Jump to content

De gesloten bruggen in het begin van de GTA's


BelgiumRedDevils

  

111 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jullie mening?

    • Gewoon, alle missies uitspelen!
      66
    • Grappig, vooral de redens waarom.
      38
    • Spijtig, dat alle bruggen gesloten zijn.
      11
    • Cheats, gewoon er overvliegen.
      11
    • De 5-sterren riskeren.
      18
    • Geen mening
      3
    • Andere...
      3


Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    13

  • Guardian1980

    5

  • Foreigner97

    5

  • Michael

    5

Ik vind het net leuk omdat je zou de story line zeker zou (willen) spelen zodat je overal kan komen, als ze ook leuke manieren verzinnen waarom de bruggen gesloten zijn zou het volledig zijn. biertje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Aan de ene kant heeft het wel iets. Maar aan de andere kant is het ook wel frustrerend. Zeker als je openwereld rpg's zoals Morrowind gewend bent. Alles open werkt wel degelijk, alleen zijn er dan weer andere factoren die een rol spelen. Ik vind nu wel dat de traditie van de gesloten bruggen voortgezet moet worden. Het hoort nu eenmaal bij GTA. Al kan ik me dat niet zo herinneren bij de eerste 2.

Link to comment
Delen op andere websites

De gesloten bruggen motiveren mij juist om het spel uit te spelen!

Iedereen zo een beetje, maar ik vind dat GTA er meer heesa rond de bruggen maken bv: mensen die aan de brug protesteren, ben benieuwd wat V in peto heeft of welke reden ze nu gaan gebruiken, aardbeving?

Link to comment
Delen op andere websites

De gesloten bruggen motiveren mij juist om het spel uit te spelen!

Iedereen zo een beetje, maar ik vind dat GTA er meer heesa rond de bruggen maken bv: mensen die aan de brug protesteren, ben benieuwd wat V in peto heeft of welke reden ze nu gaan gebruiken, aardbeving?

Misschien wel, zoals in GTA 4 een dreigement voor een terroristische aanslag die ook daadwerkelijk gebeurt!

Link to comment
Delen op andere websites

]

Iedereen zo een beetje, maar ik vind dat GTA er meer heesa rond de bruggen maken bv: mensen die aan de brug protesteren, ben benieuwd wat V in peto heeft of welke reden ze nu gaan gebruiken, aardbeving?

Een aardbeving zou natuurlijk mooi bij de locatie passen, maar dan zou je er natuurlijk ook ingezakte gebouwen moeten kunnen terugvinden zoals in San Fierro (wat minder geslaagd, maar toch aanwezig)

Een ingestorte brug zou ook wel leuk zijn... maar alles wat nieuw en meer diversiteit brengt is leuk, niet? :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat inderdaad ook al aan een aardbeving te denken. Past inderdaad goed bij het gebied. En ingestorte gebouwen lijkt me juist wel mooi om te zien. Lijkt me een mooie locatie voor vuurgevechten :sigaar:.

Wat misschien ook nog een goede reden zou kunnen zijn voor andere brug(gen) is radioactiviteit die door die aardbeving is vrijgekomen en dat het gebied aan de andere kant van de brug daardoor gevaarlijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat misschien ook nog een goede reden zou kunnen zijn voor andere brug(gen) is radioactiviteit die door die aardbeving is vrijgekomen en dat het gebied aan de andere kant van de brug daardoor gevaarlijk is.

Euhm... nee :7

Het is fysisch irrationeel dat een seismische trilling maar dan ook enig effect zou kunnen hebben op de halveringdstijd van een isotoop.

Een kernreactor wiens reactorvat is gescheurd omwille van de trilling kan nog, maar wie bouwt er een instabiele reactor op een breuklijn? :puh:

@Spacy: nou ja... ;3

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Het is fysisch irrationeel dat een seismische trilling maar dan ook enig effect zou kunnen hebben op de halveringdstijd van een isotoop.

Een kernreactor wiens reactorvat is gescheurd omwille van de trilling kan nog, maar wie bouwt er een instabiele reactor op een breuklijn? :puh:

tumblr_m4e6kxeqxE1rqfhi2o1_400.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Het is fysisch irrationeel dat een seismische trilling maar dan ook enig effect zou kunnen hebben op de halveringdstijd van een isotoop.

Een kernreactor wiens reactorvat is gescheurd omwille van de trilling kan nog, maar wie bouwt er een instabiele reactor op een breuklijn? :puh:

wat een moeilijke woorden weer :clown:

OT: ik weet nog in SA dat ik over easter bay airport vloog, dacht dat het een marinebasis was, in werkelijkheid ligt die ernaast :clown: ook dacht ik dat de beagle een militair vliegtuig was, kwam door het zoeklicht van de politiehelikopter......

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De knop is doorgehakt: geen stakende ferrypersoneel, bruggen die niet werken, tornado's, aardbevingen,... dat je verhinderen om je te wagen naar anderen eilanden. GTA V zal in het begin direct toegankelijk zijn voor ons!

Bron: http://www.psx-sense.nl/101518/gta-v-wereld-zal-meteen-vanaf-het-begin-in-zijn-geheel-toegankelijk-zijn/

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...