Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Dan heb ik de release datum voor je :D!

April 2023!

Worth it. Bedenk eens wanneer je die map helemaal verkend hebt als je het koopt in 2023.

Trouwens:

68a1yp.jpg

en

http://www.gtaforum.nl/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=6275

De plaats van het huis van de opdrachtgever, Tommy Vercetti of wie het ook is, in Zuid-West Los Santos?

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stel je voor dat ze stiekem heel de VS hebben nagebouwd.

Dat zou nogal eens een map zijn...

Of alleen de westkust al

Wanneer je naar het zuiden rijdt: I'm on the highway to hell!

Het zou prachtig zijn, maar nogal... veeleisend van ons? :3

@OG: die Jet kan overal vandaan komen, het feit dat hij over Vinewood vliegt is gewoon associatie met Vinewood (Hollywood) en geld (de Shamal).

Bwah je ziet toch duidelijk dat het vliegtuig in rechte lijn al van in de verte af komt :puh: En waarom zou dat vliegtuig daar nu gewoon in een cirkel gevlogen hebben? Ik weet bijna zeker dat daar nog een stad is en welke anders dan LV? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bwah je ziet toch duidelijk dat het vliegtuig in rechte lijn al van in de verte af komt :puh: En waarom zou dat vliegtuig daar nu gewoon in een cirkel gevlogen hebben? Ik weet bijna zeker dat daar nog een stad is en welke anders dan LV? :D

Koppigheid loont zeker? :7

@big: euh, wat probeer je te zeggen? Het huis gaat waarschijnlijk in de heuvels liggen, dus ten Noord-Westen van Downtown Los Santos...

Aangezien het eerste gebouw wat gedraait staat en uitgaande van het typische Noord-Zuid/Oost-West dambordpatroon staat hij op een heuvel ten Noord-Westen van LS ^^

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Bwah je ziet toch duidelijk dat het vliegtuig in rechte lijn al van in de verte af komt :puh: En waarom zou dat vliegtuig daar nu gewoon in een cirkel gevlogen hebben? Ik weet bijna zeker dat daar nog een stad is en welke anders dan LV? :D

Koppigheid loont zeker? :7

@big: euh, wat probeer je te zeggen? Het huis gaat waarschijnlijk in de heuvels liggen, dus ten Noord-Westen van Downtown Los Santos...

Aangezien het eerste gebouw wat gedraait staat en uitgaande van het typische Noord-Zuid/Oost-West dambordpatroon staat hij op een heuvel ten Noord-Westen van LS ^^

Ik vond de skyline van de twee zeer goed overeenkomen, al kan het in de andere richting ook kloppen. Zou wel logischer zijn dat hij zijn huis in Vinewood bouwde. Al zit je in Zuid-West Los Santos ook dicht bij de zee. Trouwens, er is daar ook een heuvel. Alleen staat daar al een kasteel op...

Link to comment
Delen op andere websites

Bwah je ziet toch duidelijk dat het vliegtuig in rechte lijn al van in de verte af komt :puh: En waarom zou dat vliegtuig daar nu gewoon in een cirkel gevlogen hebben? Ik weet bijna zeker dat daar nog een stad is en welke anders dan LV? :D

Koppigheid loont zeker? :7

@big: euh, wat probeer je te zeggen? Het huis gaat waarschijnlijk in de heuvels liggen, dus ten Noord-Westen van Downtown Los Santos...

Aangezien het eerste gebouw wat gedraait staat en uitgaande van het typische Noord-Zuid/Oost-West dambordpatroon staat hij op een heuvel ten Noord-Westen van LS ^^

Koppigheid loont idd ja ;-) Nee maar ben er gewoon fel van overtuigd :puh:

Btw, ik zie net dat ge maar een paar KM van mij woont xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de skyline van de twee zeer goed overeenkomen, al kan het in de andere richting ook kloppen. Zou wel logischer zijn dat hij zijn huis in Vinewood bouwde. Al zit je in Zuid-West Los Santos ook dicht bij de zee. Trouwens, er is daar ook een heuvel. Alleen staat daar al een kasteel op...

Of... het kasteel is van hem ;o Maar dat is niet echt geloofwaardig denk ik...

Ik zit al zo af te wachten naar een volgende trailer... ik wil meer van de omgeving zin, ik wil méér! (maar ik ben hier ook al blij mee hoor :D )

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, ik wil ff 1 ding kwijt.

Iedereen zegt nu dat dat huis op dit huis in SAn andreas zelf lijkt enz, maar om een voorbeeld te nemen, geen enkele straat in GTA III is het zelfde als GTA IV volgens mij, wss word dit hetzelfde met Gta SA en GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat probeer jij te zeggen? We waren gewoon even de locatie van zijn huis aan het bepalen :3

We weten zelf ook wel dat er amper gelijkenissen gaan zijn...

Ok, maar ik heb het niet persee over jullie maar ik zie al de hele tijd nu sinds de trailer van dit soort dingen :puh:

Net als dat mensen zeggen dat ze grove street ofzo zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, hij denkt dat we weer een verschil krijgen in de steden zoals het Liberty City van III en van IV. Maar deze keer gaat het nieuwe Los Santos al meer op het oude lijken dat het geval was met LC. Alleen al aan de US Bank Tower te zien. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn take on the Story:

Er komt een Los Angeles + wat natuur + een Spaanse San Diego. En wel vanwege:

1.

"the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present-day Southern California"

Zuid California. Als je bedenkt dat SF in het Noorden van Cali ligt en LV in Nevada, zou ik zeggen alleen LA + eventueel San Diego.

2. Boten/jetski

Als je naar LV wilt met de boot, veel succes! (Ik kwam er net achter dat ik het best wel raar vond dat de woestijn in SA aan het water grensde.) Ik denk niet dat ze het bootgebruik zoveel willen beperken (Kust van LA alleen).

3. Er is ook een marinebasis tussen LA en San Diego, dus wie weet gebruiken ze dat.

Argument tegen mijn take:

San Andreas als staat (kenteken), zou moeten betekenen dat er SF in zit (San Andreas breuklijn). En dat betekend bijna automatisch LV er ook bij.

Re-imagined (weer die quote), ze hebben het al es ge'imagined'. Dit kan wijzen op hetzelfde concept als in GTA SA.

Wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wat je bedoelt, maar het is logisch dat mensen naar gelijkenissen gaan zoeken en ze ook in echt alles gaan zien.

Het enige wat ik als echte gelijkenis al heb gezien is de US Bank Tower (LS Tower), de Santa Monica Pier en het Hollywood-bord (Vinewood-bord). Al de rest zijn maar speculaties.

Link to comment
Delen op andere websites

post-2212-1320317557,31.jpg

Ik heb even gekeken naar afbeeldingen van L.A. Noire, en deze vergeleken met GTA V (die screenshot die jij geeft). En ik vind deze twee erg op elkaar lijken, maar het is lastig om te zien, omdat de personages niet praten in de trailer (althans niet wat je kan zien).

Dude, zet die hersens eens aan :7. LA Noire speelt zich af in de jaren dertig, GTA V waarschijnlijk ongeveer 80 jaar later. :schater: Ongelooflijk... :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...