Silverbyte Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 360 graden dribbelen is volgens mij gewoon een misvatting geweest. Helemaal vrij kon je nog steeds niet rondlopen. Het was eerder alsof je in plaats van 16 nu 32 looprichtingen had. Ook al een hele verbetering, maar EA Sports heeft erg de neiging hun kleine tweaks op te blazen tot epische proporties. Alles is 'revolutionair' en 'baanbrekend' volgens die gasten. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Momenteel is EA aan de beurt bij de E3 en ze gaan het ook over FIFA 12 hebben. http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Nieuwe screenshots van FIFA 12 Ziet er uit als een mooie manier om je vrienden in de gaten te houden en nog veel meer! Dit gaat toch wel de eerste FIFA worden die ik koop sinds FIFA 09 en zelfs die heb ik voor €20,- binnen gehaald. Deze ga ik halen voor de volle €60,-. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Fifa staat sinds 2002 in mijn kast. (PC/PS3/PS2/PSP). Deze komt er zeker bij. Jammer dat hij niet voor PC gaat komen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Ik hoop dat ze is eindelijk wat leven naast het veld brengen met coaches die roepen, spelers die opwarmen, security die rondloopt, enz. Kijk maar naar de NBA2K games daar zit tenminste een goede sfeer in. Reageren
paul007 Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Ik hoop dat ze is eindelijk wat leven naast het veld brengen met coaches die roepen, spelers die opwarmen, security die rondloopt, enz. Kijk maar naar de NBA2K games daar zit tenminste een goede sfeer in. Helemaal mee eens. Misschien soms een camerashot van enthousiaste supporters? Net zoals je dat zag bij FIFA World Cup South Africa. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Een ding vraag ik me toch continu af omtrent vele sportgames, en voornamelijk voetbalgames. Is een Fifa/PES game nu echt de volle 60 euro waard? Het zijn wat tweaks en wat toegevoegde/verplaatste spelers en teams en dat zou 60 euro waard zijn? Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Een ding vraag ik me toch continu af omtrent vele sportgames, en voornamelijk voetbalgames. Is een Fifa/PES game nu echt de volle 60 euro waard? Het zijn wat tweaks en wat toegevoegde/verplaatste spelers en teams en dat zou 60 euro waard zijn? Nee, maar als je erover na denkt is een game sowieso niet 60 euro waard, wat voor game het is ook is.. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 14 juni 2011 Rapport Geplaatst: 14 juni 2011 Nee, inderdaad. Maar als ik jou was zou ik om de 2/3 jaar een nieuwe FIFA kopen, dan krijg je je geld er nog een beetje uit. En dat is ongeveer de tijd dat er nieuwe aanpassingen komen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Yes! Eindelijk zijn er weer scouts! Je hebt de mogelijkheid om 3 scouts te gebruiken, je kan specifieke instructies geven. Daarnaast gaat de laatste transferdag in uren voorbij, zodat je een paar uur voor de deadline nog een speler kan binnenhalen. Daarnaast kan je spelers opstellen als ze nog geblesseerd zijn. Wel mooie verbeteringen! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Inderdaad. De coach-mode moeten ze gewoon flink uitbreiden. Ieder geval een goed begin. Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Inderdaad. De coach-mode moeten ze gewoon flink uitbreiden. Ieder geval een goed begin. Zeker. Nu nog onbeperkt aantal seizoenen spelen, betere 'leen' opties en dat soort dingetjes. Heb er zin in. Reageren
Flokkert Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Hopen als je Kampioen bent geworden en je speelt dan in de CL dat dan het stadion ook in de Cl style is. Reageren
Nouveau_Riche Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Geplaatst: 18 juli 2011 zijn er nog meer mensen die hem al gepreorderd hebben? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2011 Hopen als je Kampioen bent geworden en je speelt dan in de CL dat dan het stadion ook in de Cl style is. Waarschijnlijk niet aangezien PES de rechten heeft voor de Champions league en Europa league. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.