Jump to content

Laatste GTA of niet?

124 leden hebben gestemd

1. 1. Word GTA V de laatste GTA?

• Ja, ik denk het wel.
      5
    • Nee, ik denk het niet.
      116
    • Anders, namelijk...
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk dat ik serieus zou afhaken als de Housers niet meer betrokken zijn bij een volgende Grand Theft Auto. :Y

• Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

8

• Jacky-2007

4

• harry1985

3

• Phoenyxar

3

Geplaatst:

Nou, dat kun je toch niet zeggen, misschien dat hun vervangers het evengoed zouden doen (of zelfs beter).

Ze zijn zeker op een bepaalde manier uniek, maar je kunt niet zeggen dat hun eventuele vervangers dat ook niet zouden zijn! :engel:

Puur hypothetisch natuurlijk (kijk uit met zo'n uitspraken, Jacky! ;o )

Geplaatst:

Rockstar zal vast door blijven gaan met deze franchise. Het is eigenlijk dé game die het bedrijf op de kaart heeft gezet, en dat nog steeds doet. Ze maken zo veel winst uit deze franchise. Daarnaast bevat het een verhaallijn die eigenlijk nooit uitgespeeld raakt. Er zijn steeds meer nieuwe dingen te verzinnen, en ze kunnen het zo naar een nieuwe stad verplaatsen. GTA V zal zich afspelen in Los Santos. Zal er dan ook nog een GTA komen die zich afspeelt in Las Ventures en San Fierro? Of alleen in Alderney, Algonquin of Broker? Denk dat het nog lang niet is afgelopen.

Geplaatst:

En als het dan toch zou moeten eindigen, hoop ik dat ze dat in een knaller doen met een reusachtige map, een reusachtige storyline en ontelbaar veel mogelijkheden buiten de missies. Stel je eens de ultieme map voor: SA, VC en LC gecombineerd.

Geplaatst:

Dat hoop ik ook. En dat is misschien nog niet eens zo'n hele gekke gedachte. Dat je gewoon met je autootje van San Andreas naar Liberty City kunt. Ben je 3 in-game werkdagen onderweg >.< xD Ik hoop dat ze doorgaan tot GTA X. Ziet er wel vet uit vind ik, zo'n titel.

Geplaatst:

Ik hoop dat ze doorgaan tot GTA X. Ziet er wel vet uit vind ik, zo'n titel.

Waarschijnlijk wordt zo'n game zooo machtig en groot dat we het vandaag de dag op een supercomputer zouden moeten draaien, terwijl we het bij de release van GTA X op de gewone consumer pc kunnen draaien.

Puur hypothetisch natuurlijk ^_^

Geplaatst:

Sowieso gaan ze wel door. GTA is volgens mij een beetje het symbool van Rockstar Games. Als ik aan Rockstar Games denk, dat ik automatisch aan GTA. Ze zullen echt niet zo gauw stoppen met het maken van zo'n grote game serie. Net alsof het chipsmerk Lays zou stoppen met het maken van een populaire smaak chips(ik noem maar een maf voorbeeld :7 )

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

De marketing duidt momenteel verre van op de laatste GTA, hoewel deze nog serieus moet opgestart worden natuurlijk ... maar ik geloof er niet in dat dit de laatste zou zijn. Rockstar maakt erg goede games naast GTA maar toch zijn de verkoopcijfers niet altijd het gehoopte succes, soms ook wel. Bij GTA zijn ze zeker van de verkoop omdat de serie naam en faam heeft en omdat de mensen weten dat het erg kwalitatief blijft. Er komen ook constant nieuwe gamers bij (mensen die 4 jaar geleden 10 waren speelden mogelijk nog geen GTA maar eens 14 is GTA wel cool enzo) en ze hebben een zeer loyaal publiek. 0% reden om er dus mee op te houden.

Verder wil ik nog 2 dingen zeggen na dit topic doorlezen te hebben

- uitmelking

Wait whut? Durft hier echt iemand schrijven dat ze aan uitmelking doen? Dan zijn alle games waarvan er ooit een tweede gekomen is uitmelking. Het enige wat ze herhalen is de naam GTA, het genre en de stijl. Buiten dat komen ze steeds met een heel nieuw verhaal, heel nieuwe mappen (Liberty city bvb zat in GTA III en GTA IV maar was wel helemaal anders), nieuwe graphics, nieuwe personages, ... telkens een hele evolutie. Uitmelken is een concept herhalen zonder creatieve toevoegingen en zonder noemenswaardige evolutie. GTA voldoet aan geen van beide en is bijgevolg niet bezig met uitmelking.

- "Saints row is een vervanger van GTA"

Moet ik nu echt terugkeren naar dit forum na zo een lange tijd om zoiets te lezen? Seriously. De graad van afwerking ligt er zo laag dat je het onmogelijk een vervanger kan worden. Een concurrent in het genre ja. En voor mij persoonlijk een fameus mislukte concurrent. Zoals iemand al eerder schreef. Overdreven humor, ns tof om iemand de grond in te trekken en daarna wat show te verkopen door op de grond te gaan liggen als een fotomodel maar uiteindelijk is het een saaie, inspiratieloze stad naar mijn gevoel. Ik kan dat spel echt geen uur spelen. De enige fijne free roamer naast GTA vind ik Just Cause I/II. Extreem grote map, goed afgewerkt, mooie stijl, fijne voertuigen ... maar neen, geen vervanger. GTA zal nooit een vervanger hebben.

Bewerkt: door michael50000
Geplaatst:

Waarschijnlijk heeft R* al plannen voor de volgende GTA en misschien zijn ze er zelfs al aan begonnen. Ze doen deze franchise echt niet weg, verdient te veel geld, en is erg populair.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...