Jump to content

Eredivisie 2011/2012


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    27

  • BoerTijger

    27

  • Guardian1980

    20

  • NandroDavids

    19

Ja, maar een topscheidsrechter moet van jouw een robot zijn dan?

Een mens maakt nu eenmaal fouten, dus ook een scheidsrechter.

Er zijn al verschillende wedstrijden afgelast in de Jupiler League en nu ook de eerste wedstrijd in de eredivisie tussen De Graafschap en FC Twente. Ik denk dat er nog wel meer aflastingen volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar een topscheidsrechter moet van jouw een robot zijn dan?

Een mens maakt nu eenmaal fouten, dus ook een scheidsrechter.

Ja, dat zeg ik toch? Mijn punt is dat een scheidsrechter nu eenmaal fouten kan maken.

En ja, topscheidsrechters bestaan niet, dat was ook een onderdeel van mijn punt. Een topscheidsrechter maakt geen fouten. En aangezien een mens fouten maakt, bestaan ze niet. :D

Link to comment
Delen op andere websites

De doellijn-technologie is inderdaad wel handig ja, alleen als er technische storingen zijn of iets anders. Dan heb je ook wel van. shit, en daarbij leuk voor profvoetbal maar voor het amateurvoetbal is dit ietsjes te duur,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat laatst tennis te kijken en dacht, misschien moeten ze bij voetbal ook 2 of 3 keer een replay kunnen krijgen. Bijvoorbeeld of de bal écht over de lijn is gegaan of als het wel écht een rode kaart was. Ben trouwens even de naam vergeten van hoe dat met tennis heet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat laatst tennis te kijken en dacht, misschien moeten ze bij voetbal ook 2 of 3 keer een replay kunnen krijgen. Bijvoorbeeld of de bal écht over de lijn is gegaan of als het wel écht een rode kaart was. Ben trouwens even de naam vergeten van hoe dat met tennis heet.

Het Hawkeye-systeem is dat. Lijkt mij inderdaad ook een prima optie voor het voetbal: de trainers van beide ploegen krijgen 3 x per helft of per wedstrijd de mogelijkheid aan te geven dat een situatie wordt teruggekeken. Bijvoorbeeld om te zien of Jan Vertonghen de bal speelt met zijn tackle, of dat hij John Guidetti schandalig onderuit haalt. Of een bal die wel of niet over de lijn is, of om te zien of het wel echt buitenspel was. In het hockey gebeurt het ook al, dat sommige moeilijk te beoordelen situaties even snel worden teruggekeken. Kost echt geen extra tijd, want daarna kan er in ieder geval niet geprotesteerd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Als FC Utrecht de 0-2 voorsprong weet te behouden, evenaren ze toch een record van Feyenoord? 4 x op rij een competitieduel winnen van Ajax. Ik geloof dat ik dat van de week ergens las.

Hoe dan ook, Utrecht gaat goed. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ongelofelijk, wat een slechte wedstrijd weer. Ajax creëerde he-le-maal niets en de tactiek van FC Utrecht werkte prima. Ze zetten Ajax goed vast, hielden het achterin dicht en pakten de paar kansen die ze kregen. Niets op af te dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het jammere is alleen voor fc utrecht dat als ze van ajax hebben gewonnen dan weer een periode het heel slecht doen.

Ik had eigenlijk verwacht dat Ajax zich nog ging herpakken van de vorige wedstrijd, maar ja ajax heeft op het moment niet heel goede spelers.

Ik ben bepaald geen ajax fan maar ik vind dat je met zo'n team gewoon de wedstrijden tegen de middenmoot moet winnen, maarja dat blijft uit.

Mijn advies voor ajax is : Laat Johan cruijf nou gewoon aan het roer staan, dan kun je (op lange termijn) verwachten dat het weer beter gaat met ajax.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn advies voor ajax is : Laat Johan cruijf nou gewoon aan het roer staan, dan kun je (op lange termijn) verwachten dat het weer beter gaat met ajax.

Het spel van Ajax van dit moment heeft daar niets mee te maken hoor. Ajax mist erg veel basisspelers: als je kijkt naar de opstelling van vandaag is zowel de verdediging als de aanval compleet anders dan aan het begin van het seizoen. Maar ja, als je kijkt dat de ervarener krachten als Enoh, Janssen, Eriksen en De Jong, die dus wel speelden, ook niet goed spelen, dan houdt het helemaal op.

Link to comment
Delen op andere websites

We moeten trouwens kappen met die Belgische scheidsrechters. Wat een badjas was dat vanmiddag bij Feyenoord-NEC.. Die gaf voor elke scheet geel.

Maargoed Feyenoord lekker bezig, volgende week vitesse thuis die moet je winnen als je afstand wil doen van vitesse. Daarna RKC thuis die je normaal gesproken gewoon wint. Ik zie een top 4 plaats wel gebeuren, zou mooi zijn zo'n directe plaatsing voor Europa.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...