Jump to content

Eredivisie 2011/2012


Dutchy3010

Recommended Posts

We moeten trouwens kappen met die Belgische scheidsrechters. Wat een badjas was dat vanmiddag bij Feyenoord-NEC.. Die gaf voor elke scheet geel.

Maargoed Feyenoord lekker bezig, volgende week vitesse thuis die moet je winnen als je afstand wil doen van vitesse. Daarna RKC thuis die je normaal gesproken gewoon wint. Ik zie een top 4 plaats wel gebeuren, zou mooi zijn zo'n directe plaatsing voor Europa.

Ja, dat was echt niet best. Als iemand om een kaart vraagt, gaat 'ie hem ook geven. Volgens mij was de regel dat als iemand er om vroeg, zelf geel krijgt. Mja, gewoon gewonnen. Voetbal was overigens niet om aan te zien. Hopelijk tegen Vitesse beter..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    27

  • BoerTijger

    27

  • Guardian1980

    20

  • NandroDavids

    19

Mijn advies voor ajax is : Laat Johan cruijf nou gewoon aan het roer staan, dan kun je (op lange termijn) verwachten dat het weer beter gaat met ajax.

Het spel van Ajax van dit moment heeft daar niets mee te maken hoor. Ajax mist erg veel basisspelers: als je kijkt naar de opstelling van vandaag is zowel de verdediging als de aanval compleet anders dan aan het begin van het seizoen. Maar ja, als je kijkt dat de ervarener krachten als Enoh, Janssen, Eriksen en De Jong, die dus wel speelden, ook niet goed spelen, dan houdt het helemaal op.

Dan houd het wat mij betreft heel snel op met ajax.

Ik vind dat theo gewoon het stekkie moet krijgen dat ie ook bij fc twente had, kun je ook veel meer goals van zijn kant verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat had je niet verwacht. Net als de rest van deze aardkorst. Maar het is 0-2 geworden. Ben tevreden. :puh:

Ik had het ook niet verwacht. Tegen de topclubs spelen ze een prima wedstrijd, en tegen de degradatiekandidaten verspelen ze het seizoen. Volkomen onbegrijpelijk. Maar het is in ieder geval een goeie opsteker, wellicht dat ze vanaf nu de weg omhoog blijven volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat had je niet verwacht. Net als de rest van deze aardkorst. Maar het is 0-2 geworden. Ben tevreden. :puh:

Ik had het ook niet verwacht. Tegen de topclubs spelen ze een prima wedstrijd, en tegen de degradatiekandidaten verspelen ze het seizoen. Volkomen onbegrijpelijk. Maar het is in ieder geval een goeie opsteker, wellicht dat ze vanaf nu de weg omhoog blijven volgen.

Weet niet of je het zo bedoeld, maar ik vind Utrecht geen degradatiekandidaat hoor.

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik FC utrecht ook niet als vaste middemoter zie.

Ik loop me alleen af te vragen wat Foeke Booy de hele dag loopt te doen, want volgens mij doet die ook niet zoveel als hij de mensen laat denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of je het zo bedoeld, maar ik vind Utrecht geen degradatiekandidaat hoor.

Wanneer een club na 20 wedstrijden 15e staat, en dus maar één plaats boven 'de streep', dan is dat volgens mij gewoon een degradatiekandidaat. Dat FC Utrecht daar niet hoort te staan, is weer een ander verhaal. Wat dat betreft kun je het vergelijken met Ajax op dit moment: normaal gesproken hoeft Ajax zich niet druk te maken om het plaatsen voor Europees voetbal, want dat wordt toch wel gehaald. Maar ja, als je na 20 wedstrijden 6e staat, is dat ineens heel anders en ben je niets meer dan een subtopper.

Link to comment
Delen op andere websites

En dat is misschien ook wel weer de charme van de Nederlandse competitie. Iedereen kan van iedereen winnen, elk jaar weer. Sommige ploegen hebben een paar jaar achter elkaar een periode dat ze het beter doen dan andere jaren, maar op deze manier is het wel zo spannend.

Link to comment
Delen op andere websites

En dat is misschien ook wel weer de charme van de Nederlandse competitie. Iedereen kan van iedereen winnen, elk jaar weer. Sommige ploegen hebben een paar jaar achter elkaar een periode dat ze het beter doen dan andere jaren, maar op deze manier is het wel zo spannend.

Je hebt daar groot gelijk in! Elke wedstrijd die ik op Eredivisie Live kijk is onvoorspelbaar hierdoor daardoor geniet je veel meer!

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt daar groot gelijk in! Elke wedstrijd die ik op Eredivisie Live kijk is onvoorspelbaar hierdoor daardoor geniet je veel meer!

Nou ja, genieten... Het voetbal in Nederland is niet iets waarvan je kan genieten hoor. Het niveau ligt nog steeds veel te laag, en daarom zijn de ploegen eigenlijk allemaal soort van gelijkwaardig. Er schieten natuurlijk een paar bovenuit, maar deze kunnen ook nog erg kwetsbaar zijn. Het geeft dan wel een beter competitiegevoel, maar als er nou beter had gevoetbald, was het misschien aantrekkelijker geweest voor betere spelers, waardoor de Eredivie nog leuker wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt daar groot gelijk in! Elke wedstrijd die ik op Eredivisie Live kijk is onvoorspelbaar hierdoor daardoor geniet je veel meer!

Nou ja, genieten... Het voetbal in Nederland is niet iets waarvan je kan genieten hoor. Het niveau ligt nog steeds veel te laag, en daarom zijn de ploegen eigenlijk allemaal soort van gelijkwaardig. Er schieten natuurlijk een paar bovenuit, maar deze kunnen ook nog erg kwetsbaar zijn. Het geeft dan wel een beter competitiegevoel, maar als er nou beter had gevoetbald, was het misschien aantrekkelijker geweest voor betere spelers, waardoor de Eredivie nog leuker wordt.

Je moet optimistisch blijven en door met minder genoegen te nemen is de extase nog hoger bij goed voetbal, en je kan om meer dingen genieten!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet optimistisch blijven en door met minder genoegen te nemen is de extase nog hoger bij goed voetbal, en je kan om meer dingen genieten!

Tja, dat moet je maar kunnen. In deze tijd kan ik geen genoegen nemen met de Eredivisie voor het 'genot', om het zo maar te zeggen, aangezien er veel betere leagues zijn met veel beter voetbal. Duitsland, Italie, Turkije, Engeland, Spanje, Frankrijk, Portugal, België (Niet alles, maar de topclubs zijn toch beter dan in Nederland), en zo kan ik wel eventjes doorgaan denk ik. Als je naar een club als Napoli, Dortmund of Swansea kijkt, geniet je toch al veel meer dan wat hier in Nederland überhaupt kan? En dan zijn die drie clubs die ik opnoemde nog geen eens topclubs. Het gaat bij mij niet om het aantal doelpunten of hoeveel leuke blunders iemand in een wedstrijd maakt, maar het gaat me toch een beetje om het mooie voetbal. Daar kijk ik tenslotte voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Napoli kan ik niet van genieten omdat het "Italiaanse voetbal" niks voor mij is. Dortmund vind ik zeker een topclub waar een geweldige sfeer hangt en de Bundesliga is zeker leuk om te kijken. En de Premier League is ook leuk, maar omdat daar vaak met lange ballen wordt gespeeld etc. mis ik dingen zoals opbouw en combinaties in het spel. Maar als fan van zowel Feyenoord als ADO Den Haag vind ik het leuker om naar wedstrijden te kijken waar ik zelf ook een favoriete club heb/binding heb dan dat ik naar een vreemde competitie kijk. En je moet er natuurlijk ook aan wennen. Misschien een tip; kijk eerst Eredivisie Live en daarna pas Sport 1!

Link to comment
Delen op andere websites

Napoli kan ik niet van genieten omdat het "Italiaanse voetbal" niks voor mij is. Dortmund vind ik zeker een topclub waar een geweldige sfeer hangt en de Bundesliga is zeker leuk om te kijken. En de Premier League is ook leuk, maar omdat daar vaak met lange ballen wordt gespeeld etc. mis ik dingen zoals opbouw en combinaties in het spel. Maar als fan van zowel Feyenoord als ADO Den Haag vind ik het leuker om naar wedstrijden te kijken waar ik zelf ook een favoriete club heb/binding heb dan dat ik naar een vreemde competitie kijk. En je moet er natuurlijk ook aan wennen. Misschien een tip; kijk eerst Eredivisie Live en daarna pas Sport 1!

Handige tip.. Wat is de tip er aan? Ik heb niet eens Sport 1. Ja, toevallig deze maand. Kijk meestal op internet. Ikzelf ben ook voor Feyenoord, maar de realiteit is er toch wel dat het buitenlandse voetbal veel mooier is dan hier in Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

Napoli kan ik niet van genieten omdat het "Italiaanse voetbal" niks voor mij is. Dortmund vind ik zeker een topclub waar een geweldige sfeer hangt en de Bundesliga is zeker leuk om te kijken. En de Premier League is ook leuk, maar omdat daar vaak met lange ballen wordt gespeeld etc. mis ik dingen zoals opbouw en combinaties in het spel. Maar als fan van zowel Feyenoord als ADO Den Haag vind ik het leuker om naar wedstrijden te kijken waar ik zelf ook een favoriete club heb/binding heb dan dat ik naar een vreemde competitie kijk. En je moet er natuurlijk ook aan wennen. Misschien een tip; kijk eerst Eredivisie Live en daarna pas Sport 1!

Handige tip.. Wat is de tip er aan? Ik heb niet eens Sport 1. Ja, toevallig deze maand. Kijk meestal op internet. Ikzelf ben ook voor Feyenoord, maar de realiteit is er toch wel dat het buitenlandse voetbal veel mooier is dan hier in Nederland.

Idd. Ik kijk qua eredivisie ook alleen nog maar feyenoord. Voor een wedstrijd tussen 2 middenmoters hoef je mij niet wakker te maken. Terwijl ik wel graag engelse middenmoters zie, Swansea - Sunderland ofzo, zulke wedstrijden kijk ik wel gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...