Jump to content

Apple - iOS 11


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    297

  • MegaPilot

    118

  • Davedavy

    88

  • GolfG60

    74

600MB veel ruimte? Vice City is 1,1 Gb ofzo
Die neemt wel heel erg veel ruimte in, 624 MB
:? Zoveel is dat toch niet :puh:

Het is veel als je een iPhone hebt met slechts 8 GB capaciteit (waarvan 6,1 GB daadwerkelijk gebruikt kan worden). Heb op dit moment nog maar 2,4 GB over, dus dan doe ik het liever op m'n iPod met totale opslagcapaciteit van 28 GB (excl. geformatteerd is 32 GB). Daar is nog iets van 13 GB van vrij. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op de IPad van mijn moeder werkt die home knop soms niet...

Kost het dan moeite om hem in te drukken (alsof er iets tussen zit) of wordt er niet meer gereageerd wanneer je de knop indrukt? In beide gevallen zou je hem kunnen laten vervangen. :puh: Mocht je het er niet voor over hebben, dan kun je ook 'AssistiveTouch' activeren: ga naar Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > AssistiveTouch > schakel 'AssistiveTouch' in.

Als ie slecht reageert, druk de uit knop in, tot je de balk krijgt om hem uit te schakelen.

Hier druk je de homebutton zo min mogelijk mogelijk in, zodra de balk weg springt om hem uit te zetten, is ie gekalibreerd.

Soms reageert ie voor de eerste stuk niet, dan na enkele secondes iets verder induwen tot ie wel reageert en dus de balk weggaat.

Overigens, zelf meerdere iPhones, een iPod en een iPad in bezit of gehad, nooit meer een 8GB voor mij.

16GB is echt een must, heb nu zelf een 32GB 5S en ik zou niet snel meer voor een 8GB/16GB gaan, vooral met de uitzicht dat GTA San Andreas naar de iPhone komt.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

En weer een update na lange tijd. Apple heeft iOS 7.1 en iOS 6.1 uitgebracht. Changelog hieronder:

iOS 7.1 (draagbare iOS devices)

CarPlay

  • Speciaal voor de auto ontworpen iOS-interface.
  • U hoeft alleen maar uw iPhone aan te sluiten in een auto die geschikt is voor CarPlay.
  • Ondersteuning voor Telefoon, Muziek, Kaarten en Berichten evenals audio-apps van derden.
  • Bediening via Siri en het aanraakscherm en de knoppen van de auto.

Siri

  • Zelf bepalen wanneer Siri luistert door de thuisknop ingedrukt te houden terwijl u praat en deze los te laten als u uitgesproken bent, in plaats van Siri automatisch te laten herkennen wanneer u stopt met praten.
  • Nieuwe, natuurlijker klinkende mannen- en vrouwenstemmen voor Chinees (Mandarijn), Brits Engels, Australisch Engels en Japans.

iTunes Radio

  • Zoekveld boven 'Uitgelichte stations' om gemakkelijk stations aan te maken op basis van uw favoriete artiest of favoriete nummer.
  • Met een tik op de knop albums kopen vanuit het scherm met het huidige nummer.
    Abonneren op iTunes Match vanaf uw iPhone, iPad of iPod touch om te luisteren naar iTunes Radio zonder reclame.

Agenda

  • Mogelijkheid om activiteiten weer te geven in de maandweergave.
  • Automatische weergave van nationale feestdagen voor diverse landen.

Toegankelijkheid

  • Vette tekst wordt nu ook gebruikt voor het toetsenbord, de calculator en veel symbolen.
  • Bewegingsvermindering wordt nu ook toegepast in Weer, Berichten en bewegende onderdelen bij multitasking.
  • Nieuwe mogelijkheden om knopvormen weer te geven, appkleuren donkerder te maken en het witpunt te verminderen.

  • Nieuwe instelling in Camera op de iPhone 5s om HDR automatisch in te schakelen.
  • iCloud-sleutelhanger wordt in meer landen ondersteund.
  • Berichtgeving over FaceTime-gesprekken wordt automatisch gewist als u het gesprek aanneemt op een ander apparaat.
  • Een sporadische crash van het beginscherm is verholpen
  • De vingerafdrukherkenning voor Touch ID is verbeterd.
  • Verbeterde werking op de iPhone 4.
  • Verholpen probleem met de weergave van de Mail-badge als het aantal ongelezen e-mails groter is dan 10.000.
  • Meer verfijningen in de gebruikersinterface.

Compatibel met de volgende apparaten:

  • iPhone 4
  • iPhone 4S
  • iPhone 5
  • iPhone 5c
  • iPhone 5s
  • iPod touch (5e generatie) 16 GB
  • iPod touch (5e generatie) 32/64 GB
  • iPad 2
  • De nieuwe iPad
  • iPad met Retina-display
  • iPad Air
  • iPad mini
  • iPad mini met Retina-display

iOS 6.1 (Apple TV)

  • Hoofdmenu
    Verberg app-iconen van het hoofdmenu

  • AirPlay
    Voegt een veiligheidsoptie toe die vereist dat iOS-apparaten of Macs zich eenmalig verifiëren, middels een schermcode voor AirPlay gebruikt kan worden (iOS 7.1 en later of een Mac met OSX 10.9.2 en later vereist).

  • Stabiliteit en prestaties
    Verbetert ook algehele stabiliteit en prestaties

Compatibel met de volgende apparaten:

  • Apple TV (2e generatie)
  • Apple TV (3e generatie)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Er was altijd 1 ding dat mij serieus stoorde aan de meeste iOS'en, het was ooit weg maar ze hebben het weer terug gebracht.

Verdomde schaduw aan de bovenkant als de achtergrond licht gekleurd is, en zover ik kon vinden niet uit te schakelen :@

Link to comment
Delen op andere websites

Er was altijd 1 ding dat mij serieus stoorde aan de meeste iOS'en, het was ooit weg maar ze hebben het weer terug gebracht.

Verdomde schaduw aan de bovenkant als de achtergrond licht gekleurd is, en zover ik kon vinden niet uit te schakelen :@

Kun je me dat wat beter uitleggen? Want ik snap niet helemaal wat je bedoelt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Apple heeft gisteren iOS 7.1.1 (draagbare toestellen) en iOS 6.1.1 (Apple TV) uitgebracht. De changelog is als volgt:

iOS 7.1.1 (alle iPhone-, iPad- en iPod touch-toestellen die iOS 7 of hoger ondersteunen)

  • Verdere verbetering van de Touch ID-vingerafdrukherkenning
  • Oplossing voor een probleem dat kon leiden tot verminderde toetsenbordrespons
  • Oplossing voor een probleem bij het gebruik van Bluetooth-toetsenborden terwijl VoiceOver was ingeschakeld
  • Apps met in-app aankopen hebben nu een prominentere melding hiervan gekregen in de App Store

iOS 6.1.1 (tweede en derde generatie Apple TV)

  • Stabiliteit en prestaties
    Bevat algemene verbeteringen aan de prestaties en stabiliteit.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je me dat wat beter uitleggen? Want ik snap niet helemaal wat je bedoelt. :puh:

Ik zie je berichtje nu pas, maar zal het proberen uit te leggen.

Eerst had ik een lichtgekleurde achtergrond, en alles wat licht was, was ook licht.

Toen heb ik een update gedraaid, weet zo niet welke, maar sindsdien is het zo dat lichtgekleurde achtergronden een 'fade' hebben.

Pak maar eens een foto van bv. een gezicht met een lichte kleur als achtergrond, en zet deze als achtergrond voor je beginscherm, dan zie je dat ongeveer 1/3de van het scherm een donkere fade erdoor heeft gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je me dat wat beter uitleggen? Want ik snap niet helemaal wat je bedoelt. :puh:

Ik zie je berichtje nu pas, maar zal het proberen uit te leggen.

Eerst had ik een lichtgekleurde achtergrond, en alles wat licht was, was ook licht.

Toen heb ik een update gedraaid, weet zo niet welke, maar sindsdien is het zo dat lichtgekleurde achtergronden een 'fade' hebben.

Pak maar eens een foto van bv. een gezicht met een lichte kleur als achtergrond, en zet deze als achtergrond voor je beginscherm, dan zie je dat ongeveer 1/3de van het scherm een donkere fade erdoor heeft gekregen.

Oh klopt. Dat viel mij na de update ook op bij bepaalde achtergronden. Waarschijnlijk heeft dat gewoon te maken met het feit dat veel mensen klaagden dat de tekst op het scherm vrijwel onleesbaar werd als je bijvoorbeeld een heel lichte achtergrond gebruikte. Het is wellicht een beetje 'lelijk' zoals Apple het nu opgelost heeft, maar het is ook niet uit te schakelen. Of je moet gewoon een achtergrondje gebruiken waarbij de schaduw niet toegepast wordt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je me dat wat beter uitleggen? Want ik snap niet helemaal wat je bedoelt. :puh:

Ik zie je berichtje nu pas, maar zal het proberen uit te leggen.

Eerst had ik een lichtgekleurde achtergrond, en alles wat licht was, was ook licht.

Toen heb ik een update gedraaid, weet zo niet welke, maar sindsdien is het zo dat lichtgekleurde achtergronden een 'fade' hebben.

Pak maar eens een foto van bv. een gezicht met een lichte kleur als achtergrond, en zet deze als achtergrond voor je beginscherm, dan zie je dat ongeveer 1/3de van het scherm een donkere fade erdoor heeft gekregen.

Oh klopt. Dat viel mij na de update ook op bij bepaalde achtergronden. Waarschijnlijk heeft dat gewoon te maken met het feit dat veel mensen klaagden dat de tekst op het scherm vrijwel onleesbaar werd als je bijvoorbeeld een heel lichte achtergrond gebruikte. Het is wellicht een beetje 'lelijk' zoals Apple het nu opgelost heeft, maar het is ook niet uit te schakelen. Of je moet gewoon een achtergrondje gebruiken waarbij de schaduw niet toegepast wordt. :puh:

Ik heb als oplossing idd een donkere achtergrond gebruikt, gelukkig kan ik daarmee ook nog leven. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet het einde van de wereld, hé. :)

Heb je trouwens iOS 7.1.1 binnengehaald? Want hoewel het niet in de changelog staat die ik plaatste over de update blijkt dat er ook nog een fix is voor een serieus beveiligingsprobleem. Aangeraden wordt dus - en dat geldt voor alle gebruikers van een iPhone, iPad of iPod touch met iOS 7 en later - sowieso te updaten.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...