Jump to content

[Wens] Safehouses


Sharingan

Recommended Posts

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    15

  • GTAKevin023

    12

  • thebig

    11

  • Jacky-2007

    9

Ik krijg ineens een idee voor een Safehouse en dat is nog niet gezegt denk ik...

Wat als je nu eens een volledig appartement/blok kunt opkopen, zodat je eigenaar wordt van de grond en het gebouw dat er opstaat.

Kun je ingame dagelijks/wekelijks geld krijgen van de huurders, dat is dus geld investeren om er later met meer uit te komen... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg ineens een idee voor een Safehouse en dat is nog niet gezegt denk ik...

Wat als je nu eens een volledig appartement/blok kunt opkopen, zodat je eigenaar wordt van de grond en het gebouw dat er opstaat.

Kun je ingame dagelijks/wekelijks geld krijgen van de huurders, dat is dus geld investeren om er later met meer uit te komen... puh2.gif

Tja, mooi ideetje maat maar het moet wel gta blijven. Ik zeg niet dat het slecht is maar een eigenaar van een autodealer lijkt mij meer maffia achtiger dan eigenaar van een woningcomplex of verhuurder van gebouwen. ;) Dan heb ik liever dat je in gta V eigenaar kan zijn van disco's, clubs, bars, en autodealers. Dat vindt ik veel maffia achtiger dan eigenaar van een woningcomplex of verhuurder. Maar vindt het wel een leuk ideetje, maar niet echt maffia achtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg ineens een idee voor een Safehouse en dat is nog niet gezegt denk ik...

Wat als je nu eens een volledig appartement/blok kunt opkopen, zodat je eigenaar wordt van de grond en het gebouw dat er opstaat.

Kun je ingame dagelijks/wekelijks geld krijgen van de huurders, dat is dus geld investeren om er later met meer uit te komen... puh2.gif

Tja, mooi ideetje maat maar het moet wel gta blijven. Ik zeg niet dat het slecht is maar een eigenaar van een autodealer lijkt mij meer maffia achtiger dan eigenaar van een woningcomplex of verhuurder van gebouwen. ;) Dan heb ik liever dat je in gta V eigenaar kan zijn van disco's, clubs, bars, en autodealers. Dat vindt ik veel maffia achtiger dan eigenaar van een woningcomplex of verhuurder. Maar vindt het wel een leuk ideetje, maar niet echt maffia achtig.

Toevallig ben ik vandaag naar 'De Heineken Ontvoering' geweest. Ik las op Wikipedia dat een deel van het losgeld gebruikt is voor het kopen van een flat in Zaandam, door de ontvoerders. Dus je weet maar nooit ^_^

Ontopic: Ik vind het zo'n gek idee nog niet, aangezien ik in de trailer een bord had zien hangen met 'For Rent' erop :D

Het zou denk ik wel iets aan het spel toevoegen, aangezien het een mooie tactiek zal zijn om rijk te worden. Weer wat anders dan mensen afknallen en auto's jatten om geld te verdienen. Maar, zoals android al zei, 'het moet wel gta blijven'.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

een mooie klasikke krappea kartonnen doos onder een mooie jaren 50 gestijlde snelweg brug 8)

In ieder geval niet álleen maar parkeervakken maar óók garages, de parkeervakken waren echt kut.

in gta 4 ramde ik de gestalde auto's wel eens dat is knetter iritant

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dan eens proberen om op de baan te rijden? :clown:

Ach ja, ik vond de parkeervakken wel best leuk, ik heb integendeel tot veel leden (blijkbaar) echt nooit lastgehad van die vakken, nooit auto's kwijtgeraakt en dergelijke...

Maar ik pleit wel voor variatie, dus een stad met zowel garages (al dan niet ondergronds) én parkeervakken... Het meest aangepaste en gevarieerde spel zal het langst overleven!

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dan eens proberen om op de baan te rijden? :clown:

Ach ja, ik vond de parkeervakken wel best leuk, ik heb integendeel tot veel leden (blijkbaar) echt nooit lastgehad van die vakken, nooit auto's kwijtgeraakt en dergelijke...

Maar ik pleit wel voor variatie, dus een stad met zowel garages (al dan niet ondergronds) én parkeervakken... Het meest aangepaste en gevarieerde spel zal het langst overleven!

De parkeervakken zijn ook wel leuk, maar dan had je bijvoorbeeld een mooie auto te pakken die je net zo graag wou hebben. Ben je bij je safehouse, stap je uit en dan rijd er zo'n stomme taxichauffeur je deur eraf :puh:. Dan ben je toch wel even geïrriteerd of niet? Haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo gebeurd het ook wel eens dat als de politie achter je aan zit en je stapt in een auto vlakbij je parkeerplaats, dan kan de politie een van je gesavede auto's jatten om je te achtervolgen :puh:

Als je dan net een mooie auto daar hebt staan ben je die wel kwijt of je moet hem weer terug jatten :bonk:

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

De parkeervakken zijn ook wel leuk, maar dan had je bijvoorbeeld een mooie auto te pakken die je net zo graag wou hebben. Ben je bij je safehouse, stap je uit en dan rijd er zo'n stomme taxichauffeur je deur eraf :puh:. Dan ben je toch wel even geïrriteerd of niet? Haha.

Ben ik nu de enige op het forum die dat echt nooit voorheeft?

Zelfs de politie is nog nooit op één van mijn auto's geknalt, terwijl ik tamelijk vaak langs me safehouses passeer hoor, om toch even op degene boven mij te reageren :3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...