SamShine Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Heeft er iemand een idee of er ooit een Ghost Recon voor de psp komt?Ik vind het een geweldige game en zou hem graag op de psp zien. Er is (nog) niks aangekondigt door Ubisoft, de uitgever van de Ghost Recoon/Tomy Clany's serie. Áls dat gebeurt moet je ook nog zien of ze er wat van kunnen maken op de PSP, deze heeft namelijk veel mindere hardeware dan de consoles waar deze nu op verschijnt én hij mist de erg belangerijke 2e analoge-stick. Dit is ecther wel op te lossen door de besturing iets aan te passen, maar persoonlijk vind ik dit niet zo heel lekker spelen (als jij kijkt naar Metal of Honor op de PSP). Het is wachten en hopen op een aankondiging, maar ik zou er niet te veel van verwachten... Reageren
Tunix Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Heeft er iemand een idee of er ooit een Ghost Recon voor de psp komt?Ik vind het een geweldige game en zou hem graag op de psp zien. Er is (nog) niks aangekondigt door Ubisoft, de uitgever van de Ghost Recoon/Tomy Clany's serie. Áls dat gebeurt moet je ook nog zien of ze er wat van kunnen maken op de PSP, deze heeft namelijk veel mindere hardeware dan de consoles waar deze nu op verschijnt én hij mist de erg belangerijke 2e analoge-stick. Dit is ecther wel op te lossen door de besturing iets aan te passen, maar persoonlijk vind ik dit niet zo heel lekker spelen (als jij kijkt naar Metal of Honor op de PSP). Het is wachten en hopen op een aankondiging, maar ik zou er niet te veel van verwachten... Nou, ik vind MoH toch best lekker spelen. Alleen het van wapen wisselen is een beetje irritant. Ik heb het spel zelf niet, maar ik heb de demo gespeeld. En je hebt trouwens best veel besurings-opties met MoH, dus je kan het gewoon naar je eigen wensen aanpassen. Reageren
sevaboy Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Bestaat lord of the rings op de PSP?? Zoja hoe noemt hij?? Me 150 post ! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Bestaat lord of the rings op de PSP??Zoja hoe noemt hij?? Me 150 post ! Ja, het heet Lord Of The Rings Tactics kijk hier voor meer info en reviews/trailer Reageren
Tunix Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 The Lord of the Rings: Tactics @ IGN (Engels) The Lord of the Rings: Tactics @ PSP Only (NL) Zo. Nog meer info . Reageren
sevaboy Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Is hij al uit in europa?? Zoja, waar?? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Is hij al uit in europa??Zoja, waar?? Hij hoort al uit te zijn. Hij is eind 2005 uitgekomen dacht ik. Hier staat dat het 8 nov. 2005 is uitgekomen. Hier een kopie van de tekst die helemaal onder staat: EA is namelijk van plan om het spel in november in zowel de VS als Europa op de markt te brengen. Als je hem niet kan vinden in de winkels, heb je altijd de 2e hands sites zoals Ebay en Marktplaats nog Bewerkt: 11 maart 2007 door Steel Dogg Reageren
Jorair Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Heeft er iemand een idee of er ooit een Ghost Recon voor de psp komt?Ik vind het een geweldige game en zou hem graag op de psp zien. Er is (nog) niks aangekondigt door Ubisoft, de uitgever van de Ghost Recoon/Tomy Clany's serie. Áls dat gebeurt moet je ook nog zien of ze er wat van kunnen maken op de PSP, deze heeft namelijk veel mindere hardeware dan de consoles waar deze nu op verschijnt én hij mist de erg belangerijke 2e analoge-stick. Dit is ecther wel op te lossen door de besturing iets aan te passen, maar persoonlijk vind ik dit niet zo heel lekker spelen (als jij kijkt naar Metal of Honor op de PSP). Het is wachten en hopen op een aankondiging, maar ik zou er niet te veel van verwachten... Nou, ik vind MoH toch best lekker spelen. Alleen het van wapen wisselen is een beetje irritant. Ik heb het spel zelf niet, maar ik heb de demo gespeeld. En je hebt trouwens best veel besurings-opties met MoH, dus je kan het gewoon naar je eigen wensen aanpassen. Is er dan een demo van te vinden? Op de officiele site staat het niet. Reageren
Tunix Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Heeft er iemand een idee of er ooit een Ghost Recon voor de psp komt?Ik vind het een geweldige game en zou hem graag op de psp zien. Er is (nog) niks aangekondigt door Ubisoft, de uitgever van de Ghost Recoon/Tomy Clany's serie. Áls dat gebeurt moet je ook nog zien of ze er wat van kunnen maken op de PSP, deze heeft namelijk veel mindere hardeware dan de consoles waar deze nu op verschijnt én hij mist de erg belangerijke 2e analoge-stick. Dit is ecther wel op te lossen door de besturing iets aan te passen, maar persoonlijk vind ik dit niet zo heel lekker spelen (als jij kijkt naar Metal of Honor op de PSP). Het is wachten en hopen op een aankondiging, maar ik zou er niet te veel van verwachten... Nou, ik vind MoH toch best lekker spelen. Alleen het van wapen wisselen is een beetje irritant. Ik heb het spel zelf niet, maar ik heb de demo gespeeld. En je hebt trouwens best veel besurings-opties met MoH, dus je kan het gewoon naar je eigen wensen aanpassen. Is er dan een demo van te vinden? Op de officiele site staat het niet. Electronic Arts download (officiële site ) En hij staat ook nog op YourPSP. Reageren
Jowx Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 ------------------------------ De PSP krijgt een redesign De PSP zal een redesign ondergaan. Al maanden wordt er gespeculeerd over een nieuwe, aangepaste PSP, maar Sony zelf heeft er in de tussentijd niets officieels over naar buiten gebracht. Gisteren sprak een Sony woordvoerder voor het eerst publiekelijk over plannen de portable te redesignen. Tegenover een klein publiek van pers, leraren en pedagogen aan wie Sony's "PSP in Education" project werd onthuld, liet Ray Maguire van de Engelse tak van SCE weten dat het Japanse bedrijf bezig is een lichtere, compactere versie van de de portable te produceren. Welke veranderingen we precies mogen verwachten liet Maguire in het midden. Maar de grootte van het scherm - algemeen gezien als een pluspunt van het apparaat - zal onveranderd blijven. Over een prijs en releasedatum maakte Maguire ook niets bekend. Maar gezien de historie van Sony met het uitbrengen van compactere versies van hun hardware (slimline PSX en PS2), mag verwacht worden dat de hernieuwde PSP een stuk minder zal gaan kosten. Bron: Ownage.nl ------------------------------ ------------------------------ God of War II director bevestigt PSP game Nieuws | 13 maart 2007 - God of War II director Cory Barlog heeft tegen 1UP gezegd dat de PSP-game gewoon deel uit maakt van het gehele God of War-verhaal. Hij had in het interview het volgende over de God of War-franchise te zeggen: ''God of War, God of War 2, and then if all the stars align God of War 3 will be the telling of a trilogy. This PSP story will be a further fleshing out.'' We hadden vorige week al gemeld dat iemand van 1UP bij de retailversie van God of War II bewijs had gevonden dat God of War op de PSP zou verschijnen, maar het is toch wel fijn dat we nu bevestiging hebben. Bron: InsideGamer ------------------------------ Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Van dat bericht baal ik toch wel van! Ik heb mijn PSP nog maar van november, dus dat is nog niet zo heel lang. Ik hoop dat ze bij de slimline versie 2 anologe sticks doen, en eroor zorgen dat je schermpje niet meer zo vlug vuil is + dat er niet meer zo snel krassen op komen. Ik denk dat PSP dan ong 50 euro goedkoper wordt! GTA-Freak2 Reageren
The GamerII Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik moet morgen weer terug naar de winkel voor m'n PSP Het klepje is namelijk lam, en schiet elke keer open Kan je hier iets tegen doen? Ik heb er nu een plakbandje omheen gedaan Reageren
Jowx Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 ------------------------------ Update: Toch geen nieuw ontwerp PSP Nieuws | 13 maart 2007 - De algemene directeur van Sony Computer Entertainment UK (Ray Maguire) heeft bevestigd dat Sony van plan is om een nieuw ontwerp van de huidige PlayStation Portable uit te brengen. Tijdens de lancering van het “Sony’s PSP in Education”-initiatief vertelde Maguire op een bijeenkomst aan het publiek dat de huidige versie van de PSP pas de eerste incarnatie is. De nieuwe PSP wordt kleiner en lichter. Sony treedt hiermee in de voetsporen van Nintendo, die al eerder met de DS Lite kwam. Update: Ray Maguire's woorden zijn uit hun verband gerukt, meldt CVG. De baas van Sony's PR in Groot Brittanië, David Wilson, heeft gezegd dat er geen veranderingen voor de PSP gepland zijn. Sony is altijd bezig met het kijken naar manieren om hun producten beter te maken, volgens Wilson had Maguire het daarover. Bron: InsideGamer ------------------------------ Reageren
Tunix Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ik moet morgen weer terug naar de winkel voor m'n PSP Het klepje is namelijk lam, en schiet elke keer open Kan je hier iets tegen doen? Ik heb er nu een plakbandje omheen gedaan Je kan hem opsturen naar Sony en dan repareren ze hem gratis voor je binnen tien werkdagen. Heb ik ook gedaan, mijn MemoryCard-poort deed het niet meer. Volgens mij kan je op YourPSP meer informatie vinden over het opsturen in het help menu. Je kan ook naar Sony rijden (Schiphol) en dan repareren ze hem binnen 15 minuten voor je. Veel succes! @Jowx: Wat ben ik blij dat er geen nieuwe komt, anders loop ik met zo'n oud ding Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) Kun je cheatdevice op je psp zetten zonder USB verbinding??(want me kabel ben me kwijt) Of is het illegaal?? Ik bedoel met je internetverbinding! Bewerkt: 16 maart 2007 door sevaboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.