rockertje007 Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Andromada. Bus. Trein en Metro. Turismo. Stretch. Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 18 juni 2012 Rapport Geplaatst: 18 juni 2012 (bewerkt) De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V *Yosemite *Stratum *Stafford *Sultan *Merit Bewerkt: 18 juni 2012 door Rogier0202 Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 20 juni 2012 Rapport Geplaatst: 20 juni 2012 Sentinel Phoenix Infernus Sabre Stallion Merit Admiral Washington Cheetah Comet Greenwood Patriot Reageren
bouzywouzy Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 De Comet was mijn favoriete auto, met motor aan de achterkant maakte het niet veel uit of dat overal tegenaan botste en laat nu alsjeblieft car modding er terug inzitten dat ik hem geel kan laten spuiten. Reageren
Woody268 Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Yosemite Sultan Bullet Huntley (sport) Sabre Als deze allemaal in gta V zouden zitten zal het wellicht een super cool spel worden. Reageren
Crap13 Geplaatst: 16 juli 2012 Rapport Geplaatst: 16 juli 2012 Ik wil ook wel wat echte auto's Zoals Porsche of Audi en de sabre GT moet er ook in. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 juli 2012 Rapport Geplaatst: 16 juli 2012 Een GTA op de console met echte auto's zal nooit bestaan vrees ik vanwege de licenties. Op de PC kan het allemaal waarschijnlijk wel via mods. Reageren
Radiohead Geplaatst: 17 juli 2012 Rapport Geplaatst: 17 juli 2012 (bewerkt) Wat betreft auto's die verdwijnen etc: Maffia 2 had een goeie oplossing hiervoor... Je hebt een select aantal auto's die je kan aanvinken als 'jouw' auto. Deze auto's zullen niet verdwijnen en ook aangegeven worden op de landkaart. Hopelijk word dit ook gebruikt in GTA V, want ik ergerde me er ook groen en geel aan. Bewerkt: 17 juli 2012 door Radiohead Reageren
dionkoffie Geplaatst: 26 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2012 De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V *hydra (leuk om onder de bruggen mee te vliegen) journey/camper (nog leuker als je er echt in kan slapen ) *Infernus (mooie auto en rijdt superfijn) *Nrg900 (fijne motor waar ik lekekr mee kan stunten *admiral (fijne auto die lekker rijdt) Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 26 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2012 (bewerkt) De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: 1. Cuban Hermes2. Hotknife3. Sabre (GT, turbo, cholo)4. Bati 800 (Custom)5. Bloodring Banger Bewerkt: 26 oktober 2012 door ballas4life Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2012 De vorige GTA's hadden natuurlijk erg leuke voertuigen maar toch zou ik het ook vinden als ze eens vernieuwen. Compleet nieuwe voertuigen erin. De oudere voertuigen kennen we natuurlijk onderhand wel. Ik laat me gewoon lekker verrassen. Ik hoop alleen dat er veel variatie in de voertuigen is. Reageren
IkBenMitch Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 1. Impala met hydraulics (zo door de hood rijden, is echt dope. en oh ja, dat pimpen moet ook weer komen) 2. Comet 3. Infernus 4. Monstertruck 5. Akuma Reageren
TalkingPear Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 De vorige GTA's hadden natuurlijk erg leuke voertuigen maar toch zou ik het ook vinden als ze eens vernieuwen. Compleet nieuwe voertuigen erin. De oudere voertuigen kennen we natuurlijk onderhand wel. Ik laat me gewoon lekker verrassen. Ik hoop alleen dat er veel variatie in de voertuigen is. In GTA IV zaten toch ook al veel nieuwe voertuigen, ze hadden mischien dezelfde naam. Maar waar het om ging was het uiterlijk, en dat was anders. En er zijn ook al veel nieuwe voertuigen in de trailer gespot dus ik denk dat het wel goed gaat komen qua nieuwe voertuigen. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 Cheetah, maar die komt al. Infernus, Comet, (Cuban)Gangster (Zo'n wagen in ieder geval, iets wat erop lijkt), de NRG-900 en de Admiral. Evenals de Andromada ofzoiets Reageren
Bodemloos Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 ik zou weer graag de Cheetah terug zien, wat een fijne auto was dat! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.