Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

En voor muziek?

Daarvoor hoef je geen converter te hebben, muziek is .MP3 en die kunnen gewoon op de PSP. Dan moet je in de map PSP een map MUSIC aanmaken en ze daarin zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds donderdag ook een Playstation Portable. Hij draait versie 2.81 en alles werkt lekker. Nu heb ik gehoord dat je de software versie kan updaten. Op www.yourpsp.com had ik al wat informatie gevonden rondom het updaten van je PSP maar toch heb ik nog een aantal vragen.

- Waarom zou je updaten?

- Waarom zou je niet updaten?

- Is er een kans dat er ietst stuk kan gaan?

- Hoe kan je hem het beste downloaden ( via de PC of PSP ) en is het installeren ingewikkeld?

Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden,

:engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds donderdag ook een Playstation Portable. Hij draait versie 2.81 en alles werkt lekker. Nu heb ik gehoord dat je de software versie kan updaten. Op www.yourpsp.com had ik al wat informatie gevonden rondom het updaten van je PSP maar toch heb ik nog een aantal vragen.

- Waarom zou je updaten?

- Waarom zou je niet updaten?

- Is er een kans dat er ietst stuk kan gaan?

- Hoe kan je hem het beste downloaden ( via de PC of PSP ) en is het installeren ingewikkeld?

Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden,

:engel:

-Omdat je dan kan films maken als je 3.11 hebt

-Omdat je dan Cheatdevice kan downen

-Er is kans op een brick dat gebeurt alleen als je dingen downt die niet voor je firmware hoort of als je grof met je PSP omgaat.

-Via PC(goede antivirus)als je via internet(PSp)downt lukt het toch niet.

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds donderdag ook een Playstation Portable. Hij draait versie 2.81 en alles werkt lekker. Nu heb ik gehoord dat je de software versie kan updaten. Op www.yourpsp.com had ik al wat informatie gevonden rondom het updaten van je PSP maar toch heb ik nog een aantal vragen.

- Waarom zou je updaten?

- Waarom zou je niet updaten?

- Is er een kans dat er ietst stuk kan gaan?

- Hoe kan je hem het beste downloaden ( via de PC of PSP ) en is het installeren ingewikkeld?

Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden,

:engel:

-Omdat je dan kan films maken als je 3.11 hebt

-Omdat je dan Cheatdevice kan downen

-Er is kans op een brick dat gebeurt alleen als je dingen downt die niet voor je firmware hoort of als je grof met je PSP omgaat.

-Via PC(goede antivirus)als je via internet(PSp)downt lukt het toch niet.

Er zijn veel belangrijkere redenen om te updaten dan films kunnen maken. De meeste updates zijn beveiligingsupdates, voor als je het internet opgaat, en natuurlijk tegen bugs. Als hij meestal van bv. 2.8 naar 3.0 gaat, dan komen er echt nieuwe functies bij, als hij van 3.11 naar 3.13 gaat dan is het meestal een beveiliginsupdate.

Als je een nieuwe update wil downloaden op de computer, dan hoef je daar niet echt een goede virus scanner voor te hebben hoor. Natuurlijk zit dat standaard op de meeste computers, maar Yourpsp.com is een betrouwbare site.

Link to comment
Delen op andere websites

Psp krijgt gps-accescoire

Een viertal maanden nadat een creatieve klusser erin slaagde een gps-module op Sony's Playstation Portable aan te sluite,heeft Sony nu zelf een GPS-ontvanger voor deze draagbare gameconsole aangekondigd. De PSP-290 GPS-ontvanger zou naar verluidt bovenop de mediaspeler bevestigd kunnen worden en vanaf oktober beschikbaar zijn. Over de bijhorende navigatiesoftware of kaartmateriaal werd geen informatie vrijgegeven. De lancering van de PSP-290 was overigens niet het enige heuglijke nieuws op de Playstation Business Briefing in Tokyo. De producent kondigde er namelijk ook aan dat de PSP fors goedkoper zal worden en binnenkort voor 199 euro over de toonbank zal gaan. Het lijkt er echter wel op dat daarvoor een aantal accessoires die nu wel meegeleverd worden, zoals de Memory Stick Duo, het draagtasje, de afstandsbediening en een koptelefoon, overboord gegooid worden.

Deze aankondiging vormt een extra voedingsbodem voor de geruchten over een eventuele PSP met ingebouwd flashgeheugen. Het geheugen van de huidige generatie PSP's is namelijk beperkt, zodat het een probleem kan worden om de Playstation-games te bewaren zonder met geheugengebrek te kampen te krijgen. Hierover wilde Kutaragi echter niets kwijt. Wel bevestigde hij tot slot dat de PSP binnenkort Macromedia Flash 6-spellen zou kunnen draaien en dat er later dit jaar RSS-ondersteuning toegevoegd zou worden

Bron:Tweakers.net

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...