Jump to content

Het grote PSP topic

Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Geplaatst:

En je kan altijd nog het touwtje dat je in je Value Pack hebt gekregen of een uitbreiding, om je hand doen waardoor je minder kans hebt dat ie valt :). Mijn PSP is ook nog steeds niet beschadigd.

• Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tunix

45

• Rullez

39

• The GamerII

35

• SamShine

32

Geplaatst:
En je kan altijd nog het touwtje dat je in je Value Pack hebt gekregen of een uitbreiding, om je hand doen waardoor je minder kans hebt dat ie valt :). Mijn PSP is ook nog steeds niet beschadigd.

Het probleem is alleen dat ik geen value pack heb. ;) Ik heb mijn PSP door een zeker iemand uit China laten meenemen al voordat deze in Nederland beschikbaar was. Ik kan nu geen naam meer aan het pakket geven, maar ik heb de doos weggegooit, evenals verschillende accesoires die ik erbij kreeg. Omdat ik de 'etui' die ik nu gebruik niet veilig genoeg vind zou ik graag een andere willen hebben. Ik heb trouwens naar de verschillende tips gekeken en ik denk dat ze allemaal niet in aanmerking komen. Ik denk dat ik binnenkort de stad maar eens instap om me wat te orienteren...

Ik heb persoonlijk géén minpunten op het stof-hoesje. :)

Gooi hem is op de grond.. :clown:

Maar daar is zo'n hoesje toch niet voor bestemt. Natuurlijk wel een beetje.

Maar voornamelijk om krasjes etc te voorkomen.

Dat is het nou juist, op school kan er van alles met je tas gebeuren aangezien niet iedereen over even voorzichtig mee om gaat. Stel ik laat mijn tas ergens liggen terwijl mijn PSP erin zit en iemand die leukt denkt te zijn trapt ertegen aan, hij vliegt open (klitteband FTW) en mijn geliefde PSP vliegt eruit keihard tegen de muur, of in een erger geval zelfs van de trap af. Als ik dan die 'etui' gebruik zal hij het niet overleven. :( Daarom wil ik een ander hoesje, niet zoiets als die 'alminium case' die mijn tas weer een helemaal overhoop gooit, als je begrijpt wat ik bedoel... Mijn zoektocht gaat door, ik hoop dat hij op een goed onbewoond eiland strand! :sigaar:

Geplaatst:

Het probleem is alleen dat ik geen value pack heb. ;) Ik heb mijn PSP door een zeker iemand uit China laten meenemen al voordat deze in Nederland beschikbaar was. Ik kan nu geen naam meer aan het pakket geven, maar ik heb de doos weggegooit, evenals verschillende accesoires die ik erbij kreeg. Omdat ik de 'etui' die ik nu gebruik niet veilig genoeg vind zou ik graag een andere willen hebben. Ik heb trouwens naar de verschillende tips gekeken en ik denk dat ze allemaal niet in aanmerking komen. Ik denk dat ik binnenkort de stad maar eens instap om me wat te orienteren...

Dat is het nou juist, op school kan er van alles met je tas gebeuren aangezien niet iedereen over even voorzichtig mee om gaat. Stel ik laat mijn tas ergens liggen terwijl mijn PSP erin zit en iemand die leukt denkt te zijn trapt ertegen aan, hij vliegt open (klitteband FTW) en mijn geliefde PSP vliegt eruit keihard tegen de muur, of in een erger geval zelfs van de trap af. Als ik dan die 'etui' gebruik zal hij het niet overleven. :( Daarom wil ik een ander hoesje, niet zoiets als die 'alminium case' die mijn tas weer een helemaal overhoop gooit, als je begrijpt wat ik bedoel... Mijn zoektocht gaat door, ik hoop dat hij op een goed onbewoond eiland strand! :sigaar:

Hebben jullie geen kluisjes op school :t?

Geplaatst: (bewerkt)

Hebben jullie geen kluisjes op school :t?

Natuurlijk wel! :) Alleen als ik in de les wil gamen kan ik er natuurlijk niet bij als hij in mijn kluisje uit licht te puffen. In de pauze gamen is geen criteria aangezien ik daar toch naartoe ga aan het begin van de pauze. Toch bedankt voor je heledere opmerking! :sigaar:

Edit: Mijn excuus, ik heb een post van iemand over hoofd gezien. :$ Er word hier veel te veel gespamt! :-(

Over dat polsbandje; je kan een hele mooie krijgen door je aan-te-melden op YourPSP.com+een bewaarhoesje voor je umd's

Zoals eerder gezegd; ik heb een Chinese PSP. op 'YourPSP' moet je tijdens het aanmelden verschillende codes (serienummers) invoeren. En daarvan accepteert hij er een paar niet, waardoor dat aanemelden onmogelijk is. ;) Ik heb trouwens geen behoefte aan een polstbandje, evenals iets om mijn UMD'tjes in bewaren. :)

Bewerkt: door SamShine
Geplaatst:
Kijk op de japanse site van PSP :D

Misschien krijg je het daar ook ^_^

Ten eerste; ik kan geen Japans. Ten tweede; ik denk niet dat ze iets over zoveel duizenden kilometers gaan verzenden. ;) Toch bedankt voor deze heldere opmerking! :sigaar:

Nieuwe demo beschikbaar

De DTM Race Driver 3 demo voor de PlayStation Portable is vanaf nu te downloaden in PlayStation Store. De demo bevat drie evenementen, waarbij je in drie verschillende auto's drie verschillende tests moet voltooien.

bron:Insidegamer

Bewerkt: door The GamerII
Geplaatst:

Ik heb ergens iets gelezen dat je met de nieuwe FW 3.03 de PS1 Emulator kunt downloaden, waardoor je PS1 games kunt spelen. De games zijn wel betaald, maar heeft iemand toevallig nog meer informatie over de PS1 emulator? Alvast bedankt :Y.

Geplaatst:

Dit had je beter in 'dit' topic kunnen vragen, aangezien diezelfde vraag daar ook al werd gestelt én dat het algemene topic over de PSP is. ;) Kijk daarvoor op pagina 9. :)

>>> Door Jowx: Topics samengevoegd. :) <<<

Okee bedankt en sorry.

@Jowx: Dan had je toch beter gewoon mn post in dat topic kunnen zette?

@The GamerII: Ik vind dat echt een bagger-demo. Het was het niet waard om hem te downloaden :puh:.

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:

Tja, daar kan ik ook niks aan doen, ik zet alleen het nieuws neer.

Als ik over demo's zou gaan, zou ik van elk spel een demo maken :clown:

Geplaatst:

Hallo iedereen. Ik heb een vraaagje.

Bij je PSP heb je rechts onder een "geel hoekje." :clown:

Daar kun je je AC-adaptor insteken.

Maar daar heb je ook nog (naast de opening van de AC-adaptor)

2 euh... bronzen strookjes (nogal klein).

Waarvoor dienen deze??? :?

:cya:

Geplaatst:

Ik heb zelf geen flauw idee wat het zou moeten doen, YourPSP bracht me geen duidelijkheid. Hij word verder niet ergens essentieel word gebruikt, dus ik denk dat het iets te maken heeft met de elektrisiteit die erlangs komt. Verder niks boeiends in elk geval! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...