NandroDavids Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 Zo, wat een fantastische middag weer zeg! PSV verloren, Twente 3 - 0 achter bij NEC, Ajax op 2 - 0 voorsprong tegen RKC én Feyenoord dat punten lijkt te laten liggen tegen FC Utrecht. Straks alleen AZ dan nog, en Ajax is de grote winnaar van het weekend
>$bram$< Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 ADO Is de winnaar van het weekend want ze hebben uit tegen Heracles voor de eerste keer in 2012 gewonnen en voor het eerst bij Heracles uit. Verder heeft het weinig zin om over winnaars te praten aangezien volgend weekend alles weer anders is.
Jimmiefitz Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 Helemaal met je eens. De laatste tijd gaat het erg goed met Ajax, en de andere clubs laten punten liggen. PSV heeft sowieso de laatste seizoenen een probleem bij NAC. Om nog even terug te komen op gisteren, wat denken jullie van Bas Dost. Blijft hij of gaat hij na dit jaar weg, en welke club zou dan het beste voor hem zijn?
Kloep Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 en Ajax is de grote winnaar van het weekend Vergeet Heerenveen niet, die staan altijd nog boven Ajax.
Jimmiefitz Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 Als Ajax vandaag wint staan ze boven SC Heerenveen.
Kloep Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 Ow, excuus. Was op een lijst aan het kijken waar het aantal wedstrijden niet op stond. :$
NandroDavids Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 ADO Is de winnaar van het weekend... Ja, want ADO staat na vandaag 14e en ziet concurrenten NAC en NEC ook gewoon winnen
Guardian1980 Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 Dus eigenlijk is Utrecht, ondanks een gelijkspel bij Feyenoord, een van de verliezers van het weekend.
Leontjuuh-gta Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 Welkom in de meest vage competitie ter wereld genaamd de Eredivisie! Wat een uitslagen... Ik heb echt geen idee wie er kampioen word.
>$bram$< Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 Welkom in de meest vage competitie ter wereld genaamd de Eredivisie! Wat een uitslagen... Ik heb echt geen idee wie er kampioen word. RKC Wordt kampioen! Het is alsnog mogelijk! En alvast voor de mensen die hierdoor geirriteerd raken dit is NIET serieus bedoelt. Kom maar op met de arrogantie vanwege 1 overwinning.
Kloep Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 Weet je, het zou me niet eens verbazen als Heerenveen er met het kampioenschap vandoor gaat. Maar als ik er geld op zou moeten zetten, denk ik toch Twente. Hebben nog een wedstrijd tegoed tegen De Graafschap.
Leontjuuh-gta Geplaatst: 13 maart 2012 Rapport Geplaatst: 13 maart 2012 Sluit de andere clubs ook niet uit. Gisteren heeft PSV Rutten op straat gezet. Het was te verwachten, maar of het iets oplost vraag ik me af. Ik zie het zelf somber in als PSV-supporter. Nu nemen de onervaren Philip Cocu en Ernest Faber (assistent-trainer) het over. We zullen zien hoe dit gaat worden en wat het de competitie nog kan brengen.
Visser23 Geplaatst: 14 maart 2012 Rapport Geplaatst: 14 maart 2012 Sluit de andere clubs ook niet uit. Gisteren heeft PSV Rutten op straat gezet. Het was te verwachten, maar of het iets oplost vraag ik me af. Ik zie het zelf somber in als PSV-supporter. Nu nemen de onervaren Philip Cocu en Ernest Faber (assistent-trainer) het over. We zullen zien hoe dit gaat worden en wat het de competitie nog kan brengen. Ik denk niet dat PSV het nu beter gaat doen. Rutten is op zich een prima trainer, en ik zie ook niet dat hij het verkeerd doet. Het is natuurlijk alleen veel makkelijker om de trainer te ontslaan in plaats van achttien spelers.
Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 maart 2012 Rapport Geplaatst: 14 maart 2012 Ja, daar heb je wel gelijk in. Je kunt moeilijk 18 basis spelers ontslaan. We zullen zien hoe de trainerswissel uitpakt. Ik verwacht er zelf niet veel van, want je hebt de trainer wel ontslagen maar het probleem ligt achterin. Want PSV heeft gewoon een dramatische verdediging.
BoerTijger Geplaatst: 14 maart 2012 Rapport Geplaatst: 14 maart 2012 Mwuah, ik vind dat de trainer ook wel aansprakelijk is voor de resultaten wat het team behaald, ik bedoel. De trainer is wel het 'stuur' van zo'n team.
Recommended Posts