GTAKevin023 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Ik zie een hoop grappige ideeën langskomen, maar ik hoop niet dat het een soort van Sims wordt. Dus niet te uitgebreid. Ook al lijkt het meer op de sims dan heeft gta V die stomme Sims in 1 dag verslagen met populariteit Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Ook al lijkt het meer op de sims dan heeft gta V die stomme Sims in 1 dag verslagen met populariteit Ik hoop dat je weet dat de Sims 2 meest verkochte game ooit is... (wel met uitbreidingen dus die zorgen voor die hoge cijfers) Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 (bewerkt) Ook al lijkt het meer op de sims dan heeft gta V die stomme Sims in 1 dag verslagen met populariteit Ik hoop dat je weet dat de Sims 2 meest verkochte game ooit is... (wel met uitbreidingen dus die zorgen voor die hoge cijfers) Ow... Dacht eerder Call of Duty Modern Warfare 2. Sowieso is gta veel beter. Gta's minpunten zijn gewoon dat het minder gespeeld wordt omdat het voor 18+ is, al spele veel kinderen het Sims is echt een spel voor kind en volwassene. Dus verkocht kan misschien beter zijn, maar de beste game is The Sims nooit Bewerkt: 1 november 2011 door android Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Maarja, iedereen heeft een eigen smaak Het zijn natuurlijk ook totaal andere games. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Ook al lijkt het meer op de sims dan heeft gta V die stomme Sims in 1 dag verslagen met populariteit Ik hoop dat je weet dat de Sims 2 meest verkochte game ooit is... (wel met uitbreidingen dus die zorgen voor die hoge cijfers) En hee, je gaat toch niet opkomen voor The Sims he? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 En hee, je gaat toch niet opkomen voor The Sims he? Nee hoor, ik wou je er gewoon op wijzen. Daarnaast kan ik me aansluiten bij Guardian - de Safehouses zouden wel wat uitgebreid mogen zijn, maar het mag nooit in de buurt komen van The Sims, dat zou de ziel van GTA vervuilen =3 Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 En hee, je gaat toch niet opkomen voor The Sims he? Nee hoor, ik wou je er gewoon op wijzen. Daarnaast kan ik me aansluiten bij Guardian - de Safehouses zouden wel wat uitgebreid mogen zijn, maar het mag nooit in de buurt komen van The Sims, dat zou de ziel van GTA vervuilen =3 Ja Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Ik zie een hoop grappige ideeën langskomen, maar ik hoop niet dat het een soort van Sims wordt. Dus niet te uitgebreid. maar ik vind wel dat er wat meer cut filmpjes in je eigen save huis mag gebeuren zo als dat de deurbel gaat en dat je vroend of fam lid gewond is en dat je dan achter de daders moet gaan Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Ik zie een hoop grappige ideeën langskomen, maar ik hoop niet dat het een soort van Sims wordt. Dus niet te uitgebreid. maar ik vind wel dat er wat meer cut filmpjes in je eigen save huis mag gebeuren zo als dat de deurbel gaat en dat je vroend of fam lid gewond is en dat je dan achter de daders moet gaan Ik dacht aan als je thuis bent dat je ook door vrienden opgehaald kan worden of zo Dat je je vrienden tegen kan komen op straat en dan mee lopen en chille of zo En ook thuis en zo. Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Dat je in iedergeval weer zelf save huizen kan kopen, en niet 3 of 4 standaard save huizen per eiland heb. Reageren
thebig Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Inderdaad goede ideeën. Het zou wel handig zijn als je een paar wapens kon opslaan in je safe house, zodat je geen geld verspilt als je eens door de politie wordt gepakt of als je in het ziekenhuis beland. (Het zou dan ook leuk zijn dat de politie huiszoekingen kon doen, maar dat is weer wat te ver gezocht) Verder hoop ik dat een van de safe houses een grote villa is, zoals die van Mad Dog in SA Reageren
_niickk Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Ik zou het leuk vinden als het in de game is zoals je ziet in de trailer, dat de huizen te koop worden gezet (willekeurig) en dat als je er een ziet die je leuk vind dat je die dan kan kopen. Het zou ook wel leuk zijn als je het interieur kan bepalen (zoals in Saints Row 2, ongeveer maar dan beter). Verder hoop ik op villa's, penthouses, eventuele hotel suits maar dan wel echt hotels die een vakantie feeling geven. Dus niet die droge appartementjes in Las Venturas van GTA SA. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Ik wil een Farm, Penthouse, Secret House (ergens verborgen bijv. in het metro netwerk), Villa's en als het heel San Andreas gaat bevatten ook weer een Airstrip! En een Strandhuis met aanleg plaatsen! Reageren
520860 Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Je moet in ieder geval door een raam heen kunnen kijken en zo zien wat er buiten gebeurt. Niet dat elk raam of is afgeplakt of de gordijnen dicht zijn of er staat iets voor. Verder zou het leuk zijn dat je alles, maar dan ook alles in je huis kapot kan maken. Reageren
thebig Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Het zou ook wel leuk zijn als je echt fabrieken en zo kan opkopen en daar winst uit kan halen. Mag dan wel redelijk duur zijn, dat je niet opeens alles opkoopt ;p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.