thebig Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 Ik heb nog een idee voor een nieuw voertuig voor GTA V. Kans is bijna niet bestaande dat het erin komt, maar als dit toch het geval zou zijn, duidt dit eens te meer op het feit dat R* zijn wereld kent: Dit is een Seabreacher. Het is geïnspireerd op de dolfijn, die boven het water springt om lucht te happen. De Seabreacher kan zo'n anderhalve meter onder water duiken en vervolgens drie meter bovend de waterlijn springen. Het is natuurlijk duidelijk dat dit voertuig leuk is om je mee te amuseren in GTA V, maar het biedt ook mogelijkheden tot leuke missies of zijmissies. Misschien een heel hindernissenparcours waar je onder moet duiken of boven moet springen in het water? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 Ligt er zo'n Seabreacher in een zwembad ergens in Rockford Hills... stap je in: "Get all the checkpoints in time, jump from pool to pool to complete!" Ik zie een potentiëel meest gehate en toch amusante minigame ooit opduiken Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 6 december 2012 Rapport Geplaatst: 6 december 2012 Ik hoop dat er weer monstertrucks komen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 december 2012 Rapport Geplaatst: 7 december 2012 (bewerkt) :$ Hmm ja dit ;P De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Sultan RS Dukes Mafia Sentinel Buffalo (GTA SA) BMX/fietsen Bewerkt: 7 december 2012 door .Whoopdidoo. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 7 december 2012 Rapport Geplaatst: 7 december 2012 Alle auto's op de hele wereld. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 7 december 2012 Rapport Geplaatst: 7 december 2012 Maakt mij niet uit wat voor auto's erin zitten, hopelijk zijn het gewoon alle voertuigen uit IV plus nog een hoop nieuwe voertuigen. Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Ik hoop eigenlijk hetzelfde aantal ( en soorten ) als GTA San Andreas ( misschien nog een 3 wieler tuk-tuk erbij ). Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Geplaatst: 16 december 2012 Alle auto's op de hele wereld. Ow, dan zal ik mega veel moeite hebben met uitkiezen welke auto's ik in mijn garages wil hebben. Als die er zijn. Of op de oprit van mijn safehouse. Reageren
commando Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Geplaatst: 16 december 2012 Ligt er zo'n Seabreacher in een zwembad ergens in Rockford Hills... stap je in: "Get all the checkpoints in time, jump from pool to pool to complete!" Ik zie een potentiëel meest gehate en toch amusante minigame ooit opduiken whaha, zie het zo voor me ( en dat te bedenken dat ik sommige jumps in GTA Vice City bij die golfbaan met een Jetmax al irritant vond ) Reageren
FoodForThought Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 (bewerkt) Wensen omtrent voertuigen op zich heb ik eigenlijk niet. In elke GTA komen er wel voertuigen voor die me bevallen, zoals de Blista Compact met voorwielaandrijving in GTA IV. Was soms zeer handig bij het te snel aannemen van bochten. Wensen omtrent de afwerking van voertuigen heb ik wel. Zo vind ik het nog steeds jammer dat er geen 'cockpit-view' is, waarbij dan ook liefst het dashboard interactief is. Bijvoorbeeld ook volledig zelf bepalen of je je lichten al dan niet aan doet, een optie die je al gedeeltelijk had in GTA IV met de grootlichten. Richtingaanwijzers, ruiten opendoen, etc. Het zijn allemaal van die kleine dingen die het realistische gehalte nog wat naar boven helpen. Last but not least: het motorgeluid. Dat kan echt stukken beter! Bewerkt: 27 december 2012 door FoodForThought Reageren
Tommie59 Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 (bewerkt) 1.rhino;het liefst+machinegeweer 2.buzzard 3.shamal 4.Andromada 5.AT400 Bewerkt: 16 januari 2013 door iwantgta5 Reageren
commando Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 (bewerkt) Wensen omtrent de afwerking van voertuigen heb ik wel. Zo vind ik het nog steeds jammer dat er geen 'cockpit-view' is, waarbij dan ook liefst het dashboard interactief is. Dat zou ik bijna vergeten, dat lijkt me echt zo'n gave toevoeging eh, cockpit-view. Al vraag ik me af of ze dat er in doen, dat kost veel designwerk. Maar al vond ik het ook gewoon leuk, door met een simpele modificatie in gta4 een minder gedetailleerde cockpit-view te hebben. Bewerkt: 1 januari 2013 door commando Reageren
dukeboy Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Geplaatst: 16 januari 2013 (bewerkt) 1) tuners sultan rs sentinal rs maar dan tunable (IV) 2) pagani zonda r style can 3) dukes (gta IV) 4) hermes lowrider (vc) 5) Patriot (sa ) 6) cossie ( gta 1) ik wil hem ooit es terug zien in een nieuwere versie van gta Bewerkt: 17 januari 2013 door dukeboy Reageren
Tommie59 Geplaatst: 23 januari 2013 Rapport Geplaatst: 23 januari 2013 de combine harvester die is wel leuk om mensen mee over te rijden want in sa zag het er al aardig uit; dan zal het in v wel nog beter zijn en met zo'n grote map zetten ze er vast wel akkers in.(hoop ik) Reageren
Tommie59 Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Geplaatst: 29 januari 2013 de Launch maar dan dat je het machine geweer wél kan gebruiken zoiets als in Far Cry 3 : en dat je dan ook kan wisselen met een knop tussen geschut en stuur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.