Jump to content

Laatste GTA of niet?


Davedavy

  

124 leden hebben gestemd

  1. 1. Word GTA V de laatste GTA?

    • Ja, ik denk het wel.
      5
    • Nee, ik denk het niet.
      116
    • Anders, namelijk...
      3


Recommended Posts

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    8

  • Jacky-2007

    4

  • harry1985

    3

  • Phoenyxar

    3

Ik denk dat ze bij GTA X stoppen :puh: En dan maken en ze er iets grandioos van waar we ons nu nog geen voorstelling van kunnen maken. Over 10 jaar zullen de games echt gigantisch groot en realistisch zijn

100% akkoord. Waarschijnlijk gaat men tot X. Maar geeft men nu wel aan elk deel een getal als naam. Dus geen San Andreas Stories ofzo :7

[dreammode]En GTA X is dan een game waarbij je in verschillende landen kan spelen en als steden minstens al de steden hebt die tot nu toe aan bod gekomen zijn. (London, Vice City, Liberty City, San Andreas, ...)[/dreammode]

Ik zie mezelf GTA X al cadeau geven aan m'n kinderen voor hun verjaardag, oh dat zou nog eens mooi zijn zeg! :puh:

EDIT: Na alle andere reacties hieronder te hebben gelezen kom ik op mijn woorden terug, zou inderdaad nogal lomp zijn om met Grand Theft auto te stoppen. Want momenteel vrees ik dat, moesten ze dat doen, ze een serieuze slag zullen krijgen. Aan de andere kant hoop ik wel dat GTA blijft zoals het nu is. Want eens het spel niet meer aanslaat bij de gamers zal Rockstar waarschijnlijk overstappen op één van hun andere series.

Bewerkt: door EazyEvert
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet. Als ze ermee zouden stoppen, zouden ze een groot pak geld verliezen. Ik denk dat iedereen Rockstar Games kent door hun GTA games, dit is dus ook zo'n beetje hun 'hoofdgame' geworden. Als ze die laten vallen, zal Rockstar Games het waarschijnlijk wel wat moeilijker krijgen.

Ik verwacht niet meteen weer een aankondiging voor een nieuwe GTA (al mag het natuurlijk wel sneller als het nu was :puh:).. Maar ik denk wel dat er nog volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat denken jullie, word GTA V de laatste GTA of gaat de serie hierna nog door?

Na de kwartaalcijfers van 2k (rockstars moederbedrijf) heb ik het vermoeden dat er nog wel wat geld nodig is om niet in de schulden te komen :puh:

Tuurlijk gaan ze door, zolang het blijft verkopen blijven ze doorgaan/(melken)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat denken jullie, word GTA V de laatste GTA of gaat de serie hierna nog door?

Na de kwartaalcijfers van 2k (rockstars moederbedrijf) heb ik het vermoeden dat er nog wel wat geld nodig is om niet in de schulden te komen :puh:

Tuurlijk gaan ze door, zolang het blijft verkopen blijven ze doorgaan/(melken)

Melken?

Als er een game is waarvan ik persoonlijk vind dat die helemaal niet word uitgemolken is het GTA wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer R* stopt met het maken van GTA's zullen ze bij de allerlaatste GTA waarschijnlijk wel een grote campagne starten met leuzen als "The final one in the world's greatest game-series" etcetera. Dit natuurlijk allemaal om de verkoopcijfers omhoog te laten schieten. Kan natuurlijk altijd nog komen bij GTA V, maar ik ga er niet van uit. Ik ben er haast van overtuigd dat er sowieso nog eentje komt, wat er daarna gebeurd ben ik niet zeker van.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit wordt absoluut niet de laatste GTA. Grand Theft Auto levert Rockstar Games zoveel geld op, daar stoppen ze echt niet zomaar mee. Zolang de games een succes zijn en goed verkopen, zullen ze nieuwe delen blijven maken. Zo werkt het nu eenmaal. Ik hoop ook dat ze nooit zullen stoppen met het maken van nieuwe GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hier al heel veel gezegd is: GTA is een van de grote geldverdieners van Rockstar en bovendien hun paradepaardje. Ik geloof dat heel weinig mensen Rockstar kennen van een andere game dan GTA.

De GTA-serie heeft altijd al goed verdiend, zolang dat blijft, zullen er nieuwe GTA's komen.

We kunnen pas een genuanceerder antwoord geven op deze vraag, wanneer GTA V uitkomt. Zelfs dan eigenlijk ook nog niet, pas een tweetal jaar nadat GTA V is uitgekomen. Dan weten we of de verkooopcijfers zijn tegengevallen of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...