Jump to content

[LA] Technische problemen


S.Knoop

Recommended Posts

yo menzu,

ik heb ook een probleem met la noire

het spel is succesvol geinstalleerd maar na een tijdje spelen blijft het beeld hangen en het gelied gaat wel door,

en als ik een tijdje later het spel weer openen blijft het weer hangen en krijg ik het menu niet eens te zien.

nu heb ik la noire weer opnieuw geinstalleerd en het weer speel gebeurd het zelfde na een tijdje spelen,

mijn computer kan het spel aan want in de tijd dat ik het wel kon spelen liep het gewoon goed.

dus, heeft iemand anders dit probleem ook gehad en heeft die persoon het opgelosd,

post hieronder of pm me ff

hoe je het heb opgelost.

andere antwoorden zijn ook welkom

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sleepwalker

    15

  • S.Knoop

    8

  • Recruut

    7

  • Sammie_GTA

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb het probleem al verholpen. Het was norton antivirus die alles versprutste. I+Dat heb ik maar verwijdert, een ander virus programma erop===> L.A. Noire erop nieuw op en spelen maar!

Gewoon Norton vaarwel zeggen en McAfee nemen. Ok, is erg duur. Maar ik heb nooit problemen met conflicten met games, dat wordt gezien als veilig als je orginele en legale games speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Oké, L.A. noire is een lastige en sinds mijn 'radicale' stap heb ik nog steeds problemen gehad. Een paar dagen geleden was ik het zat en heb ik Rockstars hulp erbij ingeroepen. Veel van jullie problemen lijken op degenen die ik had (toen hij het wel deed haperen en daarna bij het opstarten geen reactie na laadscherm). Probleem is, is dat er een bestand in of directx of het besturingssysteem zit van je videokaart. Ze hebben mij vertelt om alle benodigdheden (dircetx,.net enz.) opnieuw eropzetten en (heel belangrijk) het besturingssysteem van je videokaart updaten. Ik heb een nvidia kaart en dan moet je gewoon voor de schone instalatie gaan(oude systeem weg nieuwe in de plaats ipv bijwerken). Hierdoor werkt mijn kopie van L.A. noire weer. Succes en veel speelplezier.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden ook L.A. Noire Complete Edition ( DVD ) gekocht, maar ik krijg de game niet aan de praat. Ik heb de game gewoon geinstalleerd dat gaat allemaal goed. Tot ik de game wil starten, dan kom ik in dat beginscherm (launch game, options etc.) en start ik de game maar gebeurt er niks. De game staat echter wel als actief aangegeven in de processenlijst. Nu heb ik ook al op internet gekeken en al een aantal oplossingen geprobeerd (installatie-path veranderen, UAC in W7 uitschakelen, als admin uitvoeren etc etc.) maar niks helpt tot nu toe. Dus mijn vraag is hoe kan ik de game werkend maken want ik wil erg graag de game gaan spelen.

Mijn specificaties zijn:

I72600 3.4 GHZ

8GBRAM

GTX 570 1.2GB

W7 HP 64bits

En als beveiliging Avast + Comodo Firewall.

Graag zie ik jullie antwoorden tegemoet, alvast bedankt :)

Groet Wouter

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ey,

ik heb een probleem met het installeren van La Noire.

ik heb me norton uitgeschakeld dus niet verwijderd. maar me norton staat uit.

ik heb het spel daarna geinsttalleerd gewoon normaale installateie dus ook geen custom.

nu krijg ik een melding als ik La Noire start.

ik krijg een fatal error.

en zegt hij send error of close. meer niet.

ik heb la noire wel eens kunnen spelen hele tijd terug(maandje of 2/3)

het spel liep toen wel gewoon soepel dus het ligt niet aan mijn specs

maar als ik het toende speelde stopte hij na een uurtje/halfuurtje spelen ermee.

en moest ik hem verwijderen en weer instaleren.

weet iemand de oplossing?

Mvg Niels Fokke

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met LA Noire technische problemen topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem uitgevoerd als admin en dat helpt helaas ook nix.

Verwijder Norton helemaal. Probeer L.A Noire dan opnieuw te starten.

is er geen andere manier.

\want ik heb het spel wel kunnen spelen. MET NORTON. maar dan liep hij na een uurtje spelen vast

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...