Jump to content

Het grote PSP topic

Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

• Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tunix

45

• Rullez

39

• The GamerII

35

• SamShine

32

Geplaatst: (bewerkt)
en kan je ook zonder batterijen spelen>oplader dus en hoe lang is de duur dat je kan spelen dan.
Dan nog over je andere vraag, maar die vond ik nog al vaag bedoel je dat je zonder batterijen in je PSP en dan met oplader erin wilt spelen? Nou ik denk niet dat dit mogelijk is, want je moet er simpelweg batterijen in hebben. Wat wel kan is je batterijen erin. En dan te gelijk opladen. Let er wel op dat je leeftijdsduur van je batterijen sneller zullen gaan.
Ja je had het goed begrepen, en bedankt dan weet ik dat ^_^

Dat kan wel hoor... Gewoon je batterij uit je PSP halen en vervolgens je PSP verbinden met de oplader. Dan zul je spelen op netstroom. Dit is zelfs aan te raden als je graag wilt spelen als je batterij op is, want zoals Rullez al zei: De levensduur van de batterij gaat er op achteruit als je speelt tijdens het opladen van de batterij.

Bewerkt: door BaasB

Hey,

Ik zoek voor mijn PSP leuke achtergronden, bewegende ofzo. Kan iemand me een link geven? Bijvoorbeeld: Belletjes die opstijgen ofzoiets. Kan dat op de psp? En dan wel hoe?

Bewerkt: door Fiegel5
Geplaatst:

Hé,

Ik heb gezien dat de Go! Explore voor de PSP in de winkel ligt. De Go! Explore is een GPS. Deze zal €169.00,- kosten. Mijn vraag is: Wie heeft deze Go! Explore al ? Want ik ben aan het twijfelen of ik hem zal halen.

DSgregor :cya:

Geplaatst:
Hé,

Ik heb gezien dat de Go! Explore voor de PSP in de winkel ligt. De Go! Explore is een GPS. Deze zal €169.00,- kosten. Mijn vraag is: Wie heeft deze Go! Explore al ? Want ik ben aan het twijfelen of ik hem zal halen.

Ik heb wat reviews bekeken, maar ze zijn er nou niet echt over t spreken. Al loop je over straat heb je perfect signaal, maar in de auto is het bagger. Signaal is zwak hij valt soms uit en hij maakt zijn zinnen niet af. Als je een GPS wil dan raad ik je een Tomtom aan. Erg handig en makkelijk bedienbaar.

• 2 weken later...
Hé,

Ik heb wat reviews bekeken, maar ze zijn er nou niet echt over t spreken. Al loop je over straat heb je perfect signaal, maar in de auto is het bagger. Signaal is zwak hij valt soms uit en hij maakt zijn zinnen niet af. Als je een GPS wil dan raad ik je een Tomtom aan. Erg handig en makkelijk bedienbaar.

ik heb net zo'n gps gekocht voor de psp. in begin dat ik het gebruikte viel hij vaak uit maar na eens gebruikt te zijn val het echt mee heb eens getest van oostende naar antwerpen en geen enkele keer uitgevallen. 1 klein nadeeltje is dat als hij iets zegt dat het veel te stil is. het bedienen valt ook goed mee .in oostende kan je hem kopen voor 149euro

Bewerkt: door liamke
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik zag dat er een functie was op de psp genaamd ''Game Delen'', waarvoor is dit eigelijk bedoeld !

MVG, Fuffie.

Geplaatst:
Ik zag dat er een functie was op de psp genaamd ''Game Delen'', waarvoor is dit eigelijk bedoeld !

MVG, Fuffie.

Als je op één PSP een game opstart die je kan delen betekend dit dat je die game samen me andere PSP bezitters in de buurt kan spelen zonder dat hun een exemplaar bezit. Ik neem bijvoorbeeld de game Surf's Up, Jij zit naast mij op de bank en ij start de bank om en selecteert ingame het menu en deelt de game. Ik doe dezelfde optie alleen dan in XMB. Hij maakt dan verbinding met jou PSP en ik kan de game dan spelen zonder dat ik hem bezit. Overigens geld dit niet voor alle games.

Geplaatst:

MVG, Fuffie.

Als je op één PSP een game opstart die je kan delen betekend dit dat je die game samen me andere PSP bezitters in de buurt kan spelen zonder dat hun een exemplaar bezit. Ik neem bijvoorbeeld de game Surf's Up, Jij zit naast mij op de bank en ij start de bank om en selecteert ingame het menu en deelt de game. Ik doe dezelfde optie alleen dan in XMB. Hij maakt dan verbinding met jou PSP en ik kan de game dan spelen zonder dat ik hem bezit. Overigens geld dit niet voor alle games.

Een soort 2 player optie ?

Zijn er nog vette games waarmee je met z'n tween kan ?

Geplaatst:

MVG, Fuffie.

Als de Game game delen ondersteund, dan kan de andere content van jouw game downloaden zodat jullie ofwel met 2 kunnen spelen ofwel dat ie een demo van het spel krijgt.

Geplaatst:

MVG, Fuffie.

Als de Game game delen ondersteund, dan kan de andere content van jouw game downloaden zodat jullie ofwel met 2 kunnen spelen ofwel dat ie een demo van het spel krijgt.

Bedankt, dan ga ik tegenwoordig goed opletten bij de achterkant van het hoesje ^_^

• 8 maanden later...
Geplaatst:

Hmm laat ik dit topic maar eens even nieuw leven in blazen:

PSP Firmware 5.50 released!

Vanaf 21 april is het mogelijk geworden om de nieuwe 5.50 firmware te downloaden! In deze firmware is het eindelijk mogelijk om je PSP meer dan twee mappen diep te laten kijken. Was het in eerdere firmwares niet mogelijk om je PSP dieper te laten kijken dat bijvoorbeeld muziek/artiest, nu kan je wel in de map artiesten nog meer mappen zetten, en deze vervolgens gebruiken in je psp.

Ook is het nu mogenlijk om informatie over je UMD op te vragen met driehoekje, en kan je nu ook als ongeregistreerde Playstation Network gebruiker een informatiebord bekijken met de nieuwste games in de PlayStation Store.

Formula 1 2009 komt naar de PSP!

De jongste telg van de Formula 1 serie komt naar de PSP! Het spel is aangekondigd voor het najaar van 2009. Voor de andere consoles (PC, Xbox 360, PS3 enz.) komt het spel pas in 2010 omdat de ontwikkelingstijd daarvoor langer is.

trailer van formula 1 2009:

Eerste screens Motorstorm: Artic Edge vrijgegeven!

Op 29 april zijn er een aantal screenshots van de nieuwe Motorstorm vrijgeven. Deze nieuwe game word in 2009 verwacht, maar de releasedatum is nog niet bekend.

de screens

motorstorm-arctic-edge-20090428015409414.jpg

motorstorm-arctic-edge-20090428015412227.jpg

motorstorm-arctic-edge-20090428015414586.jpg

motorstorm-arctic-edge-20090428015417258.jpg

motorstorm-arctic-edge-20090428015421555.jpg

motorstorm-arctic-edge-20090428015423523.jpg

motorstorm-arctic-edge-20090428015426836.jpg

motorstorm-arctic-edge-20090428015428929.jpg

een trailer:

Geplaatst:

Die nieuwe motorstorm ziet er erg vet uit! De trailer had ik een tijdje geleden al gezien maar die screens zien er ook niet verkeerd uit! Helaas is mijn psp waarschijnlijk permanent gebrickt. :(

Geplaatst:

Hallo allemaal.

Ik heb net mijn psp geupdate naar firmware 5.50.

Ik hoorde ook iets over subfolders aanmaken ofzo maar hoe????

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...