Jump to content

De gesloten bruggen in het begin van de GTA's


BelgiumRedDevils

  

111 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jullie mening?

    • Gewoon, alle missies uitspelen!
      66
    • Grappig, vooral de redens waarom.
      38
    • Spijtig, dat alle bruggen gesloten zijn.
      11
    • Cheats, gewoon er overvliegen.
      11
    • De 5-sterren riskeren.
      18
    • Geen mening
      3
    • Andere...
      3


Recommended Posts

Ik vind het leuk om nieuwe delen te openen. Ik weet nog wel toen ik GTA III voor het eerst speelde, en ik met een bootje naar de overkant moest varen (Last Requests), en toen kwam dat blauwe laad-scherm kwam met de gele tekst "Staunton Island". Geweldig moment vond ik dat :D En zo heb ik dat met alle GTA spellen. Gesloten bruggen horen gewoon bij GTA vind ik.

PS. ik hoop dat het nog 'legaal' is om op dit topic te posten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    13

  • Guardian1980

    5

  • Foreigner97

    5

  • Michael

    5

Als je GTA nieuw gekocht hebt, vind ik het een goede zaak dat de bruggen dicht zijn. Doordat de stad dan kleiner is krijg je gevoel voor de weg en langzaam bouw je dat uit. Dus qua leercurve vind ik het nuttig.

Echter, als je zoals ik graag gewoon af en toe vanaf het begin speelt, dan is het ronduit vervelend.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij San Andreas geraak je ook zeer makkelijk voorbij de stoptekens zonder je kleren nat te maken. Als je aan de uiterste zijkant begint te springen, kom je steeds een beetje naar voor. Eenmaal je dan voorbij de tekens bent, kan je vrij rondbewegen op de brug, zonder een wanted level op te lopen (tenzij je toch naar het verboden deel ging).

Ik vond het wel minder dat treinen en ook politiewagens wel door de versperringen konden, de reden op zich was al niet al te goed gevonden, maar dan verliest het elk realisme.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij San Andreas geraak je ook zeer makkelijk voorbij de stoptekens zonder je kleren nat te maken. Als je aan de uiterste zijkant begint te springen, kom je steeds een beetje naar voor. Eenmaal je dan voorbij de tekens bent, kan je vrij rondbewegen op de brug, zonder een wanted level op te lopen (tenzij je toch naar het verboden deel ging).

Ik vond het wel minder dat treinen en ook politiewagens wel door de versperringen konden, de reden op zich was al niet al te goed gevonden, maar dan verliest het elk realisme.

Wantedcheat + vliegtuig = Profit

Niks glitchen gewoon cheaten

Of anders gewoon de n00bmode (gemaakt door iemand van deze site dacht ik)

en dan de stripped mode kiezen (not sure tho)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik vind het juist wel een uitdaging om verder te gaan met het verhaal, zo speel je weer een nieuw eiland of een nieuwe stad vrij. Alleen als nieuwkomer in de GTA serie kan het mischien wel een beetje jammer zijn, omdat je in veel andere sandboxgames gelijk overal heen kunt gaan. Alleen in bijvoorbeeld GTA Vice City Stories duurde het wel wat aan de lange kant tot dat je eens naar het rechter eiland kon , om die kermis te bekijken enzo. Voor de rest is het in alle GTA's wel goed gedaan opzich.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Als je gelijk overal heen mag, is er sprake van 'overkill'. Je weet gewoon niet waar je moet kijken. Denk dat je veel meer plezier van alles zou hebben als het gewoon gescheiden is. En het maakt alles een stuk spannender, natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gelijk overal heen mag, is er sprake van 'overkill'. Je weet gewoon niet waar je moet kijken. Denk dat je veel meer plezier van alles zou hebben als het gewoon gescheiden is. En het maakt alles een stuk spannender, natuurlijk. En mocht je je niet in kunnen houden, kan je altijd nog m.b.v. cheats overal komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze in GTA V weer een dergelijke constructie bedenken, de reden maakt mij niet zoveel uit. Ze zouden kunnen verzinnen dat bepaalde gebieden zijn afgesloten als gevolg van een aardbeving, maar dat terzijde. Ik ben wel van plan om eerst middels de single-player de map te "ontdekken", en om me pas daarna op de multiplayer te storten. Ik ga er van uit dat het net zo zal zijn als in IV, waarbij in de multiplayer meteen de gehele map vrij is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het juist een leuke manier om het spannend te maken. Het laat je doorspelen. Zelf vond ik het nogal leuk om missies te spelen en ineens op het tweede eiland te staan zonder dat ik het eigenlijk door had. Als je zonder de Walkthrough speelt is het nog spannender aangezien je niet weet wanneer het zover is.

Ik hoop dat ze dit bij GTA V opnieuw doen, met een realitsche reden de boel afsluiten. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik hoop dat ze in GTA V weer een dergelijke constructie bedenken, de reden maakt mij niet zoveel uit. Ze zouden kunnen verzinnen dat bepaalde gebieden zijn afgesloten als gevolg van een aardbeving, maar dat terzijde. Ik ben wel van plan om eerst middels de single-player de map te "ontdekken", en om me pas daarna op de multiplayer te storten. Ik ga er van uit dat het net zo zal zijn als in IV, waarbij in de multiplayer meteen de gehele map vrij is.

Dat is nou echt zo'n 'jaren later' momentje, kwam daar net pas achter..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Wat zouden ze in GTA V stoppen, zoals we weten is er geen water in Los Santos (buiten de Grote Oceaan).

Krijgen we de eerste GTA zonder enige problemen?

Misschien is er alsnog een soort grens. Volgens mij kon je in GTA: San Andreas ook vanaf Los Santos de country inrijden en kreeg je al 5 sterren, of kon je in ieder geval over land naar San Fierro rijden / zwemmen, al weet ik dit niet heel zeker meer.

In San Andreas verwerkten ze het ook mooi in dat telefoontje van Hernandez die zei van "Don't try to leave town, that would be a big mistake!" En om de vraag in de OP te beantwoorden, hier vind ik zowel die uit Vice City als San Andreas als GTA IV heel mooi bedacht.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Er loopt wel degelijk een rivier in het echte Los Angeles, dus normaal gezien zou die er nu in moeten zitten. Dan hebben we toch al 1 grens. Dan heb je ook nog een Drain Channel in Los Angeles (al kan dat ook zijn omwille van de rivier).

Daar zouden ze toch al zeker de stad in twee delen kunnen opsplitsen.

Ze vinden er vast wel een goede oplossing voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk geen grens zoals die afschuwelijke rode lijn in Maffia 2 (demo), of de Flashback in VC wanneer je over de zee vliegt...

Maar ik denk dat we eerst gaan starten in de desert en zo richting de stad gaan spelen, eerste huis een motelkamer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...