Jump to content

Characters terug zien in gta V


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Welke characters hoop jij terug te zien in gta V?

Ik hoop dat dat gerucht dat die oude man in de trailer Tommy Vercetti is. En ik hoop dat we CJ terug zien in gta met Sweet en Big Bear of zo. Misschien ook Claude die weer eens terug komt (MET STEM! static.gif ) en Kent Paul, The Truth, Woozie, Maccer. Terugkerende personages van gta SA die nog leven en die misschien wel overleiden in gta V.

Wat hoop jij? icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    9

  • Maarten11

    7

  • Phoenyxar

    5

  • Cheers.

    5

Ik hoop dat de personage die in de trailer zit Tommy Vercetti is ander Claude..

Wat ik ook hoop is dat CJ Sweet en Kendle samen met cesar... Big Smoke en Ryder kan natuurlijk niet omdat die al dood zijn in GTA SA.

Zoals Woozie en die andere bekende personage's zou ik wel terug willen zien...

Link to comment
Delen op andere websites

Welke characters hoop jij terug te zien in gta V?

Ik hoop (..) Tommy Vercetti, CJ, Sweet, Claude, Kent Paul, The Truth, Woozie en Maccer.

Vergeet het maar rustig, aangezien Rockstar >>hier<< zegt dat characters uit vorige GTA-universums niet in het GTAIV-universum bestaan.

El Burro is referenced as he was also referenced in GTA 1, so it felt appropriate that he should cross “universes” – the “universes” are the worlds interpreted at different definitions, 2d, 3d and high definition, so we felt brands and radio / back ground characters would exist in both, but 3 dimensional characters would not. This is the logic (as far as it could be considered logical) behind it – so no, we don’t believe any GTA3 characters could exist in the GTA4 universe.
Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat we Patrick McReary wellicht kunnen tegenkomen in Los Santos, vanwege het feit dat hij aan het einde in IV op een vliegtuig stapte en vertrok. Verder misschien Niko Bellic wel, na de dood van Kate/Roman heeft hij eigenlijk ook niets meer te zoeken in Liberty. Hij heeft daar wel zijn vrienden maar wellicht zoekt ie de zon op, zou wel leuk zijn als we hem als opdrachtgever krijgen. Ik hoop eigenlijk dat Rockstar weer de nodige fenomenale karakters creëert, dat ze weer een beetje terug gaan naar de persoonlijkheden uit het III-era. In IV vond ik de meeste net een tikkeltje te serieus, maar daar had je ook weer zo'n Brucie geval die dan wel weer hilarisch was.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Ik hoop dat de personage die in de trailer zit Tommy Vercetti is ander Claude..

Wat ik ook hoop is dat CJ Sweet en Kendle samen met cesar... Big Smoke en Ryder kan natuurlijk niet omdat die al dood zijn in GTA SA.

Zoals Woozie en die andere bekende personage's zou ik wel terug willen zien...

weet je nog wel dat de laaste missie van GTA sa is dat je big smoke vermoord

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ook hoop is dat CJ Sweet en Kendle samen met cesar... Big Smoke en Ryder kan natuurlijk niet omdat die al dood zijn in GTA SA.

weet je nog wel dat de laaste missie van GTA sa is dat je big smoke vermoord

Dat zegt hij toch ook al? Naja...

Patrick McReary, zoals GrandTheftTwano al aanhaalt, heeft wel wat kans om een opdrachtgever te worden. Maar verder rijkt mijn lijstje niet zo... Natuurlijk zou ik Wu Zi Mu leuk vinden, maar die behoort jammerlijk genoeg tot een andere canon. Phil Bell zou ook wel kunnen, puur omdat hij niet vast gebonden is tot LC, maar enkel tot Pegorino... Dus die zou zijn terugkeer kunnen maken, alhoewel onwaarschijnlijk.

Maar het lijkt me wel zeker dat R* enkele leuk characters zal weten verzinnen ^^

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het leuk vinden als we een personage tegenkomen die we eigenlijk nooit zo vaak gezien hebben, en dus ook weinig van weten. Misschien Pathos, de beginnende rappen uit Liberty City. Hij heeft het op dit moment helemaal gemaakt met zijn carriere als rapper en is daarom verhuist naar Vinewood. Hij geeft je opdrachten die te maken hebben met het stelen van geld, aangezien hij flinke schulden heeft doordat hij dacht dat hij nu toch wel geld genoeg zou hebben. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als er characters terug zouden komen, zouden ze van GTA IV zijn. Voor mij niet zo interessant, want ik heb GTA IV niet gespeeld. Telkens als er een personage terugkomt in een andere GTA en er een heel verhaal wordt rond verzonnen hoe hij hier of daar verzeild raakte, is wel mooi te weten dat alles zo goed in elkaar is gestoken.

Zou wel leuk zijn als we een character waar niet zoveel aandacht is aan besteed beter leerden kennen of dat er nog iets vermeld wordt. Ik denk niet dat ik een hoofdpersonage zou willen dat al eens is voorgekomen, geef mij maar een nieuw fascinerend personage waar ik me aan kan hechten.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle toffe personages in San Andreas zijn al dood...

Al lijkt het me wel leuk om te merken dat OG Loc nu een doorbraak heeft gemaakt als meesterrapper, zo'n 20 jaar na zijn opkomst.

Oh en het zou natuurlijk ook wel lachen zijn om Lil' Jacob en Da Real Badman weer te mogen begroeten.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

  • Umberto Robina. Vond hem helemaal, geweldig. Vooral ook omdat Danny Trejo zijn Voice Actor was..
  • Colonel Cortez. Maar dan echt heel oud, hij was al oud. Maar dan nog ouder...
  • Niko Bellic. Als Opdrachtgever.
  • Ray Machowski. Jammer dat deze GTA niet in Vice City was anders paste hij perfect in het verhaal. ;)
  • Claude. Maar dan, met een Caracter in plaats van niks zeggen. ect.

Bewerkt: door Lord-Vortex
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat jullie Claude terug willen en zeker niet dat hij daarnaast nog praat. Ik begrijp wel dat jullie meer over hem willen weten omdat hij altijd zwijgt, maar als je dan opeens een sprekend character bindt aan hem nadat hij 2 keer in een GTA voorkomt zonder een woord te zeggen, dat breekt de kracht van de oudere GTA's.

Bovendien denk ik niet dat er nog veel interessant aan Claude kan gekoppeld worden: een crimineel uit San Andreas (of die toch even in SA opereerde) die de foute vrouw vindt, naar Liberty City verhuist, verraden wordt, wraak neemt en daarna hoogstwaarschijnlijk weer verder gaat met auto's stelen of dingen waar hij geld aan verdient.

Trouwens, SpacyCoulors. Ik denk dat OG Loc's carrière finaal werd beëindigd nadat Mad Dogg zijn rhyme book terugnam met hulp van CJ. Bovendien vond iedereen hem rotslecht, terwijl hij zichzelf top vond, het enige grappige aan hem.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...