Jump to content

Characters terug zien in gta V


GTAKevin023

Recommended Posts

Waarom zouden we dat moeten uitzoeken? De GTA 2 Claude is niet dezelfde als die van 3. Claude kwam in GTA SA voor om zijn voorgeschiedenis wat te schetsen en omdat ze hem mooi in het verhaal konden passen.

Voor de rest komt hij/gaat hij in andere GTA's voor, omdat hij het hoofdpersonage van GTA 3 is en Rockstar maar al te vaak verwijzingen naar van alles en nog wat erin wil steken. Bovendien is GTA 3 een belangrijke GTA in de evolutie van de serie.

Veel meer moet je er niet achterzoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    9

  • Maarten11

    7

  • Phoenyxar

    5

  • Cheers.

    5

  • 1 maand later...

Young maylay heeft toch al gezegd dat hij zich voor een rol gaat verlenen? Dat dacht ik ergens gelezen te hebben tenminste..

Haha, met z'n CJ stem :D

Ik hoop dat je ergens in de verhaallijn nog te maken krijgt met bekende Grove members zolas Sweet en CJ..

En andere personen uit GTA SA

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Young maylay heeft toch al gezegd dat hij zich voor een rol gaat verlenen? Dat dacht ik ergens gelezen te hebben tenminste..

Haha, met z'n CJ stem :D

Ik hoop dat je ergens in de verhaallijn nog te maken krijgt met bekende Grove members zolas Sweet en CJ..

En andere personen uit GTA SA

Ik zou het heel fijn vinden, zelf heb ik uren op San Andreas versleten toen ik een jaar of 11 was.

Ook een paar verwijzingen van San Andreas zouden leuk zijn. Dat je bvb. op het net leest dat Tennpenny(?) op 70jarige leeftijd is vrijgekomen na corruptie & afpersing noem maar op

Ook heb ik ergens gelezen over het idee van die vuilnisman die de diamanten in iv heeft gevonden naar LA is verhuisd en daar een leven opgebouwd heeft heel leuk.

Ik vind wel niet dat dit alles een te grote impact op het verhaal mag hebben - Moet ook plaats gemaakt worden voor nieuwe exentrieke typetjes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tenpenny was toch dood op het einde van de storyline? En ik heb IV dan niet gespeeld, maar ik meen dat de man die de diamanten in de vuilniszakken 'vond' dat deed in opdracht van iemand en dat hij daarvoor is afgestraft. Waarschijnlijk doel je op de zwerver die op het einde van TBoGT de diamanten vindt... in een vuilniszak, besef ik nu. Je hebt gelijk :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Frank Tenpenny is inderdaad overleden nadat hij de controle over de Fire Truck verloor en op zijn dak in Grove Street terecht kwam in de laatste missie.

Het zou inderdaad wel leuk zijn als je dingen terug ziet van GTA SA, in de vorm van een Easter Egg, bijvoorbeeld de naam van Madd Dogg en andere beroemdheden in GTA op de Walk of Fame, of graffiti op de muren met de namen van Sweet, CJ, Smoke, Ryder en andere personen uit '92 LS.

Maar ik denk niet dat we personen uit de III-era terug zullen zien in GTA V. Personen uit IV-era zou misschien wel kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook heb ik ergens gelezen over het idee van die vuilnisman die de diamanten in iv heeft gevonden naar LA is verhuisd en daar een leven opgebouwd heeft heel leuk.

Ik vind wel niet dat dit alles een te grote impact op het verhaal mag hebben - Moet ook plaats gemaakt worden voor nieuwe exentrieke typetjes :)

Tenpenny was toch dood op het einde van de storyline? En ik heb IV dan niet gespeeld, maar ik meen dat de man die de diamanten in de vuilniszakken 'vond' dat deed in opdracht van iemand en dat hij daarvoor is afgestraft. Waarschijnlijk doel je op de zwerver die op het einde van TBoGT de diamanten vindt... in een vuilniszak, besef ik nu. Je hebt gelijk :clown:

Ik ben blij dat die bron niet WikiGTA is, want ik zou me kapot schamen mocht het wel zo zijn. De zwerver die de diamanten in een vuilnisbak in Meadows Park vond is Jerry Kapowitz. Met het geld dat hij voor de diamanten heeft gekregen (2 miljoen dollar) heeft Kapowitz onder meer een villa in Alderney gekocht, wat je ziet tijdens de credits van TBoGT. Op de LibertyTree website en via de radio hoor je later ook dat hij heeft besloten naar Vice City (dus niet Los Santos) te emigreren om daar een wapen- en likeurwinkel uit te baten. Ik ben er eigenlijk 100% zeker van dat Kapowitz geen rol zal spelen in GTA V, laat staan in enige andere GTA die nog zal worden uitgebracht.

Persoonlijk denk ik dat we totaal geen bekende personages gaan terug zien, en dat lijkt me ook totaal niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook heb ik ergens gelezen over het idee van die vuilnisman die de diamanten in iv heeft gevonden naar LA is verhuisd en daar een leven opgebouwd heeft heel leuk.

Ik vind wel niet dat dit alles een te grote impact op het verhaal mag hebben - Moet ook plaats gemaakt worden voor nieuwe exentrieke typetjes :)

Tenpenny was toch dood op het einde van de storyline? En ik heb IV dan niet gespeeld, maar ik meen dat de man die de diamanten in de vuilniszakken 'vond' dat deed in opdracht van iemand en dat hij daarvoor is afgestraft. Waarschijnlijk doel je op de zwerver die op het einde van TBoGT de diamanten vindt... in een vuilniszak, besef ik nu. Je hebt gelijk :clown:

Ik ben blij dat die bron niet WikiGTA is, want ik zou me kapot schamen mocht het wel zo zijn. De zwerver die de diamanten in een vuilnisbak in Meadows Park vond is Jerry Kapowitz. Met het geld dat hij voor de diamanten heeft gekregen (2 miljoen dollar) heeft Kapowitz onder meer een villa in Alderney gekocht, wat je ziet tijdens de credits van TBoGT. Op de LibertyTree website en via de radio hoor je later ook dat hij heeft besloten naar Vice City (dus niet Los Santos) te emigreren om daar een wapen- en likeurwinkel uit te baten. Ik ben er eigenlijk 100% zeker van dat Kapowitz geen rol zal spelen in GTA V, laat staan in enige andere GTA die nog zal worden uitgebracht.

Persoonlijk denk ik dat we totaal geen bekende personages gaan terug zien, en dat lijkt me ook totaal niet nodig.

Even voor de zekerheid, toen je met packie de diamanten terug moest halen heeft één of andere gozer ze toch op een vuilkar laten vallen omdat die hoe dan ook toch dood ging?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat klopt volledig. Dat was één van Ray Bulgarins mannen, die wist dat hij sowieso zou sterven. De diamanten kwamen toen inderdaad terecht in de laadbak van een Biff vrachtwagen, waarna ze vreemd genoeg door Kapowitz in een vuilnisbak in Meadows Park werden gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Young maylay heeft toch al gezegd dat hij zich voor een rol gaat verlenen? Dat dacht ik ergens gelezen te hebben tenminste..

Haha, met z'n CJ stem :D

Ik hoop dat je ergens in de verhaallijn nog te maken krijgt met bekende Grove members zolas Sweet en CJ..

En andere personen uit GTA SA

Ik zou het heel fijn vinden, zelf heb ik uren op San Andreas versleten toen ik een jaar of 11 was.

Ook een paar verwijzingen van San Andreas zouden leuk zijn. Dat je bvb. op het net leest dat Tennpenny(?) op 70jarige leeftijd is vrijgekomen na corruptie & afpersing noem maar op

Ook heb ik ergens gelezen over het idee van die vuilnisman die de diamanten in iv heeft gevonden naar LA is verhuisd en daar een leven opgebouwd heeft heel leuk.

Ik vind wel niet dat dit alles een te grote impact op het verhaal mag hebben - Moet ook plaats gemaakt worden voor nieuwe exentrieke typetjes :)

Zoals Maarten11 al zegt heeft Tenpenny een ongeluk gekregen bij de brug boven de Grove Street.

En in de missie Riot in GTA SA was Tenpenny op het nieuws te zien wegens dat corrupte gedoe van hem.

En toch blijf ik hopen dat je vooral bekende personages blijft zien van GTA SA zoals: CJ, Sweet, OG Loc, Madd Dogg etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet helemaal dat mensen in eerste instantie al hoopten op Tommy Vercetti, tenminste als het verhaal zich in deze tijd zou afspelen.

Hij heeft 15 jaar in de cel gezeten voor een moordpartij. Hij moet dan ongeveer 20-25 zijn geweest denk ik omdat hij al langer in die wereld zat. Na die 15 jaar zal hij dus ongeveer 35-40 zijn geweest, en dat was in 86!. Als het verhaal zich dan zou afspelen in deze tijd zou hij ongeveer tussen de 61 en 67 zijn, op zijn jongst.. Lijkt mij een beetje oud voor een GTA hoofdrolspeler.. :puh:

Bewerkt: door NewEra
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...