Jump to content

Characters terug zien in gta V


GTAKevin023

Recommended Posts

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    9

  • Maarten11

    7

  • Phoenyxar

    5

  • Cheers.

    5

Dat klopt. Rockstar Games heeft enkele jaren geleden op deze vraag een antwoord gegeven:

"In GTAIV, there's a wall that contains the names of previous protagonists in the Grand Theft Auto series, and after some of those names, there are the words 'R.I.P.' or something similar. Is this a way of confirming that the GTA3 timeline is over, or will you bring it back someday?" - Rodrigo6411

This was a little joke for fans of the series. The Grand Theft Auto III timeline is not necessarily over - but it is a different world to Grand Theft Auto IV - only the branding and certain radio personalities exist across both worlds. The reason for this was that we felt Grand Theft Auto IV was a high-definition experience and required different kinds of characters. That - and the fact that most people from the previous world are dead.

Bron: Klik

HoofdrolspelernamenEE.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik dat goed lees, kan het evengoed dat R* verder gaat met het GTA III-era verhaal en GTA IV-era even links laat liggen...

Al denk ik niet dat ze nog iets interessants en iets toevoegend kunnen geven aan het III-era

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen, maar ik zou het niet verwachten. Zoals ook al in dat citaat van Svenie staat, zijn veel belangrijke mensen uit de III-era dood, en daarbij is er denk ik ook niet heel veel interessants meer te halen uit III-era. IV-era zouden ze nog wel kunnen gebruiken voor GTA V. Er zijn nog veel characters uit GTA IV waar we nog niet zo heel veel van hebben gezien, of waar we iig meer van zouden kunnen zien. Ik denk dat we Packie en Niko terug kunnen verwachten. Misschien de familie Bellic nog? Roman, Mallorie en hun zoon/dochter? We zien wel wat Rockstar ons te bieden heeft. Ik ga in ieder geval niet te hoge verwachtingen scheppen, want dan kan het alleen maar tegenvallen, wat met GTA IV volgens mij ook bij veel mensen het geval was.

Link to comment
Delen op andere websites

Niko kunnen we nog terugzien, maar Roman's gezin niet meer geloof ik. Ik heb IV niet gespeeld, maar ik weet wel dat Roman kon doodgaan ofwel een vriendin van Niko. Of was het iemand anders dan Roman, dan kan het wel weer natuurlijk.

Heb gekeken: het is ofwel Roman of wel Kate McReary die doodgaan. Dus als het mogelijk is dat Roman sterft, is het nogal raar dat hij opeens springlevend in Los Santos is.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Niko kunnen we nog terugzien, maar Roman's gezin niet meer geloof ik. Ik heb IV niet gespeeld, maar ik weet wel dat Roman kon doodgaan ofwel een vriendin van Niko. Of was het iemand anders dan Roman, dan kan het wel weer natuurlijk.

Heb gekeken: het is ofwel Roman of wel Kate McReary die doodgaan. Dus als het mogelijk is dat Roman sterft, is het nogal raar dat hij opeens springlevend in Los Santos is.

Ja oké, je hebt gelijk. Niko zouden we nog wel terug kunnen verwachten inderdaad. Ik weet niet precies waar en in welk spel van GTA IV, maar er was toch ergens een vliegticket naar San Andreas met Niko's naam erop? En die man die aan het golfen is in de trailer van GTA V lijkt verdacht veel op Niko, althans, dat vind ik. Ik zou het ook best logisch vinden als Niko naar Los Santos komt, of in ieder geval weg gaat uit Liberty City, zodat hij zijn verleden compleet achter zich kan laten en geniet van het leven. Hij zal dan waarschijnlijk nog wel een beetje 'miserable' zijn, maar dat is Niko's karakter. Ik kijk uit naar meer informatie over GTA V. Ik kan echt niet wachten! :puh:

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nooit zo erg op Nico Bellic gehad, ik vond hem nogal humorloos. Rockstar heeft Niko trouwens ook al een keer in The Lost and The Damned terug laten komen,ik denk dan dat ze Nico niet meer terug laten komen in GTA V. Voor mij een nieuw personage aub., want met die oude personages wordt je ook niet echt wijzer in het spel. :Y

Bewerkt: door Merc
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk juist wel dat ze Niko terug laten komen in GTA V, vanwege die ticket. Dat was voor mij een vrij duidelijke aanwijzing dat we Niko nog weer terug zullen zien. Maarja, ik kan het mis hebben. Ray Machowski kwam ook niet in Vice City, dus het hoeft ook niet per se wat te betekenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die Mike Toreno echt heel vet vond? Echt jammer dat hij niet kan terugkomen :puh:.

Ik hoop dat Niko wel terugkomt. Niko was één van die hoofdpersonen van GTA waar ik vanaf het begin al heeel veel respect voor had.

Bewerkt: door NewEra
Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die Mike Toreno echt heel vet vond? Echt jammer dat hij niet kan terugkomen puh2.gif.

Ik hoop dat Niko wel terugkomt. Niko was één van die hoofdpersonen van GTA waar ik vanaf het begin al heeel veel respect voor had.

Mike Toreno was een flikker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat Mike Toreno zelf terug zal komen. Het zal misschien wel kunnen dat iemand met ongeveer hetzelfde karakter weer terug komt. Maar ik vond U.L. Paper ook behoorlijk op Toreno lijken. Ongeveer zelfde kapsel, werkt voor een onbekende overheid, en het feit dat Toreno veel over de 'Middle East' praat, en U.L. Paper een Oost-Europese taal kan spreken. Daar komt (voor mij althans) ook nog bij dat ze allebei de protagonist willen helpen met hun doel (Carl - bevrijden van Sweet, en Niko - opsporen van Florian Cravic), maar alleen na een aantal opdrachten gedaan te hebben. Ze hebben wel enige connectie met elkaar vind ik. Daarom vraag ik me eigenlijk een beetje af of ze een type als Mike Toreno en U.L. Paper weer in GTA stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...