Jump to content

De gesloten bruggen in het begin van de GTA's


BelgiumRedDevils

  

111 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jullie mening?

    • Gewoon, alle missies uitspelen!
      66
    • Grappig, vooral de redens waarom.
      38
    • Spijtig, dat alle bruggen gesloten zijn.
      11
    • Cheats, gewoon er overvliegen.
      11
    • De 5-sterren riskeren.
      18
    • Geen mening
      3
    • Andere...
      3


Recommended Posts

We dwalen nu wel enigszins af, maar goed.

Bekend is dat de wereld in V uit Los Santos + buitengebied zal bestaan. Lijkt mij niet logisch dat dat geheel 'Los Santos; wordt genoemd, ik weet niet wat voor naam daarvoor wordt gebruikt.

Als er in dat nieuwsbericht dat Geoffrey11 postte staat dat enkel Los Santos beschikbaar zal zijn, betekent dat dus niet dat de hele map direct beschikbaar zal zijn. Het is echter de vraag wat er allemaal te beleven valt in de rest van de map en of dat 'blokkeer-waardig' is. Als dat allemaal natuur met hier en daar een dorpje is, dat niet echt een groot deel omvat van de storyline, lijkt het mij niet logisch dat dat wordt afgezet.

Om een lang verhaal kort te maken: ik blijf zulke nieuwsberichten op dergelijke sites wantrouwen: zodra Rockstar er iets over bekend maakt geloof ik het, tot dan toe niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    13

  • Guardian1980

    5

  • Foreigner97

    5

  • Michael

    5

Ik weet niet waar jij je informatie opzoekt. Maar er staat duidelijk in dat alleen de stad van Los Santos meteen open is. In San Andreas waren er ook nog drie andere steden. San Fierro en Las Venturas.

Je bent mis denk ik.

We hebben hier wel over de V-Los Santos, van GTA V! Die foto is van Los Santos (GTA SA).

Ja. Maar Los Santos gaat sowieso een stad worden. Misschien een beetje groter maar we moeten kijken naar de officiële informatie van R* games.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Maar Los Santos gaat sowieso een stad worden. Misschien een beetje groter maar we moeten kijken naar de officiële informatie van R* games.

Misschien een beetje groter? Smijt daar maar een grote factor tegen aan hoor. Rockstar zegt in hun interview dat ze Los Angeles wouden omvatten als wat het is, de gigantische uitgesprawlde stad die ze is. Je moest het voelen zei men, dus geloof maar dat het pokkegroot wordt. Dus geen idee wat je wilt zeggen.

@foreigner: Trevor woont in een trailerpark buiten de stad en zou (volgens wat ik heb begrepen) van in het begin van het spel speelbaar zijn, dus ik denk niet dat de stad in het begin afgesloten zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar jij je informatie opzoekt. Maar er staat duidelijk in dat alleen de stad van Los Santos meteen open is. In San Andreas waren er ook nog drie andere steden. San Fierro en Las Venturas.

Je bent mis denk ik.

We hebben hier wel over de V-Los Santos, van GTA V! Die foto is van Los Santos (GTA SA).

Ja. Maar Los Santos gaat sowieso een stad worden. Misschien een beetje groter maar we moeten kijken naar de officiële informatie van R* games.

Supersize Los Santos! En ja, we kunnen wachten op officiële informatie, maar dan zie ik je terug binnen pak weg een paar maanden!

Een omdat dit een forum is over GTA, kunnen we al speculeren, denken, inbeelden hoe Los Santos (2013) er uit gaat zien. :)

Link to comment
Delen op andere websites

@foreigner: Trevor woont in een trailerpark buiten de stad en zou (volgens wat ik heb begrepen) van in het begin van het spel speelbaar zijn.

Da's waar ook, en aangezien ik hier

dus ik denk niet dat de stad in het begin afgesloten zal zijn.

ook al vanuit ging, wordt het alsmaar logischer dat de wereld van V direct in z'n geheel bereikbaar zal zijn. Ach, we zullen zien.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Bump. Ikzelf irriteerde me er lichtjes aan. Als je bijv. GTA SA speelde kon je 'letterlijk' géén kant op, en als je het toch flikte kreeg je gewoon vier

wanted level-sterren aan je broek. Wellicht had ik vroeger die motivatie nooit gehad om vooraf 'n flink aantal missies etc. te doen, om na de tijd

pas de map te verkennen. Nee, ik was altijd zo'n persoon geweest die onmiddellijk de map wou bestuderen... In de III-era + IV kon dat (in het begin)

niet, en dat had bij mij averechts gewerkt... In de loop van jaren begon ik me echter te realiseren dat het 'n (belangrijke) aspect was voor bepaalde

GTA's, het hielp me ook om de motivatie te behouden om die games daadwerkelijk uit te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...