3L1077 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ik wil een hond aanrijden in GTA 5. Tsja, als je je niet kan afreageren op ganzen in V... Reageren
SpacyColours Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ik hoop wel op zeedieren, het liefst interactief zodat het scuba-diven mij al een stuk interessanter lijkt. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Lijkt me ook wel grappig als je met je quad door het bos rijd zit te rijden komt er opeens een beer aan Die zijn er... Reageren
Redwhite Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Lijkt me ook wel grappig als je met je quad door het bos rijd zit te rijden komt er opeens een beer aan lijkt me niet grappig als je met je dure auto door het bos rijdt (waarom ook niet) en er steekt net een beer over. Bam, auto naar de klote. Zou dat kunnen? dat je als je tegen een dier aan rijdt je auto ook schade heeft? ik neem aan van wel toch? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Als je tegen een boom aan reed stond je auto in de fik, dus waarom niet met een beer Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Zou wel cool zijn dat je ziet dat andere mensen jagen of weglopen van beren of andere wilde dieren. Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Je kan andere mensen zien vissen volgens mij. Ik hoop dat je ook meerdere soorten honden kan kopen ipv van alleen zo'n rottweiler. Ik zou graag zo'n klein schattig hondje als mijn volgeling willen hebben. Of een chihuahua ofzo... Reageren
Redwhite Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 op een van de laatste screenshots zie je meerdere soorten honden op een strand, er zijn dus waarschijnlijk meerdere soorten in GTA V Reageren
ZeroJens Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Je kan andere mensen zien vissen volgens mij. Ik hoop het! dan kan je zoon niets vermoedende visser in het water duwen Hopelijk begint die dan ook te roepen enzo zou wel leuk zijn. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ik ben vooral heel erg benieuwd naar de uitwerking van het jagen. Of je bijvoorbeeld ook je huiden kan verkopen enzo. Wederom, mini-economie, spel draait om de dollar.. Best kans op. Reageren
KVV Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Zou wel cool zijn dat je ziet dat andere mensen jagen of weglopen van beren of andere wilde dieren. Het is toch te hopen dat mensen wegrennen als er ineens een beer opduikt. Reageren
Trevor Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Heel goed dat er in GTA V dieren te zien zullen zijn, maakt de game toch een stuk realistischer en interessanter. Ik heb er persoonlijk ook totaal geen moeite mee om een dier aan te rijden (in-game dan hé), want je doet hetzelfde met mensen. Toffe toevoeging. Heeft iemand een (bevestigde) lijst met de dieren die in GTA V komen? Reageren
Mr CJ Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Het zou leuk zijn als je op dieren kan boxen (niet in het echt natuurlijk) en dan met een vlammenwerper oevrgaan. BBQ-Time Reageren
WilsKracht Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Lijkt me ook wel grappig als je met je quad door het bos rijd zit te rijden komt er opeens een beer aan lijkt me niet grappig als je met je dure auto door het bos rijdt (waarom ook niet) en er steekt net een beer over. Bam, auto naar de klote. Zou dat kunnen? dat je als je tegen een dier aan rijdt je auto ook schade heeft? ik neem aan van wel toch? ik ken iemand die in real life een hond heeft aangereden met ongeveer 5o km per uur auto was total los dus als je een beer aanrijdt denk ik dat je auto wel wat sporen heeft ja Reageren
ShootDaan Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Zo'n stinkhond ''per ongeluk'' een tikje geven met een auto lijkt me toch best wel geinig. En ik ben ook wel benieuwd hoe de uitlaters van die beesten reageren als zijn hond van kant word gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.