Jump to content

Laatste GTA of niet?


Davedavy

  

124 leden hebben gestemd

  1. 1. Word GTA V de laatste GTA?

    • Ja, ik denk het wel.
      5
    • Nee, ik denk het niet.
      116
    • Anders, namelijk...
      3


Recommended Posts

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    8

  • Jacky-2007

    4

  • harry1985

    3

  • Phoenyxar

    3

Ik lees hier dingen over uitmelken enzo, maar ik denk dat het grof is om dit te zeggen over R* en de GTA-series. FIFA, dat is uitmelken... Elk jaar een nieuwe editie, weinig verandering, zelfde gameplay/engine... R* daarintegen steekt megaveel tijd in de ontwikkeling van GTA en ook al is het hun paradepaardje, ze hebben echt al bewezen met andere games dat ze wel degelijk ook andere dingen kunnen maken. Denk ik maar aan Red Dead Redemption of LA:Noire, maar vroeger evengoed Manhunt en Max Payne...

R* is een superstudio, die nog niet denkt aan het uitmelken van een serie (oke, mss soms een beetje door de expansion packs (al zijn die ook ALTIJD van hoge kwaliteit)) dus ik denk niet dat ze meteen zullen stoppen met GTA, maar ze gaan er ook geen aan de lopende band beginnen maken ofzo. Het gaat gewoon zo doorgaan.

Natuurlijk is HET brein achter de GTA's wel Dan Houser. Dus als mr. Houser op pensioen gaat ofzo, zou het wel kunnen dat R* er mee stopt. Hij heeft het script van V ook weer helemaal geschreven, hé...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg wel dat GTA hun paradepaardje is, maar daarmee bedoel ik niet dat het hun enige goede game is. Integendeel.

Ik denk ook dat de GTA-reeks alleen ten einde komt als de verkoop opeens flink zou dalen, door faillisement of doordat er een andere game komt, gelijkaardig, die GTA overtreft. Geen van de drie zie ik in de nabije toekomst aankomen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Waarschijnlijk weet R* zelf ook niet wanneer het klaar is. Aangezien er eens in de vier jaar een deel uitkomt gaan ze nog wel even door. Ik zou zelf geen reden kunnen bedenken om te stoppen(behalve geldproblemen), Er zijn altijd wel nieuwe dingen te bedenken.

En als het toch tot een eind zou komen, zal er heus wel een ander bedrijf een soortgelijke game ontwikkelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er is allang een ander soort GTA, namelijk Saints Row

Der zijn zoveel andere sandbox games. Je hebt Mafia ook nog en nog een heleboel.

Trouwens, GTA zal ik altijd beter vinden dan Saints Row, tenminste als de makers van Saints Row het spel op deze manier blijven neerzetten. Ik heb het gevoel dat Saints Row grappige situaties probeert te creëren, maar dat de humor geforceerd is. Ik heb eens naar de eerste missie gekeken gisteren van SR3 en daar moet je een bank overvallen. Tijdens de overvallen zitten ze de domste dingen te zeggen en stoppen ze soms om een fan een handtekening te geven. Dat heb ik nooit bij GTA, als er iets grappig bedoeld is, vind ik het meestal grappig en anders heb ik het gewoon niet begrepen.

En bij een test van SR3 op tv zag ik dat je voorbijgangers op de grond kunt trekken - leuk tot zover - maar dan bleek dat het hoofdpersonage daarna even in een pose ging liggen alsof het een fotoshoot was. Een keer grappig, maar daarna niet meer.

Misschien was het gewoon die gast die commentaar gaf op de missie die me wat stoorde, want die leek me ook niet helemaal normaal.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk niet te vergeten dat GTA buiten Mario, Pokémon en de Wii-series de best verkochte franchise ooit is. Dat wil R* zo houden, maar dan wel via kwaliteit te leveren en niet kwantiteit zoals Infinity Ward en EA dat wel eens doen. Geloof me, er zullen GTA's blijven komen, alleen zal er zo'n 4-5 jaar tussen elke GTA zitten. Maar die leegte zal worden opgevult door enkele DLC's en natuurlijk nevenspellen van R* zoals RDR.

Saints Row vind ik echt geen waardige concurrent/potentiële vervanger voor GTA hoor, het is er in mijn mening net iets té veel over en slecht afgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk niet te vergeten dat GTA buiten Mario, Pokémon en de Wii-series de best verkochte franchise ooit is. Dat wil R* zo houden, maar dan wel via kwaliteit te leveren en niet kwantiteit zoals Infinity Ward en EA dat wel eens doen. Geloof me, er zullen GTA's blijven komen, alleen zal er zo'n 4-5 jaar tussen elke GTA zitten. Maar die leegte zal worden opgevult door enkele DLC's en natuurlijk nevenspellen van R* zoals RDR.

Saints Row vind ik echt geen waardige concurrent/potentiële vervanger voor GTA hoor, het is er in mijn mening net iets té veel over en slecht afgewerkt.

Hier ben ik het dus helemaal mee eens :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik denk ook dat Rockstar nog wel een tijdje door gaat met het maken van GTA Games. Ik denk dat ooit alle 5 fictieve steden die in GTA zijn voorgekomen (Liberty, Vice, LS, SF en LV) een directe verbinding met elkaar hebben, en dat je dus ook een complete map krijgt van de hele GTA wereld. Wat dus zoals het er nu naar uit ziet alleen maar uit eilanden bestaat :puh: En dan heb je de mogelijkheid om per vliegtuig (of misschien ook op andere manieren) naar een andere stad te reizen. Dan ben je waarschijnlijk 3 maanden of langer bezig om de verhaallijn uit te spelen :puh:

En wie weet verzint Rockstar nog wel een andere fictieve stad die (ik noem maar wat) op Chicago is gebaseerd. Misschien is het ook wel leuk om Vice City eens te verbouwen en weer eens een GTA in Vice City te laten afspelen. Ik ben benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop natuurlijk ook dat ze nog heel veel GTA Series zullen maken.. alleen niemand weet of er meer komen, dat is zeker afwachten.

Als de GTA Series gestopt zijn valt op dit forum ook niet veel meer te praten over GTA.. ja ik denk over de GTA's die ze hebben gemaakt en herinneringen <misschien fout geschreven.. opdoen.. en ja het zal een hele grote slag zijn als geen GTA's meer komen boos.gif

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...