Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Wel, die snelweg liep inderdaad naar Las Venturas, maar hij liep ook verder rond Los Santos. Het kan dus zijn dat ze dat stuk hebben weggedaan. Misschien hebben ze de snelweg zelfs een beetje veranderd...

Verder rond Los Santos? Die snelweg loopt gewoon in een recht stuk door naar Las Venturas, zoals je op deze map kan zien. :) (Rechtsonderin is de stad Los Santos, de dikke zwarte lijn die vanaf daar naar boven loopt is de snelweg)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit heeft Pwned geupload in overige. Deze afbeelding staat op de politie wagen. Dit zou heel goed de map kunnen zijn. Wat denken jullie?

Er staat bij: City of Los Santos.

En daaronder nog 2 afbeeldingen misschien van andere steden.

Dat is een bever boven een vlinder... Is gewoon gebaseerd op de echte Zegel van Los Angeles.

Oh haha nu zie ik het stom van me :bonk: Ik geloofde het ook nog 0_0

Ik deeed het niet expres, ik was teelijkertijd 10 andere aan het uploaden, sorrie.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, die snelweg liep inderdaad naar Las Venturas, maar hij liep ook verder rond Los Santos. Het kan dus zijn dat ze dat stuk hebben weggedaan. Misschien hebben ze de snelweg zelfs een beetje veranderd...

Verder rond Los Santos? Die snelweg loopt gewoon in een recht stuk door naar Las Venturas, zoals je op deze map kan zien. :) (Rechtsonderin is de stad Los Santos, de dikke zwarte lijn die vanaf daar naar boven loopt is de snelweg)

Ja, maar hij loopt van Oost-Los Santos naar boven, dan naar links en dan splitst hij op in twee: naar Vinewood en naar Las Venturas. Het stuk van Las Venturas zouden ze dus weg kunnen laten. Al lijkt die snelweg dan maar weinig zinvol meer.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft Pwned geupload in overige. Deze afbeelding staat op de politie wagen. Dit zou heel goed de map kunnen zijn. Wat denken jullie?

Er staat bij: City of Los Santos.

En daaronder nog 2 afbeeldingen misschien van andere steden.

Wat bij San Andreas het geval was dat elke stad zijn eigen police department had. Dus wss is dat alleen de map van Los Santos was best logisch lijkt imo. Het is ook ongeveer Los Santos van SA maar dan is spiegelbeeld lijkt.

Sterker nog. Als je m 90 graden naar rechts draait krijg je gewoon Los Santos:

GTA_San_Andreas_-_Unique_Jumps_Map.jpg

Bewerkt: door gtaa
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat mij nog meer opvalt, downtown lijkt in GTA: San Andreas verder uit elkaar verspreid te zijn op GTA V maar dit kan ook komen door een grotere afstand wat erop kan duiden dat de map inderdaad vele groter is.

EDIT:

med_gallery_145_161176.jpg

Dit was mij nog niet eerder opgevallen, maar dit is de pier in Los Santos en in de verte zie je ook weer de "hotels" etc... Het is volgens mij de pier waar ook de ferriswheel in GTA: San Andreas op stond.

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Nee we zijn puur plaatsen aan het ophalen uit de trailer die we bijvoorbeeld kennen vanuit GTA: San Andreas of echte plaatsen. Voor de rest zijn we ook maar puur alles aan het afleiden van gegevens uit de afbeeldingen.

med_gallery_145_270651.jpg

Die weg komt mij heel erg bekend voor, liep een soortgelijke weg (zonder windmolens) in GTA: San Andreas niet van San Fierro naar Las Venturas?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag; is die map soms al bekend gemaakt? Aangezien het al veel mensen hebben over de plaatsen.

Nee.

Mischien moeten we stoppen deze Los Santos te vergelijken met het oude? Het is gebaseerd op denk ik, meer niet.

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Maar daar kan je niet zélf vliegen :puh:
In Vice City kan je wel vliegen hoor, ook gewoon van en naar Escobar... of gewoon van en naar een of andere straat waar je die ene verkeerspaal toch weer eens niet zag staan...

Er bestaat natuurlijk de kans dat er meerdere steden zijn, maar ik betwijfel het :3

Dan moet je mij eens uitleggen waarom er 'San Andreas' op de nummerborden staat op de auto's. In SA zelf stonden er steden op de nummerborden ('Los Santos', 'San Fierro' of 'Las Venturas'), in Vice City stonder 'Vice City' op en in GTA4 stond er 'Liberty City' op. Als de hele map uit Los Santos zou bestaan, dan hadden ze echt wel 'Los Santos' op die nummerborden gezet. Tel daarbij het feit op dat in de eerste trailer van San Andreas ook alléén Los Santos werd geshowd, het feit dat Los Santos in deze GTA5 trailer wel erg klein is om als enige stad aanwezig te zijn met misschien wat natuurgebied eromheen en het feit dat er méérdere vliegtuigen zijn, waaronder op z'n minst een straaljager, straalvliegtuig, watervliegtuig en Cropduster en enkele helikopters, dan kun je er eigenlijk niet omheen dat er wel meer móet zijn dan wat je in deze video ziet, want ze gaan echt niet zo'n reeks luchtvaartuigen stoppen in zo'n relatief kleine stad. De maps worden met elk nieuw GTA spel groter.

Link to comment
Delen op andere websites

In de eerste trailer van GTA SA kregen we ook alleen Los Santos te zien. Misschien dit keer weer? Dus dat we later meerdere steden te zien krijgen.

En tevens, in het begin van de trailer krijg je een koppel te zien die een hond uitlaat. Is dit dan de eerste GTA met huisdieren in het spel?

post-68484-1320273091,2.jpg

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Dat was de rijke buurt van Los Santos. Daarom wordt het hoogstwaarschijnlijk ook overvallen.

Jup goed gezien jonge

@ megadreams, dat is volgens mij waar ook de buitensportschool is

[edit]

oops, er was een pagina 11 bij gekomen :puh:

Bewerkt: door blackops
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...