Jump to content

[Wens] Safehouses


Sharingan

Recommended Posts

Dat werkt nu ook al zonder opslaan, je hoeft alleen maar op bed te gaan liggen en daarna druk je weer op escape zodat je het menu verlaat. Zo wordt er niks opgeslagen en je bent toch je wanted level kwijt en je leven is ook weer 100% geworden

Jamaar daar heb ik toch helemaal geen zin in :7 ik wil gewoon huisje in huisje uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    15

  • GTAKevin023

    12

  • thebig

    11

  • Jacky-2007

    9

Ik vind het altijd wel leuk dat je op het begin een wat kleiner en 'armer' safehouse hebt, en doordat je in de verhaallijn steeds meer geld en succes krijgt, grotere safehouses krijgt. Het lijkt me ook wel leuk dat als je in de countrysides bent dat je dan in een camper of caravan verblijft, net zoiets als in Angel Pine, maar dat je er dan ook uiteraard in kunt. Het zal ook wel leuk zijn als je safehouses weer kunt kopen, maar dan niet zo veel als in GTA SA, dat vind ik wel een beetje erg veel. Het zal ook wel leuk zijn als je een soort beach house kunt kopen/krijgen/watdanook. Zoiets als de Santa Maria Safehouse in GTA SA. En als laatste en 'rijkste' safehouse zou ik ook wel een boothuis willen zien en een helipad. Een beetje een idee als Toreno's Ranche in Tierra Robada lijkt me wel mooi, met een grote five-car garage. Parkeerplaatsen hoeft van mij niet meer. Opzich wel een leuke feature, maar taxi's en andere voertuigen rijden er altijd tegen aan waar door het uit het parkeer vak gaat en je hem kwijt raakt. Daar gaat me mooie Ferrari :duh:. Garageboxen kunnen huren lijkt me wel wat. En je eigen meubilair kunnen kopen bij Krapea lijkt me ook wel wat.

Ik zou het ook wel leuk vinden als de keuken in je safehouse een functie zou krijgen. Dat je eten kunt maken op je fornuis en biertjes uit je koelkast kunt pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een savehouse zonder trappen in het bos met een mooie meer dat aansluit op de rivieren zodat je een klein boot saveschuurtje op het water kan hebben.

Een garage waar je zoon 4 autos in kan opslaan + een klein dirt veltje rechts van de huis waar je 2 voertuigen kan plaatsen die niet in de garage passen/horen

En links van het huis een klein open grasveltje waar je een helicopter kan saven.

De afstand van de huis tot huis (buren) zoon 50 meter..

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zou het ook handig zijn dat je een hangar op het vliegveld kunt kopen om vliegtuigen in op te slaan (in de veronderstelling dat er vliegtuigen inkomen). Een heel vliegveld opkopen voor een prikje zoals in SA komt niet zo realistisch over.

En natuurlijk ook dat je aparte garageboxen kunt kopen in de stad, zoals iemand hier al zei.

Eigenlijk geloof ik niet dat we veel safehouses gaan hebben in het spel en dat het geld dat je verdient misschien eens van belang kan zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zou het ook handig zijn dat je een hangar op het vliegveld kunt kopen om vliegtuigen in op te slaan (in de veronderstelling dat er vliegtuigen inkomen). Een heel vliegveld opkopen voor een prikje zoals in SA komt niet zo realistisch over.

En natuurlijk ook dat je aparte garageboxen kunt kopen in de stad, zoals iemand hier al zei.

Eigenlijk geloof ik niet dat we veel safehouses gaan hebben in het spel en dat het geld dat je verdient misschien eens van belang kan zijn.

Dat over geld is zeker waar.. dingen mogen duurder zijn... en er moet meer te koop zijn,

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zou het ook handig zijn dat je een hangar op het vliegveld kunt kopen om vliegtuigen in op te slaan (in de veronderstelling dat er vliegtuigen inkomen). Een heel vliegveld opkopen voor een prikje zoals in SA komt niet zo realistisch over.

En natuurlijk ook dat je aparte garageboxen kunt kopen in de stad, zoals iemand hier al zei.

Eigenlijk geloof ik niet dat we veel safehouses gaan hebben in het spel en dat het geld dat je verdient misschien eens van belang kan zijn.

Dat vliegveld dat je in San Andreas kon kopen was meer een vliegtuig kerkhof en zo goedkoop was die nou ook weer niet voor zover ik mij kon herinneren. Maar ik verwacht niet direct terug zo'n vliegtuig kerkhof dus een vliegtuighangar is wel realistisch. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het was inderdaad ietwat vervallen, maar 80.000 vond ik toch nog altijd een prikje voor zoiets. Daarmee kan je een klein huisje kopen, goed, maar een vliegveld? Het vliegveld kon trouwens nog perfect gebruikt worden: de landingsbaan lag er perfect bij, je kreeg er een hangar en een huis bij. Dan vind ik 80.000 dollar toch wat aan de lage kant. Omgerekend in euro is het zelfs al helemaal absurd.

Nu ik er zowat over denk: ietwat raar dat ze die baan nog moesten asfalteren in de woestijn. Volgens mij kan je daar ook perfect landen zonder goede baan. Al kon je in SA ook echt overal landen met je vliegtuig, zoals op het dak van Mad Dogg's Mansion.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het vliegveld ook inderdaad altijd heel goedkoop, ook als je bedenkt dat je in dat gedeelte van het spel ws best veel geld hebt. Ik hoop voor het realisme dat je in GTA V niet weer een vliegveld moet kopen, maar misschien wel dat je een eigen hangar kunt huren/kopen op het/de vliegveld(en). En daar mag wat mij betreft ook wel een aardig prijskaartje aan hangen. Ik bedoel, een eigen hangar is niet iets wat iedereen heeft.

Ik hoop op een safehouse waar je boten kunt bewaren, en een helipad waar je helicopters in kunt bewaren. Verder heb ik eigenlijk niet echt wensen voor een safehouse o.i.d.

Link to comment
Delen op andere websites

Een echte reallistische safehouse. Niet dat je aan de buitenkant meerdere ramen ziet en binnen het maar een kleine ruimte is. Is in elke gta zo. Huis van buiten is altijd groter dan van binnen. Ik wil een keer alle ramen van een villa of zo doorzichtig en dat de ruimte daarin ook even groot is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, als we in GTA V de ramen binnen kunnen klimmen, dan zal het niet anders kunnen dan dat het huis vanbinnen even groot voelt als vanbuiten.

Het zou maar raar zijn als je alle ramen van een huis kan binnenklimmen, maar bij een paar op een onzichtbare muur stoot.

Link to comment
Delen op andere websites

In de buurt van Vinewood; Grote huizen met balkon, zwembad en andere modernere dingen.

In Ghetto's huizen en veel rommel zoals gewoonlijk, in GTA SA hadden ze ook ghetto's alleen dat kon ik eigenlijk er niet echt uithalen.

Wel een beetje wat de ghetto's waren alleen ik zag niet veel rommel..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag het GTA SA Idee weer zien. Huizen koopbaar, en dan op een manier zoals ik wel in SAMP servers tegenkwam. In elke wijk wel 1 huis, en dan bedoel ik vooral type huis, oftewel simpel rijtjeshuis, vrijstaand huis, villa, uberhuis. Zo'n soort volgorde. Met allemaal aparte interieurs & een garage :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als we weer zelf Safehouses kunnen kopen en verkopen, wat me overigens vrij duidelijk lijkt gezien de trailer, hebben we tenminste weer echt wat om ons geld aan uit te geven. Dit was in GTA IV toch wel een grote issue, als je het verhaal hebt uitgespeeld kun je enkel wapens en kleding kopen van je geld, terwijl je dan toch al dik miljonair bent. GTA V draait om de 'allemachtige Dollar' dus denk ik dat we toch wel het enige kunnen doen met het geld.

Maar wat betreft de Safehouses. Een grote villa met garages en een zwembad zou natuurlijk helemaal fantastisch wezen, maar daar moet je dan wel een pittig prijsje voor betalen om het zo realistisch mogelijk te houden. Appartementen zouden van mij ook gerust terug mogen komen, hoorde natuurlijk helemaal bij Liberty City maar in Los Santos kunnen ze ook prima. Wel zou Rockstar dan je eigen parkeervlak beter kunnen uitwerken, in IV zijn er zat (zeldzame) voertuigen verdwenen die ik toch echt in het vak had geparkeerd. Waarschijnlijk zijn andere automobilisten daar tegen aan geknald en verdwijnt ie zo, dit zouden ze in V zeker moeten verbeteren. Verder zouden er wat meer mogelijkheden/activiteiten in je Safehouses moeten zijn. Dan heb ik het met name over de kleine details, eten (bereiden), fitnessen en dergelijke apparatuur in je huis kunnen gebruiken wat ook degelijk nut heeft.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...