Jump to content

[Wens] Multiplayer


AeroCool (gast)

Recommended Posts

Nu ik toch heb toegegeven dat de betreffende website uit de hoofdpost van mij is kunnen jullie eventueel jullie ideeën voor de mod ook in dit topic dat tevens over multiplayer gaat posten. Dan kunnen we al zeker aan jullie wensen voldoen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    9

  • TalkingPear

    6

  • Davedavy

    5

  • PrioX

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

AeroCool (gast)

Nu ik toch heb toegegeven dat de betreffende website uit de hoofdpost van mij is kunnen jullie eventueel jullie ideeën voor de mod ook in dit topic dat tevens over multiplayer gaat posten. Dan kunnen we al zeker aan jullie wensen voldoen. :tu:

ik haal de strepen weg dan kunnen ze hem beter lezen :puh:

Dat is dus 1 grote troll.

post-128688-1320079343,64.gif

dat kan maar het kan ook zo iets zijn als sa-mp mta sa en IV-mp

we weten het niet

Hoe kunnen ze dan een mod 'aankondigen' zonder dat er enige solid info van de game beschikbaar is.. :bonk:

Blijkbaar kan het. ^_^

en of dat het kan :puh: je kan al een server maken enzo en de website

maar het begin pas echt als de game uit is :puh:

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat MegaDreams ook al wel bezig is om de engine een beetje te leren kennen, bijvoorbeeld door IV:MP te downloaden en te kijken hoe het allemaal werkt. Op die manier kan hij zijn V:MP modificatie sneller bouwen nadat de game eenmaal uit is. (hint :engel: )

Ontopic: Rockstar Games heeft het volgende gezegd tot nu toe over multiplayer: "Met een gedurfde nieuwe richting in een vrije open-wereld, missie gebaseerd spel met online multiplayer functionaliteit"

Ik hoop dat dit vooral betekent dat ze zoiets hebben gemaakt zoals we hebben gezien in IV, met als enig verschil dat je nu ook zoals in RDR met je vrienden een ranked match zou moeten kunnen doen. Zolang de freeroam maar wel echt freeroam wordt zoals in IV, en niet zoals in RDR.. Maar dat heb ik geloof ik ook al op tien andere plekken gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

De engine van GTA V is zo te zien niet echt hetzelfde als die van GTA IV, al is het een verbetering kan ik alsnog niet bouwen op die van GTA IV. Het enigste wat ik op het moment doe is de basis van alles leggen, dus zorgen voor de server sockets de verschillende libraries en het inbrengen van de scripttaal.

Link to comment
Delen op andere websites

De engine van GTA V is zo te zien niet echt hetzelfde als die van GTA IV, al is het een verbetering kan ik alsnog niet bouwen op die van GTA IV. Het enigste wat ik op het moment doe is de basis van alles leggen, dus zorgen voor de server sockets de verschillende libraries en het inbrengen van de scripttaal.

En je engels aan het bijspijkeren met de hulp van Bas, haha. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

IV:MP faalt. Ik haat spawnkillen, hackers(die heb je niet in IV:MP), laggers(ping hoger dan 100 zou een regelrechte kick moeten zijn!!!), het gebrek aan voertuigen en aan wapens(je moet steeds zoeken naar voertuigen en wapens moet je steeds oprapen..).

Geen spawnkilling, geen laggers, geen hackers, veel voertuigen en veel wapens dus. :)

Link to comment
Delen op andere websites

En nu weer terug ontopic. Mega's project is toekomstmuziek, en daarbij, dit topic is bedoeld om het te hebben over Rockstar's eigen multiplayer die in de game GTA V zal zijn, niet over modding projecten die multiplayer in GTA V willen uitbreiden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat dit vooral betekent dat ze zoiets hebben gemaakt zoals we hebben gezien in IV, met als enig verschil dat je nu ook zoals in RDR met je vrienden een ranked match zou moeten kunnen doen. Zolang de freeroam maar wel echt freeroam wordt zoals in IV, en niet zoals in RDR.. Maar dat heb ik geloof ik ook al op tien andere plekken gezegd.

2 zielen, 1 gedachte :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben bang dat r* weer zo als IV gaat maken maar MTA en Sa-mp zijn ook niet van r* zelf he

Ze hebben vast zelf ook wel mods van fans uitgeprobeerd. Wellicht ook deze, waarvan ze eerst hun eigen in IV stopten om te kijken of dat aansloeg. Misschien slaan ze nu een andere weg in door zoiets als SA-MP te ontwikkelen :puh:

It's just my idea (A)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu niet verder over SA:MP, IV:MP of MTA graag. We hebben het hier over de onboard multiplayer die Rockstar Games in het spel gaat maken. Je kan ver gaan in je theorieën op basis van wat we hebben gezien in IV, TLAD, TBOGT, RDR en straks ook Max Payne 3.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ja, ik vroeg me af hoe de Multiplayer er uit gaat zien , komt er wel een Multiplayer? Wat denken jullie?

Bewerkt: door VWO-er
Samengevoegd met het reedsbestaande Multiplayer-topic.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...