Jump to content

De gesloten bruggen in het begin van de GTA's


BelgiumRedDevils

  

111 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jullie mening?

    • Gewoon, alle missies uitspelen!
      66
    • Grappig, vooral de redens waarom.
      38
    • Spijtig, dat alle bruggen gesloten zijn.
      11
    • Cheats, gewoon er overvliegen.
      11
    • De 5-sterren riskeren.
      18
    • Geen mening
      3
    • Andere...
      3


Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    13

  • Guardian1980

    5

  • Foreigner97

    5

  • Michael

    5

Ik denk dat het niet zo bij de stad past in deze GTA om stukken afgesloten te houden. Rockstar zal het niet voor niets achterwege hebben gelaten.

Natuurlijk is het jammer, maar ik vind het wel een goede keuze. Ten eerste is het nu één grote stad, die niet verdeeld is in eilanden, dus het zou sowieso wat geforceerd aanvoelen om halverwege de stad de boel te blokkeren of als stukken als verboden gebied te verklaren.

Ten tweede heb je nu drie hoofdpersonages, waarvan de kracht juist is dat ze alledrie hun eigen verhaal beleven in hun eigen omgeving, waarbij je on the fly kunt wisselen. In eerdere GTA's speelde je één hoofdpersoon, die naast een eigen verhaal en persoonlijkheid toch een beetje voelde als "jezelf". Alsof de speler zelf in die wereld werd gedropt, die zelf alles nog moest ontdekken en aan de hand daarvan de progressiie van zijn/haar "eigen" verhaal bewuster meemaakte. In GTA V volgt de speler drie personages tegelijk. Daar verplaatst de speler zich in hen, in plaats van andersom. Persoonlijk lijkt me dit ook wel een toffe ervaring. Dit hele concept zou namelijk nogal overbodig zijn als alle personages op dezelfde plek beginnen.

Ten derde moet men niet vergeten hoe enorm de map is. Er valt zo on-ge-loof-lijk veel te ontdekken en te zien... geloof me maar, je zal écht niiet na een paar dagen of ook maar weken het gevoel hebben dat je alles al hebt gezien, dat durf ik wel te zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Wat zouden ze in GTA V stoppen, zoals we weten is er geen water in Los Santos (buiten de Grote Oceaan).

Krijgen we de eerste GTA zonder enige problemen?

chinatown wars is ook gelijk toegankelijk ;) dus niet de eerste gta zonder problemen
Link to comment
Delen op andere websites

GTA 3's reden was leuk omdat je er zelf ook mee te maken had, jij was immers bij het moment dat de brug wordt opgeblazen.

Hier ben ik het mee eens! Ik hoop ook dat, als ze nog met bruggen zouden werken, ze de speler wat meer met de afsluiting betrekken! Overigens denk ik dat GTAV geen afgesloten gebieden meer bevat, dat werkt niet met meerdere hoofdpersonages denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

De hele map is vanaf het begin beschikbaar, omdat Rockstar met GTA 5 echt "vrijheid" uit wil stralen, dat je kan doen en laten wat je wilt. Mocht nu ineens stukken afgesloten zijn, zou dat enorm indruisen tegen wat ze willen, niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou natuurlijk ook kunnen dat je in het begin van het spel wel de gehele map ter beschikking hebt, maar dat de personages nog niet bij elkaar kunnen komen. Dat ze gedurende het spel de mogelijkheid krijgen om ook in de andere delen van de map te komen. Het lijkt me niet, maar het zou kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...