Jump to content

Laatste GTA of niet?


Davedavy

  

124 leden hebben gestemd

  1. 1. Word GTA V de laatste GTA?

    • Ja, ik denk het wel.
      5
    • Nee, ik denk het niet.
      116
    • Anders, namelijk...
      3


Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    8

  • Jacky-2007

    4

  • harry1985

    3

  • Phoenyxar

    3

Rockstar zal voorlopig niet stoppen met Gta,

Het is 1 van de games die het langst bestaat/volhoud en waar eindeloos mee gespeelt kan worden,

Omgevingen, cultuur, muziek, karakters alles wat je maar kan bedenken in het leven van de mens,

De tijd veranderd.. dus er komen altijd nieuwe dingen uit die gebruikt kunnen worden in het spel,

Ook is Gta een spel waar MOEITE voor gedaan wordt.. en dat word groot bedankt door alle ongeduldige en geduldige fans :tu:

Bewerkt: door J-Fun_P
Link to comment
Delen op andere websites

En er zijn nog zoveel landen en steden waarbij je een leuke verhaallijn kan bedenken met gta. Voor nu hebben we alleen Miami, New York, Los Angeles, San Francisco, Las Vegas en londen gehad. Nou, op Las Vegas, londen en miami mogen ze van mij zeker wat meer aandacht in steken. Dus dat zijn er alweer 3 gta's die er kunnen komen. En dan heb je nog veel meer beroemde steden waarbij je een gta van kan maken. Rio, Havanna enz enz. Ergens buiten Amerika. En dan heb je nog in Amerika zat steden waar je ook gta kan maken.

Nee, ze hebben nog genoeg redenen om gta's te blijven maken. En dan heb ik het alleen maar over landen en steden. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee rockstar haalt enorm veel winst met gta serie. daarnaast moet het natuurlijk ook niet. aangezien er nogal veel gta fans zijn en blijven worden er alleen maar meer. ben zelf ook enorm blij met deze serie gta reeks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat GTA V nog zal vervolgen met een nieuwe naam of een 2e deel en/of 3e deel van GTA V, zoals GTA IV met The Lost And Damned & Ballad Of Gay Tony.

Verder hoop ik ook niet dat Rockstar na GTA V ideeloos wordt :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik denk dat er nog 1 a 2 series komen, maar bedenk wel, een game ontwikkelt zichzelf niet hé, en GTA is een groot spel, dat word gemaakt door mensen die dag en nacht achter de computer zitten om dat spel te ontwikkelen. Ooit stoppen ze ermee.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, de mensen die de game ontwikkelen kunnen altijd vervangen worden. Ik denk gewoon dat de vraag is of GTA nog hetzelfde niveau zal halen als Houser niet meer de scenario's schrijft. Zo ja: dan gaan ze door.

Ze moeten niet bang zijn om het concept uit te melken, als ze altijd een kwaliteitvolle game neerzetten, dan gaat die ene die er teveel aan is geen storende factor zijn voor de vele voorgaande, ongetwijfeld fantastische games.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er nog 1 a 2 series komen, maar bedenk wel, een game ontwikkelt zichzelf niet hé, en GTA is een groot spel, dat word gemaakt door mensen die dag en nacht achter de computer zitten om dat spel te ontwikkelen. Ooit stoppen ze ermee.

Ik neem aan dat je dit figuurlijk bedoelde? De mannen en vrouwen die werken bij R* zitten heus niet dag en nacht aan de game te werken, hoor.. Die hebben ook gewoon een werkdag zoals ieder ander mens. Praktijken zoals bij de Team Bondi studio (van o.a. LA Noire) kom je bij de Rockstar studio's echt niet tegen. Natuurlijk, richting opleverdatum aan de drukker zal er wel eens een paar weken overgewerkt moeten worden (zoals het geval was bij R* San Diego naar de releasedatum toe van Red Dead Redemption, waarvoor ook andere R* studio's in span werden gezet) maar verder... :7

Hmm, de mensen die de game ontwikkelen kunnen altijd vervangen worden. Ik denk gewoon dat de vraag is of GTA nog hetzelfde niveau zal halen als Houser niet meer de scenario's schrijft. Zo ja: dan gaan ze door.

Ze moeten niet bang zijn om het concept uit te melken, als ze altijd een kwaliteitvolle game neerzetten, dan gaat die ene die er teveel aan is geen storende factor zijn voor de vele voorgaande, ongetwijfeld fantastische games.

Ik denk niet dat het mogelijk is om zonder de Housers dezelfde vibe in een GTA te brengen. LA Noire bijvoorbeeld is voor mij niet zo meeslepend geweest als welke GTA dan ook. Dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak; voor mij telt gameplay minder mee dan het verhaal zelf, en de manier waarop het gebracht wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik denk wel dat het mogelijk is, maar dat ze dan goed moeten uitkijken wie ze op het script zetten. Bij de wedstrijden op dit forum heb ik soms wel goede ideeën gezien voor een goed verhaal, dus er zijn veel kandidaten. Maar er zijn slechts enkele mensen die een verhaal kunnen maken met veel plotwendingen en waar je als speler pas op het einde weet hoe alles in elkaar zit.

Verder denk ik niet dat je LA Noire met GTA kunt vergelijken. Het is een geheel ander concept. In GTA ben je een crimineel die onafhankelijk van iedereen voor zijn eigen moraal strijdt en daarvoor, indien nodig, met organisaties samenwerkt. Bij LA Noire ben je een onderzoeker in de jaren '40 (toch?). Duidelijk verschil.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het niet over de inhoud, maar over hoe een verhaal gebracht wordt. Trek maar even een vergelijking naar een filmregisseur; de films van Quentin Tarantino pik ik er zo uit, puur vanwege de manier waarop een film gebracht wordt. Zo zie ik het ook bij games, je herkent de hand van een bepaalde schrijver in een verhaal of niet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is waar, maar dat is voor elke schrijver weer uniek. Dat gaan we dus nooit meer terugkrijgen wanneer de Housers weg zijn.

Maar ik ben er zeker van dat er nog altijd een goede game met een meeslepend verhaal neergezet kan worden, en daar gaat het me vooral om.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...