Phoenyxar Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Nou dat gaat moeilijk zijn... Big Smoke, Pulaski, Hernandez en Tenpenny overleven de verhaallijn van San Andreas nu eenmaal niet (niet helemaal zeker van Hernandez) Reageren
MisterDM Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Geplaatst: 10 juni 2012 Misschien krijgen we sommige San Andreas personages terug, als achtergrond karakter of helper voor de personage waar je mee speelt. Reageren
Woody268 Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Wat wel leuk zou zijn is dat je de hoofdrol spelers van vorige gta's terug zal zien zien en zodat je weet hoe het met hem/haar is en hoe ze er nu uitzien etc. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Geplaatst: 2 juli 2012 Het zou wel leuk zijn om van die personages zoals OG Loc of Zero terug te zien. Reageren
Radiohead Geplaatst: 6 juli 2012 Rapport Geplaatst: 6 juli 2012 Ik haat Niko Bellic echt uit de grond van m'n hart. Luister hier maar eens naar, gewoon misselijk makend. http://www.youtube.com/watch?v=BqPsMD0E7dw Ik hoop dat ik die oostblokker nooit meer hoef te zien of te horen. Ik hoop dat we gewoon een amerikaanse zakenman/crimineel kunnen spelen en die gewoon netjes een pak draagt dat hem ook daadwerkelijk staat. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 juli 2012 Rapport Geplaatst: 6 juli 2012 Dit is één van de redenen waarom ik Niko Bellic zo hilarisch vind. Reageren
Tomato Geplaatst: 6 juli 2012 Rapport Geplaatst: 6 juli 2012 Luister hier maar eens naar. Waauw, en hij blijft maar geven. Volgende keer als ik iemand weg wil, zet ik gewoon dat bandje op. Reageren
Maarten11 Geplaatst: 7 juli 2012 Rapport Geplaatst: 7 juli 2012 Geniaal dit xD Ik wist dat Niko een hoop haat in zich had, maar dit slaat alles Reageren
vice Geplaatst: 8 juli 2012 Rapport Geplaatst: 8 juli 2012 Ik hoop eigenlijk wel Tommy terug te zien, lijkt me wel leuk om zijn verder leven te horen . Normaal zou CJ ook niet terugkeren (of toch niet met dezelfde voice-actor), want hij zou dat eens getweet hebben heb ik in de volgende video gezien (en daar melden ze ook nog wel meer punten waarom ie mogelijk niet zou terug zijn): Reageren
vice Geplaatst: 8 juli 2012 Rapport Geplaatst: 8 juli 2012 Dat wist je toch al ? Maar idd, die zou iedereen moeten volgen eigenlijk naar mijn mening. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 9 juli 2012 Rapport Geplaatst: 9 juli 2012 ze zijn allemaal dood uit de vorige versies lezen jullie de teksten op de muren niet in gta4 goodbye we will miss you en al die crap alle namen staan erbij dus alleen mensen uit 4 kunnen terugkeren packy is naar los santos gegaan dus die kans acht ik erg groot ik hoop ook dat we nico tegenkomen maar niks is nog zeker alleen dus dat tommy vercetti claud en cj niet meer terugkomen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2012 Rapport Geplaatst: 9 juli 2012 packy is naar los santos gegaan dus die kans acht ik erg groot Nee, Packie is uit Liberty City vertrokken, maar er is nooit een bestemming gezegt. De kans bestaat echter wel dat we Packie terugzien, maar tot heden weten we nog niet waar Packie heen is hoor, er zijn enkel speculaties. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 11 juli 2012 Rapport Geplaatst: 11 juli 2012 o ik dacht te zien dat het vliegtuig naar los santos ging ga straks weer ff kijken dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.