserver speelde die wat fijner, maarja ik mag niet te snel oordelen. Probleem is dat de tank wat te sloom is in vrijwel alle opzichten waardoor je bijvoorbeeld ook makkelijk omsingeld kan worden. Eerst even zorgen dat de crew 100% wordt, dan zal het uiteindelijk wel meevallen. Ben je echt zo snel over de Jagdtiger heen gegaan dan? Ik kan me herinneren dat je nog niet zo lang geleden in de Ferdinand aan het grinden was. Impressionant man. Ik ben nog steeds bezig om de topgun van de JT vrij te spelen. Ja klopt, het is erg snel gegaan. Sinds ik echt op WN8 speel gaan mijn potjes ook een stuk beter. Zo heb ik een gemiddeld WN8 van 1547 over de laatste 30 dagen, terwijl ik overall 1076 heb. Vind de Jagdtiger dan ook een van de fijnste tanks die ik ooit gespeeld heb. De combinatie van HP en de gun maakt 'm best wel overpowered. Herlaadtijd in combinatie met de precisie en damage helpt ook wel mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 6 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2016 Van de 20 potjes die ik gisteren speelde heb ik er geen enkele kunnen winnen, frustratie ten top. Helaas een veel voorkomend fenomeen tijdens 3x XP weekends. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 17 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2016 (bewerkt) Ik speelde gister nog eventjes een paar potjes. Was in eens die voetbal bij dat voetbal spel licht geworden joh. Opzich best geinige minigame. Enig minpuntje is dat ze na een goal een fluitsignaaltje ofzo moeten doen, zodat je weer terug naar je eigen helft kan en je positie kan nemen. Voor de rest had ik echt een heel maf potje met m'n KV Bewerkt: 26 maart 2017 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2016 Wie eens een potje wilt doen met mij voeg me toe ! ^^ Ik speel nu vooral met de KV-2 en T-34 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2016 Ik heb je toegevoegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2017 Ondertussen dit spel nog eens opgestart, heb de indruk dat de MM wat verbeterd is. Als er mensen zijn die nog zin hebben om samen te spelen, let me know en voeg me toe : moechy. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2017 Hmm, ook wel weer eens leuk misschien. Moet dan wel weer die hele zooi installeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 9 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2017 Speelde het in de vakantie nog met enige regelmaat. Staat nog steeds geïnstalleerd op mijn laptop en op de pc thuis, als ik een keer weer echt niets te doen heb ben ik wel in voor wat potjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2017 Wel jammer dat we niks handigs hebben voor af te spreken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.