ASPHALT Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Fout.. Bij sommige pakketten zit een adapter bij waarop je PSP kan staan. Deze hebben 2 kleine pinnetjes die contact met die 2 'bronze stookjes' maken. Hiermee is de PSP dus ook op te laden. Hier zie je de PSP erop staan. Reageren
The GamerII Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Dat is dus een soort dockingstation, dat de iPod ook heeft Reageren
weci Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Ah, dient dat voor zoiets... Dat had ik er nu zelf niet uitgehaald. Nu weet ik dat tenminste ook weer. Merci voor de info Reageren
SamShine Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Bedankt Google! Dat uit naam van alle mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is en tóch een video op hun PSP willen bekijken. Want wij hebben een mooie handleiding van SummerBase, zie 'alhier'. Nu geeft Google je de mogelijkheid om video's die zij beschikbaar stellen te downloaden naar .mp4 formaat, zodat deze gelijk op je PSP passen. Nu zijn ze ook zo aardig geweest daar een 'tut' bij te doen. Deze vind je 'hier', om hem voor het gemak even te citeren; 1. Search on Google Video and select the video you'd like to download. Please note, videos from YouTube are not available for download at this time. 2. Select "Video iPod/Sony PSP" from the drop-down menu to the right of the video and click the "Download" button. If these options don't appear, the video in question isn't available for download. 3. Save the video to a location on your computer. 4. Create a new folder on your memory stick named "VIDEO" (without quotations). Copy/move the file to the "VIDEO" folder on your PSP memory stick. Als je alles goed volgt moet je dus gewoon ergens op je memorystick een mapje 'VIDEO' aanmaken en hij zou het moeten doen. Verder niks veranderen, ik ben wel ander gewent... Waarom zou SummerBase dan anders zo'n post typen om vervolgens met 4 kleine zinnetjes hetzelfde te berijken? Laat ik het even uitproberen... ------ En het werkt. Wie moeten we nu de schuld geven van problemen van meerdere mensen? Onze zeer gewaardeerde moderator SummerBase die alles vééls te lastig heeft uitgelegd, of onszelf, dat we niet eerder zoiets simpels hebben geprobeert? Ik voel me in elk geval verslagen, kon het eigenlijk nog makkelijker? Arme SummerBase... Mijn excuus voor deze post die nergens op slaat, ik wou dit alleen even duidelijk maken... Reageren
maarte41 Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 SummerBase heeft gelijk als hij het over oudere firmwares heeft. Vroeger moest je het inderdaad een speciale naam geven en in een een map met ook een rare naam plakken. Na een tijdje zag Sony dat het eigenlijk veel logischer is om video's in de map VIDEO te stoppen , dus hebben ze dat ook zo gemaakt. Dit is volgens mij sinds firmware 3.00. Reageren
Tunix Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 SummerBase heeft gelijk als hij het over oudere firmwares heeft. Vroeger moest je het inderdaad een speciale naam geven en in een een map met ook een rare naam plakken.Na een tijdje zag Sony dat het eigenlijk veel logischer is om video's in de map VIDEO te stoppen , dus hebben ze dat ook zo gemaakt. Dit is volgens mij sinds firmware 3.00. Ik heb FW 3.11 (ik hoef geen CheatDevice) en de manier van SummerBase werkte bij mij niet eens. Dan staat er op de PSP zoiets als Onbekende bestandsindeling. Gewoon in VIDEO werkt bij mij wel, en dat is een stuk makkelijker. Volgens mij moet je de map VIDEO gelijk in de eerste map die je tegenkomt als je naar je Verwisselbare Schijf gaat. Ik had hem in PSP geprobeerd een daar deed hij het niet... Reageren
weci Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Hallo iedereen. Ik heb een vraagje over de PSP. Als je met de PSP op het internet gaat, dan is dat wel allemaal heel fijn en wel, maar stel dat je een virus op je PSP krijgt, dat is een ander liedje. Men heeft toch geen ani-virus voor op de PSP. Dus wat moet je doen als je een virus op je PSP hebt? (Ik heb geen virus, maar gewoon als voorzorgsmaatregel. ) Reageren
M.Gordon Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Hallo iedereen. Ik heb een vraagje over de PSP. Als je met de PSP op het internet gaat, dan is dat wel allemaal heel fijn en wel, maar stel dat je een virus op je PSP krijgt, dat is een ander liedje. Men heeft toch geen ani-virus voor op de PSP. Dus wat moet je doen als je een virus op je PSP hebt? (Ik heb geen virus, maar gewoon als voorzorgsmaatregel. ) PSP heeft geen virussen Je bent te veel windows gewent want die heeft miljoenen virussen vergeleken met mac Reageren
Jericho Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Hallo iedereen. Ik heb een vraagje over de PSP. Als je met de PSP op het internet gaat, dan is dat wel allemaal heel fijn en wel, maar stel dat je een virus op je PSP krijgt, dat is een ander liedje. Men heeft toch geen ani-virus voor op de PSP. Dus wat moet je doen als je een virus op je PSP hebt? (Ik heb geen virus, maar gewoon als voorzorgsmaatregel. ) Ik denk niet dat je zo makkelijk een virus gaat krijgen. Als je van plan bent naar duistere sites te gaan dan kan je dat best doen op je pc denk ik. Maar als je gewoon naar google of gtaforum surft kun je onmogelijk een virus krijgen. Reageren
weci Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Dus als ik het goed begrijp, kan je zo goed als geen virussen via je PSP krijgen. Bedankt voor de info. Reageren
Die-hard Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Je kan niets downloaden, dus geen virussen. Enkel popup's, maar je PSP vraagt of je die wilt openen. Reageren
Jericho Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Je kan niets downloaden, dus geen virussen. Enkel popup's, maar je PSP vraagt of je die wilt openen. Wist ik niet Dat is dus wel erg handig, heb je nooit last van die irritante pop-ups. Reageren
The GamerII Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Heeft iemand The Warriors? Die wil ik namelijk gaan kopen maar ik weet natuurlijk niet of hij wel leuk is Reageren
SamShine Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Ik heb het spel zelf niet, maar een aantal recensies zijn er (natuurlijk) wel over te vinden, op; Insidegamer.nl Gamevillage.nl Gamer.nl Gamez.nl Daar even zoeken, er is genoeg over die game te vinden. Overigens had dit in (ook) in een ander topic gekunt, maar dat vind oppergod Jowx dan weer niet leuk... Reageren
Jorair Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Heeft er iemand een idee of er ooit een Ghost Recon voor de psp komt? Ik vind het een geweldige game en zou hem graag op de psp zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.