Jump to content

De gesloten bruggen in het begin van de GTA's


BelgiumRedDevils

  

111 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jullie mening?

    • Gewoon, alle missies uitspelen!
      66
    • Grappig, vooral de redens waarom.
      38
    • Spijtig, dat alle bruggen gesloten zijn.
      11
    • Cheats, gewoon er overvliegen.
      11
    • De 5-sterren riskeren.
      18
    • Geen mening
      3
    • Andere...
      3


Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    13

  • Guardian1980

    5

  • Foreigner97

    5

  • Michael

    5

Ik vind het leuk om storyprogression ergens in te zien in GTA, maar dat hoeft van mijn part niet perse in bruggen te zijn.

Ook nog een leuk idee: Grens- en tolhuisjes op de grenzen van de eilanden ( zoals die bij Bohan in GTA4 ) . Aan het begin is iemand bijvoorbeeld wanted ( gezocht ) , en als ie het grenshuisje langs gaat krijgt ie automatisch politie achter zich aan. :puh: Ook heb je dan immigranten, die bijvoorbeeld de grenswakers omkopen om zo alsnog er langs te komen ( voorbeeldje van missie :puh: ). Daarna kan ie dan zonder problemen eroverheen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind dat bij GTA III een echte reden is gemaakt. De brug is kapot door het ongeluk en wordt nog verder gebouwd. Naarmate met GTA IV werd het wel ''slechter'' namelijk zag je niet eens waarom. Ik vind dat als de bruggen zijn gesloten dat je meer gaat ondekken zoals bij Broker, dukes en Hove Beach.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, de reden wordt er misschien niet beter op, maar alsnog blijft het de charme van GTA om gebieden vrij te spelen. En aangezien het blokkeren van bruggen toch wel de meest handige manier is om een gebied af te bakenen is het een prima keuze, vind ik. Maar moet alles helemaal kloppen en realistisch zijn wat dat betreft? Ik heb me er persoonlijk nooit aan gestoord, dat de reden in IV niet echt was uitgewerkt. Sommige dingen moet je gewoon laten voor wat ze zijn, vind ik. Zeker met zo'n grote map als in IV (en binnenkort in V): er is toch genoeg te doen en te zien, dus waarom direct focussen op het nog onbereikbare gebied?

Nog even over V (alhoewel dat wel een zijweggetje is):

Als je met Trevor direct het vliegtuig in kunt stappen, betekent dat dat het ontdekken van gebieden veel makkelijker zal gaan. Tuurlijk, met SA kon je in principe ook al direct in een Dodo stappen met d.m.v. wat handige trucs, maar het verschil is dat Rockstar de speler zelf in principe direct de gelegenheid geeft te vliegen, en dus de map ver te ontdekken. Mede daarom is het nog maar de vraag óf en hoe Rockstar het afbakenen uit zal werken. Ze hebben me hiermee echter nog niet teleurgesteld, dus ik vertrouw erop dat het helemaal goedkomt.

GTA gaat met V sowieso al hevige veranderingen meemaken (kijkend naar bijvoorbeeld het wisselen tussen de verschillende protagonisten), en het zou dus ook prima kunnen dat het vrijspelen van gebieden nu ook vervalt. En is er buiten Los Santos nog een reden om gebieden daar af te bakenen? Grote kans dat het voor een groot deel uit natuur bestaat en alhoewel dat natuurlijk erg leuk is, zie ik er (nu) het nut niet van in om zo'n gebied eerst verborgen te houden voor de speler.

Link to comment
Delen op andere websites

Ergens in dit topic heeft Geoffrey11 dit linkje geplaatst: http://www.psx-sense...gankelijk-zijn/

Hierin staat dus dat er geen blokkering zal zijn. Eerlijk gezegd was ik die post van hem vergeten (ik had er nog op gereageerd nota bene :puh:).

Het ziet er redelijk betrouwbaar uit, maar alsnog zal ik het pas echt aannemen als Rockstar dit officieel bekend maakt.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ergens in dit topic heeft Geoffrey11 dit linkje geplaatst: http://www.psx-sense...gankelijk-zijn/

Hierin staat dus dat er geen blokkering zal zijn. Eerlijk gezegd was ik die post van hem vergeten (ik had er nog op gereageerd nota bene :puh:).

Het ziet er redelijk betrouwbaar uit, maar alsnog zal ik het pas echt aannemen als Rockstar dit officieel bekend maakt.

Misschien gaan hun het gebied dichtzetten met een helikopterongeluk waar Trevor in zit ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het staat al vast

En hoe kom jij aan die wijsheid? Ik heb nergens gelezen of gezien dat vanaf het begin van het spel de gehele map beschikbaar is.

Door goed op forums en magazines te lezen!

Rockstar heeft dit zelfs al mogelijk 'bevestigd'. Scrol maar naar GTA V in deze link: http://www.grandthef...d_Bridges#GTA_V

"the entire city of Los Santos will be accessible from the start of the game"

Kan toch niet anders met zo een grootte map + veel middelen om te vliegen...

:)

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Het staat al vast

En hoe kom jij aan die wijsheid? Ik heb nergens gelezen of gezien dat vanaf het begin van het spel de gehele map beschikbaar is.

Door goed op forums en magazines te lezen!

Rockstar heeft dit zelfs al mogelijk 'bevestigd'. Scrol maar naar GTA V in deze link: http://www.grandthef...d_Bridges#GTA_V

"the entire city of Los Santos will be accessible from the start of the game"

Kan toch niet anders met zo een grootte map + veel middelen om te vliegen...

:)

Jij kan goed lezen! Los Santos en de hele stad. Ik wist niet dat de andere drie steden en plaatsen ook Los Santos heeten -.O

Link to comment
Delen op andere websites

Het staat al vast

En hoe kom jij aan die wijsheid? Ik heb nergens gelezen of gezien dat vanaf het begin van het spel de gehele map beschikbaar is.

Door goed op forums en magazines te lezen!

Rockstar heeft dit zelfs al mogelijk 'bevestigd'. Scrol maar naar GTA V in deze link: http://www.grandthef...d_Bridges#GTA_V

"the entire city of Los Santos will be accessible from the start of the game"

Kan toch niet anders met zo een grootte map + veel middelen om te vliegen...

:)

Jij kan goed lezen! Los Santos en de hele stad. Ik wist niet dat de andere drie steden en plaatsen ook Los Santos heeten -.O

Los Santos in zijn geheel als staat San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar jij je informatie opzoekt. Maar er staat duidelijk in dat alleen de stad van Los Santos meteen open is. In San Andreas waren er ook nog drie andere steden. San Fierro en Las Venturas.

Je bent mis denk ik.

We hebben hier wel over de V-Los Santos, van GTA V! Die foto is van Los Santos (GTA SA).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...