Jump to content

[SP] Sportkenners 2012 - Reactietopic


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • NandroDavids

    20

  • Guardian1980

    17

  • Leontjuuh-gta

    13

Haha, maar er komen volgens mij nog een paar grote wielerrondes dus daar valt ook nog veel punten te behalen.

Jammer dat Lars Boom net buiten de top 5 valt. Ik had hem op nummer 5 staan, finisht hij als 6e. Jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, kijk eens. Wielerklassement sta ik op 1, kan ik me daar tot dusver een kampioen noemen. :D

Ik hoop van harte voor je dat je dat klassement wint, win je er tenminste één. Ik ga niet voor al die aparte klassementen, ik ben enkel geïnteresseerd in het algemeen klassement.

Link to comment
Delen op andere websites

Was van plan m'n voorspelling voor de GP van Bahrein gisteren na de vrije trainingen in te sturen, maar ben 't helemaal vergeten. :( Beetje te veel aan m'n hoofd de afgelopen dagen. Dom dom dom. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Was van plan m'n voorspelling voor de GP van Bahrein gisteren na de vrije trainingen in te sturen, maar ben 't helemaal vergeten. :( Beetje te veel aan m'n hoofd de afgelopen dagen. Dom dom dom. :puh:

Ik miste die van jou inderdaad. En je bent ook niet eens de enige die hier wellicht dure punten gaat liggen. Maar goed, ik kan niet bezig blijven met herinneringen sturen natuurlijk :puh:

Waarom doe je eigenlijk alleen bij Formule 1 mee? Want de rest van 't jaar staat er bij Sportkenners nog maar 1 Grand Prix op het programma...

Link to comment
Delen op andere websites

Was van plan m'n voorspelling voor de GP van Bahrein gisteren na de vrije trainingen in te sturen, maar ben 't helemaal vergeten. :( Beetje te veel aan m'n hoofd de afgelopen dagen. Dom dom dom. :puh:

Ik miste die van jou inderdaad. En je bent ook niet eens de enige die hier wellicht dure punten gaat liggen. Maar goed, ik kan niet bezig blijven met herinneringen sturen natuurlijk :puh:

Waarom doe je eigenlijk alleen bij Formule 1 mee? Want de rest van 't jaar staat er bij Sportkenners nog maar 1 Grand Prix op het programma...

Aan de herinneringen lag het ook niet, die heb ik telkens ook gelezen, maar ben 't uiteindelijk alsnog helemaal vergeten. :puh:

Ik weet 't eigenlijk niet. Schaatsen en zwemmen etc. ben ik niet zo geïnteresseerd in, dus dan vind ik het ook niet echt leuk om op te zoeken wie de favorieten zijn en dat lijstje zo in te sturen. Hou me eigenlijk alleen met Formule 1 écht bezig, zelfs voetbal volg ik amper meer. Ik zal anders wel kijken of ik bij de komende ronden is wat meer actief mee ga doen, aangezien ik Sportkenners eigenlijk wel een hele leuke contest vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe. Toen ik op de radio hoorde wie er gewonnen was, vloekte ik. De 2e en 3e plaats kwamen als een volslagen verrassing, al had ik rekening moeten houden met Raikkonnen, die niet slecht is. Toen ik zag dat ik de eerste goed had en nog een andere gewoon geplaatst, dacht ik dat er andere mensen gingen zijn met meer dan 4 punten. Maar blijkbaar is dat niet het geval.

En zometeen Luik-Bastenaken-Luik, ik ben niet tevreden met wat ik heb ingezonden, maar ik hoop er wat puntjes mee te sprokkelen. Hopelijk kan ik de top 5 binnensluipen.

En anders... Ik sta toch al mooi tweede in 2 deelklassementen, daar ben ik ook al trots op!

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad mooi gedaan, iedereen 0. En Tomato die in het klassement komt met 0, da's ook een mooie prestatie.

De top 5 was bijna onmogelijk te voorspellen. Voeckler zeer eventueel nog wel, maar daar stopt het ook voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad mooi gedaan, iedereen 0. En Tomato die in het klassement komt met 0, da's ook een mooie prestatie.

De top 5 was bijna onmogelijk te voorspellen. Voeckler zeer eventueel nog wel, maar daar stopt het ook voor mij.

Op een andere website doe ik zelf mee met voorspellen en ik had Iglinskiy op 5. Dus ik zou hier 1 punt hebben gepakt :D Maar inderdaad, de verwachte namen als Gilbert, Cunego, Vanendert en de Schlecks deden het vandaag niet. Een enkeling had Mollema ingevuld, maar die zat dus net buiten de top-5.

Kloep, ik heb helemaal nergens gezegd hoeveel vertrouwen ik in je heb/had. Enkel dat je ervan moet genieten zolang als 't duurt :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Kloep, ik heb helemaal nergens gezegd hoeveel vertrouwen ik in je heb/had. Enkel dat je ervan moet genieten zolang als 't duurt :engel:

Ja nou, dat kwam naar mij over alsof je dacht dat het niet meer lang zou duren. Maar ik heb het deze ronde zo goed gedaan dat ik gewoon 1 blijf! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...