Jump to content

[SP] Sportkenners 2012 - Reactietopic


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • NandroDavids

    20

  • Guardian1980

    17

  • Leontjuuh-gta

    13

Verrassingen in de Formule 1, maar ook zeker in L-B-L. Sowieso als je dan ziet dat niemand punten had bij het wielrennen.

Ook jammer dat Mollema niet wat had doorgereden had ik nog 3 punten kunnen hebben. Maar ja dat had ik vorige keer ook al bij het wielrennen: Had ik Lars Boom als 5e, wordt hij 6e :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Verrassingen in de Formule 1, maar ook zeker in L-B-L. Sowieso als je dan ziet dat niemand punten had bij het wielrennen.

Ook jammer dat Mollema niet wat had doorgereden had ik nog 3 punten kunnen hebben. Maar ja dat had ik vorige keer ook al bij het wielrennen: Had ik Lars Boom als 5e, wordt hij 6e :ch:

Mollema reed echt een prima rit. Had verwacht dat ie allang moest lossen, maar hij reed echt goed door.

Link to comment
Delen op andere websites

Verrassingen in de Formule 1, maar ook zeker in L-B-L. Sowieso als je dan ziet dat niemand punten had bij het wielrennen.

Ook jammer dat Mollema niet wat had doorgereden had ik nog 3 punten kunnen hebben. Maar ja dat had ik vorige keer ook al bij het wielrennen: Had ik Lars Boom als 5e, wordt hij 6e :ch:

Mollema reed echt een prima rit. Had verwacht dat ie allang moest lossen, maar hij reed echt goed door.

Ja het was echt een rare L-B-L

Alle favorieten bleken tekort te komen

en de mannen die er net onder horen, hebben de koers gekleurd.

Ook is het wel duidelijk nu dat Gilbert alles behalve zijn goeie vorm heeft gevonden.

En jammer van die laatste kilometer van Nibali.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het was echt een rare L-B-L

Alle favorieten bleken tekort te komen

en de mannen die er net onder horen, hebben de koers gekleurd.

Ook is het wel duidelijk nu dat Gilbert alles behalve zijn goeie vorm heeft gevonden.

En jammer van die laatste kilometer van Nibali.

Inderdaad. Stond erboven dat het verschil met Nibali en de tweede groep 40 seconden was. Blijkt dat ventje opeens op 12 seconden achterstand te zitten haha. Wel even een baalmomentje.

Link to comment
Delen op andere websites

Formule 1 is tegenwoordig net zo onvoorspelbaar als wielrennen. Dat brengt helaas een zeker factor geluk voor onze competitie mee, maar voor de rest van het Formule 1 seizoen belooft het heel wat moois! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

De Giro ;d Normaal volg ik alleen de Tour echt goed, omdat het in de vakantie is en je dan ook naar de koersen kunt kijken, terwijl de giro buiten de vakantie wordt gehouden en ik altijd weg ben wanneer de vuelta er is. Maar deze keer zal ik mijn uiterste best doen voor te volgen, voor sportkenners en natuurlijk voor mijn eigen plezier :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die hun sportkenners voor de Giro nog niet hebben ingevuld, staat nu volgens mij de officieele deelnemerslijst online. Dit is dezelfde de link die NandroDavids jullie gaf, maar nu is hij aangepast. Hier zie je nu ook wie de eerste wielrenner van de ploeg is.

De Link

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die hun sportkenners voor de Giro nog niet hebben ingevuld, staat nu volgens mij de officieele deelnemerslijst online. Dit is dezelfde de link die NandroDavids jullie gaf, maar nu is hij aangepast. Hier zie je nu ook wie de eerste wielrenner van de ploeg is.

De Link

Maar laat je ook niet misleiden door die laatste opmerking van Leontjuuh-gta. Rondrijden met nummer 1 van je ploeg is natuurlijk leuk, maar zegt lang niet alles over de kwaliteiten van de renner. Verschillende ploegen hebben een sprinter of een avonturier met rugnummer 1, en niet een klassementsman. Kijk daar dus mee uit en vul niet blind gewoon wat nummers 1 in.

Link to comment
Delen op andere websites

Jup, maar meestal zetten ze een klassementsman wel als eerste. Nummer 1 van een ploeg is meestal waar ze op inzetten, dus op sprint of klassement.

Hehe, net op tijd mijn klassement nog veranderd. Nadat er mij op gewezen heb dat Vinokourov niet meedeed, heb ik de rest maar eens bekeken. Maar liefst 5 renners(!) deden uiteindelijk niet mee. Nu heb ik een volledig kloppend klassement en ik zou het ook meer kans geven dan het vorige.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...