Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Even iets anders: we zien een straaljager vliegen en aan de contouren te zien is het geen Harrier (straaljager die verticaal kan opstijgen, in SA is dit de Hydra), dus is het een straaljager die een landingsbaan nodig heeft. Straaljagers komen van een militaire basis en in dit geval dus waarschijnlijk van een militaire basis met landingsbaan. Kuch, area 51 anyone?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Even iets anders: we zien een straaljager vliegen en aan de contouren te zien is het geen Harrier (straaljager die verticaal kan opstijgen, in SA is dit de Hydra), dus is het een straaljager die een landingsbaan nodig heeft. Straaljagers komen van een militaire basis en in dit geval dus waarschijnlijk van een militaire basis met landingsbaan. Kuch, area 51 anyone?

Lijkt me duidelijk, area 69 of de basis in San Fierro. :puh:

Sowieso, al was het wel een Harrier, had het me nog vrij duidelijk geleken dat er een of andere militaire basis of iets in zit. Je gaat zo`n ding niet op laten stijgen vanaf een normaal vliegveld. Het enige andere wat ik kan bedenken is dat er een aircraft carrier in zou zitten, net als in San Fierro, maar ik denk dat die er deze keer niet ligt, als San Fierro sowieso al in dit spel komt(Zou me niets verbazen als het gewoon alleen Las Venturas en Los Angeles zijn, of b.v Los Angeles en iets totaal nieuws :)

Zag net trouwens deze post op Gtaforums.com, vond het wel waard 'm even te delen XD

(Kenna @ Wednesday, Nov 2 2011, 18:55)

...people are never happy.

This X 1000.

When IV was released, people were like "omg dis sucks we want planes we want countryside we want dogs yaddayaddayadda".

So now Rockstar has gone "HERE'S YOUR PLANES. HERE'S YOUR COUNTRYSIDE. HERE'S YOUR MOTHERF#CKING DOGS".

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

- In alle GTA games is 't "spel wereld" afgeschermd met water. Nu kunnen we zien vanuit LS dat er water is bij de pier (zoals ook in het echt in LA). Aan de andere kant van LS zijn er veel bergen en heuvels te zien. Rockstar gaat echt geen GTA maken waar het spel wereld ophoud op een stuk land. Dit zal ook weer afgebakend zijn met water. Dus dat het ophoud met LS lijkt me erg onwaarschijnlijk. Stel dat je mijn theorie een beetje kan/wilt volgen. Kijk dan goed naar dat shot met windmolens. Daar kan je echt ver kijken en zie je veel grote bergen in de verte. Ik denk dat het immens groot word, wellicht ijdele hoop.

Nog nooit RDR gespeelt zeker? Daar wordt de hele map afgebakent met gebergtes in plaats van water, maar ik snap je redenering wel en ik hoop net als jij dat de map gigantisch groot wordt (maar ook wel opgevult, aan 'alleen groot' hebben we niet echt veel ;p )

Heel simpel gezegd, in RDR had je niet de mogelijkheid om over de spelwereld te vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

windmill.png

We gaan naar Nederland

Mooiste plaatje van de trailer. Wordt weer lekker in een auto die totaal niet geschikt is over het platte land scheuren. Zou mij benieuwen wat het effect is mbt. de weersomstandigheden.

A la topgear style.

Link to comment
Delen op andere websites

windmill.png

We gaan naar Nederland

XDD

Die windmolens kom je alleenmaar in LV tegen.

Even terugkomend op een vorige post van mij.

0:28 windmolens, staan in een soort van woestijn, hopelijk de woestijn bij las venturas

Ten noorden van Los Angeles heb je de Santa Monica Mountains, waarop veel windmolens zijn gebouwd. Dit windmolenpark zal wel vlakbij Los Santos zijn gebouwd. De Interstate 5 (Even terugkomend op de foto's van de wegwijzers) passeert in het echt ook het windmolenpark , dus misschien in het spel ook en zal de weg verder noordwaarts gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag een hond in het begin. :D Zitten misschien dieren in. :)

Ik vond het ook wel grappig, maar als je eens naar de GTA San Andreas trailer kijkt:

0:22, als iedereen dat huis uitloopt.. Ryder's hand lijkt op een hond, misschien zit Rockstar wel de GTA fans in de maling te nemen met die hond:P

Link to comment
Delen op andere websites

- In alle GTA games is 't "spel wereld" afgeschermd met water. Nu kunnen we zien vanuit LS dat er water is bij de pier (zoals ook in het echt in LA). Aan de andere kant van LS zijn er veel bergen en heuvels te zien. Rockstar gaat echt geen GTA maken waar het spel wereld ophoud op een stuk land. Dit zal ook weer afgebakend zijn met water. Dus dat het ophoud met LS lijkt me erg onwaarschijnlijk. Stel dat je mijn theorie een beetje kan/wilt volgen. Kijk dan goed naar dat shot met windmolens. Daar kan je echt ver kijken en zie je veel grote bergen in de verte. Ik denk dat het immens groot word, wellicht ijdele hoop.

Wel, je bent GTA III vergeten. Daar houdt de stad in Shoreside Vale opeens op in een gebergte. Sterker nog: er zijn twee tunnels die naar ergens lopen en niet toegankelijk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

- In alle GTA games is 't "spel wereld" afgeschermd met water. Nu kunnen we zien vanuit LS dat er water is bij de pier (zoals ook in het echt in LA). Aan de andere kant van LS zijn er veel bergen en heuvels te zien. Rockstar gaat echt geen GTA maken waar het spel wereld ophoud op een stuk land. Dit zal ook weer afgebakend zijn met water. Dus dat het ophoud met LS lijkt me erg onwaarschijnlijk. Stel dat je mijn theorie een beetje kan/wilt volgen. Kijk dan goed naar dat shot met windmolens. Daar kan je echt ver kijken en zie je veel grote bergen in de verte. Ik denk dat het immens groot word, wellicht ijdele hoop.

Wel, je bent GTA III vergeten. Daar houdt de stad in Shoreside Vale opeens op in een gebergte. Sterker nog: er zijn twee tunnels die naar ergens lopen en niet toegankelijk zijn.

Wat zal in GTA V het nieuwe excuus zijn om niet naar het andere eiland of gedeelde te geraken? terroristen? aardbevingen?...

Link to comment
Delen op andere websites

- In alle GTA games is 't "spel wereld" afgeschermd met water. Nu kunnen we zien vanuit LS dat er water is bij de pier (zoals ook in het echt in LA). Aan de andere kant van LS zijn er veel bergen en heuvels te zien. Rockstar gaat echt geen GTA maken waar het spel wereld ophoud op een stuk land. Dit zal ook weer afgebakend zijn met water. Dus dat het ophoud met LS lijkt me erg onwaarschijnlijk. Stel dat je mijn theorie een beetje kan/wilt volgen. Kijk dan goed naar dat shot met windmolens. Daar kan je echt ver kijken en zie je veel grote bergen in de verte. Ik denk dat het immens groot word, wellicht ijdele hoop.

Wel, je bent GTA III vergeten. Daar houdt de stad in Shoreside Vale opeens op in een gebergte. Sterker nog: er zijn twee tunnels die naar ergens lopen en niet toegankelijk zijn.

Wat zal in GTA V het nieuwe excuus zijn om niet naar het andere eiland of gedeelde te geraken? terroristen? aardbevingen?...

Ik hoop dat ze een aannemelijke reden verzinnen of gewoon alles door water omringen. Dat was een minpuntje aan San Andreas: voordat San Fierro en Las Venturas openen, staan de bruggen versperd met zo'n blokken, zonder reden. Ze moeten die bruggen niet versperren, er is duidelijk gezegd dat je Los Santos niet mag verlaten. En ze moeten dat zeker niet doen als je gewoon naar de andere kant kan zwemmen...

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, ik zie net: 0.25. Op een bordje achter de rode auto staat daar 'Piercings' te lezen.

Na tatoeages nu ook piercings (of was dit al mogelijk in IV)?

Goed gevonden man! Ik hoop het.

En, een achtbaan? :o

2roro6c.jpg

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze een aannemelijke reden verzinnen of gewoon alles door water omringen. Dat was een minpuntje aan San Andreas: voordat San Fierro en Las Venturas openen, staan de bruggen versperd met zo'n blokken, zonder reden. Ze moeten die bruggen niet versperren, er is duidelijk gezegd dat je Los Santos niet mag verlaten. En ze moeten dat zeker niet doen als je gewoon naar de andere kant kan zwemmen...

Het verschil is wel dat als je ging zwemmen, je zo ongeveer al dood was als je aan de overkant aankwam en als je überhaupt al zover kwam, werd je 100 meter verder op de kant wel neergeknald of overgereden... Als jij in een auto de brug over crosst heb je zó heel de game gezien en dat is niet de bedoeling. Het is een simpel truucje van Rockstar om de mensen die alleen willen gaan freeroamen (zullen er niet veel zijn though) niet te snel uitgekeken raken op de game en ook de storyline gaan spelen om de hele map te unlocken :).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...